-önüne baksana gevşekk-

188 10 0
                                    

Şuan hayata neden geldiğimi sorguluyorum biliyomusunuz çünkü şuan tanımadığımız insanların arabasında hastaneye gidiyoruz nasıl oldu diye sorarsanız hemen başliyim
^^yarım saat önceydi bugün cumartesi ve okulun 12. Sınıflara kursu var İrem ben selvi kursa geldik ama Selviyi babası erken aldı ben Zeynep ve onlarda en yakın arkadaşlarımdır neyse başlıyorum artık ^^"matematik dersinden nefret ediyorum yemin ederim hangi mal bulduysa Allah belasını versin" dedi İrem "ben bayılıyorum aman " dedim
Lan zil çaldı şükür "iremmmm zil çaldı uç"dedim "aa ciddenmi Zeynep ben Ezan okunuyo sanıyorum "dedi irem çok bilmiş 😑 "Zeynep gel kız bugün ben birakim seni durağa hem konuşuruz "dedi irem saçmalama enginnn neyse "yaa şapşik olurr " dedim "neyse hadi yürü be " dedi irem ve okuldan çıktık
Ayy Selvi'de olsaydı keşke kız ama erken gitti mal " dedim "evet ama gitti "dedi İrem neyse bizim okulun üst tarafında market var oraya ugrayallimi dedi İrem kabul ettim çünkü acıkmıştım ben hep açımm ama neysee markete girdik ve çıktık
Ana caddeye yürürken birden hızla araba geçti ve bi çığlık geldi tam ireme söyleyecekken lan araba irem irem araba "İremm"diye bağırdım koştum hemen " ne oldu bişeyin varmi "dedim "Zeyneppp arabadakiler taştı taş "dedi sabır Yarabbim "sus mal sus bisey oldumu sana " dedim "ayağımın üstünden geçti orus** çocukları pi*ler şerefsizler hayvanlar onların ben anasını si-" dicekken yanımızdan bir ses yükseldi "heyy abartma " bombastic side eye bakışı attım mala ve o an o an yanındaki konvoyu ve kalabalığı farkkettim ve içimden sadece " ananı" diyebildim İrem 'e bakktığımda çocuklara yicekmis gibi bakiyodu mal bu kız valla mal bi dk karşımızda kaç kişi var 20 kişi ve içlerinde takim elbiseli adamlar var neyse İrem daldı onu cimzirdim ve inleyince başkaları da bize baktı neyse off rezil olduk 20 kişinin arasından genç ama yaşlı olan teyze konuştu "kızım iyimisin bisey oldumu?" dedi te Allah'ım irem şükür konuştu "bomba gibiyim teyze ama ayağım dışında" dedi teyzenin yanındaki genç ama yaşlı amca konuştu "hastaneye gidellim kızım baksınlar ayağına" dedi irem de "valla çok iyi olur bey amca gidelim ayağım sızlıyo hemde çok fena" dedi ama bisey var bu mal nasıl yüricek irem ağzını açtı şimdide "bi sorun var ben yürüyemem" dedi genç olan bi çocuk "doğru söylüyor birimiz kucağınıza alın ufaklığı" dedi an İrem çıldırdı "ufaklık?? Ne diyosun sen be ben kısa değilim 1, 69 um" dedi herkes kıkırdadı ama ben İremden daha kısayım ve 1,56 yim uzamiyorum lan ben de artık sıktı "artik hastaneye mi gitsek acabası "dedim herkes beni onayladı ve aralarında en büyük duran irem'i kucakladı irem bana alttan alttan 👌bu işareti yaptı sakat bu kız neyse iste olaylar böylee bunlar zengin herhalde yav ama bi korkuyorum arabada 6 erkek 2 kızız ve arkamızda 6 araba daha var ve arabalar passat mercedes vito bmw karışık mal İrem ağlicağına sırrıtıyo ve ben çıldırıyorum arabada Bora, Burak ,Karan, Oğuzhan,Emir ben şöför ve İrem var tanıştık Emir, Karan, Oğuzhan üçüz ve bizimle yaşıtlarmi desem aslında Iremle yaşitlar ama benden büyükler neyse iste şimdi hepimiz 12. sinifiz yani Bide bunlar İstanbulu gezmeye gelmişler öyle dediler ve bunları düşünürken şöför geldik dedi şükür Yarabbi ya irem'i yine kucakladılar indik ve o an çok kötü bişey oldu...


Arkadaşlar ilk hikayem destek olurmusunuz lütfenn
Bide altta yıldız var bası ver bi ablam be 💝💖💖

-Pardonn  Aşiretmisiniz?? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin