Jennie ile Lisa sevgili oldular. Jennie ertesi gün taburcu oldu. Ama Jennie'nin sinirlenmemesi gerekiyordu. Çünkü Jennie sinir hastası olmuştu. Eve gittiler. Lisa Jennie'yi yatağına yatırdı.
Lisa:Dinlenmen gerek Jennie sen yat uyu.
Jennie:Peki Lisa.
Lisa hemen mutfağa gidip akşam yemeği hazırladı. Ve Ryujin,Yeji,Yuna,Lia Ve Chaeryoung'u çağırdı. Yemek hazırdı. Lisa gidip Jennie'yi uyandırdı.
Lisa:Günaydın prenses.
Jennie:Günaydın Lisa.
Salona geçtiler Ve İtzy üyelerini beklemeye başladılar. Jennie Lisa'dan su istedi Lisa hemen getirdi ve suyu Jennie'ye verdi. Jennie bardağı yere düşürdü.
Jennie:Kahretsin.
Jennie sinirden elini cama vurarak kanattı. Her yer kan oldu. Lisa telaşla koşturmaya başladı ve bayıldı. Jennie Lisa'nın bayıldığını görünce bir şok geçirdi ve öylece kaldı. 2 dk sonra kapı çaldı. Gelen İtzy üyeleriydi. Kimse kapıyı açmayınca telaşlanıp çilingir çağırdılar. Çilingir kapıyı açtı. Lisa ve Jennie'yi öyle görünce çok telaşlandılar. Ve hemen ambulansı aradılar. Çilingir bir yandan ücreti istiyordu. Lia sinirlenip çilingir'e bir Osmanlı tokatı attı. Çilingir yere yığıldı.
Chae:Lia ne yaptın?
Lia:Gerekeni yaptım Chae.
Ambulans geldi. 3'ünü de aldı.Jennie ameliyata girdi. Ameliyattan 1,5 saat sonra Jennie uyandı.
Jennie:Lisa nerede?
Yeji:Güvende Jennie merak etme.
Jennie:Lisa nerede dedim!
Doktor:Lisa Hanım uyanmadı.
Jennie:Onu görebibirmiyim?
Hepsi:HAYIR!
Lisa bu konuşmadan 20 dk sonra uyandı.
Lisa:Jennie nerede?
Hemşire:Bilmiyorum. Doktor Bey hasta uyandı!!!
Doktor geldi.
Lisa:Doktor Bey Jennie nerede? İyi mi?
Doktor:Merak etmeyin Lisa Hanım Jennie Hanım iyi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------5. BÖLÜM SONU