Jisoo'nun planı

20 6 2
                                    

Jisoo'nun planı Lisa'yı øldürmekti. Çünkü Jisoo Jennie'ye aşıktı. Birgün Lisa ve Jennie bahçedeydi. Çiçekleri izliyorlardı. Jisoo Lisa'yı øldürmek için doğru zamanı bekliyordu. Ve Jennie bunu fark etti. Jisoo tam Lisa'yı vuracakken Jennie önüne geçti ve vuruldu. Rose'de onları izliyordu ve Jennie'nin vurulduğunu görünce çok sevindi. Jisoo ise ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Jisoo hemen oradan uzaklaştı. Lisa Jennie'nin vurulduğunu görünce çok telaşlandı ve ambulansı aradı. Hastaneye geldiler. Jennie'yi ameliyata aldılar. Neyseki Jennie'nin ameliyatı çok başarılı geçti. Jennie uyandığında Lisa'yı gördü ve korktu. Lisa'dan uzaklaştı. Lisa bunu fark edince hemen doktoru çağırdı.

Jennie;Ben neredeyim? Ne oldu bana?

Doktor;Vuruldunuz

Jennie;Ne? Peki bu kim?

Doktor;Hatırlamıyormusunuz?

Jennie;Hayır

Lisa;Jennie benim Lisa beni hatırlamıyormusun?😢

Jennie;Hayır. Ve benim adımı nereden biliyorsun?

Doktor;O arkadaşınız.

Jennie;Ben niye hatırlamıyorum?

Doktor; (sessizce Lisa'ya) Sanırsam hafızasını kaybetmiş nasıl oldu hiçbir fikrimiz yok.

Lisa; (sessizce doktora) Vurulunca yere düştü ve kafasını çarptı.

Doktor; (sessizce) O zaman çok normal ama ona eski şeyleri hatırlatmaya çalışırsanız hafızası yerine gelebilir.

Lisa; (sessizce) Peki Doktor Bey

Lisa;Ne zaman hastane'den çıkabiliriz Doktor Bey?

Doktor;Durumuna bağlı

Lisa;Peki

(Doktor odadan çıkar)

Lisa;Uyumak istermisin?

Jennie;E-evet

Lisa;Peki sana iyi geceler ben çıkıyorum

Jennie;T-tamam

(Lisa çıkar)

Jennie; (içinden) acaba bu Lisa benim neyim oluyor? Her neyse uyuyayım.

Lisa Jennie'nin uyuduğunu sanar ve odaya girer. Ve bir koltuğa oturup büyülenmiş gözlerle Jennie'yi izleyip başını okşar.

Jennie; (rahatsız olup) Ne yapıyorsun ya! Ben seni istemiyorum. Hemen odadan çık!

Lisa; (başı bükük bir şekilde) T-tamam ö-özür dilerim

Lisa odadan çıkar

------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1. BÖLÜM SONU ♡
SHİP OLARAKTIR

Jenlisa AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin