°Sıraç'ın Anlatımıyla°
Sinirliydim sinirden uyuyamamıştım. Bu bilinmez kişi Almilaya yürüyordu ne kadar üzülebilirdim ki.
Evet Almilayı seviyordum ama bunu ona hiçbir zaman söyleyemedim. Söylersem daha çok üzülürdü hepimiz birbirimizi kardeşimiz olarak görüyoruz diye...
Bugün okul yoktu o yüzden daha rahattım ve şu numaraya mesaj attım.05**** numaralı kişi kaydedildi.
Anonim
Sıraç: Lan sen kimsin?
Sıraç: Almilayı kıskanıyorsun
Sıraç: Saçma sapan sebepten dolayı fln
Sıraç: Oğlum bak seni bulurum
Sıraç: Sonra olacaklardan ben sorumlu değilim.
Anonim: Noluyor ya
Anonim: Sen kimsin?
Anonim: Almilaya bişey mi oldu?
Sıraç: Olmadı hiç birşey
Sıraç: Tanıştırıyım
Sıraç: Ben Sıraç🤨
Anonim: Almilamın arkadaşlarından okey.
Anonim: Lan bir dakika!
Anonim: Sen Sıraç Yaman değil misin?
Sıraç: Evet de sen nerden biliyorsun ?
Anonim: Bizim babalarımız ortak iş yapıyor.
Anonim: Tabi bilmezsin babanla pek konuşmadığın için.
Anonim: Bak Sıraç ben Almilayı gerçekten seviyorum o benim Ay parçam...
Anonim: İlk defa onun gibi birini buldum onu kaybedemem...
Ama sevdiğim için kaybedemem.
Anonim: Zaten görüyorum hep onu hayatındayım ama o fark etmiyor.
Anonim: Lütfen Almilaya bişey söyleme nolur. Kendi bulsun beni sen yardım et ona öyle olsun herşey...Anonimin bu yazdıklarından sonra yutkundum. Gerçektende Almilaya değer veriyordu. Seviyordu bunu anlamıştım. Artık benim için Almila kardeşimden öte değildi. Ve ben sadece ona yardım edecektim. Kendi hayatıma bakacaktım.
Sıraç: Tamam ama bana adını söyler misin?
Sıraç: Söylemicem merak etme.
Sıraç: Gerçekten çok seviyormuşsun. Ama Almila sana kırıldı ondan özür dile.
Anonim: Miraç Şimşek
Anonim: Gerçekten seviyorum gönlünü alıcam Almilamın.🌻🌻
Almila'nın anlatımıyla devamBugün hafta sonu olduğu için evde oturuyordum.
Birden kapı zili çaldı koşa koşa gittim açtım kapıyı...
Gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı.
Pembe çiçekli bir buket...
Üstündede bir not vardıBana küsme çiçeğim. Özür dilerim seni çok seviyorum inan bana çok pişmanım engelimi kaldırırsan sevinirim affet beni...💓
Ve yine kalpten gitmiştim romantik şey seni yazmadan edemezdim engeli kaldırıp mesaj attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kıvılcım İstedim🔥(Texting)
Teen FictionNumaradan gelen mesajlarda şarkı sözü yazıyordu en sevdiğim şarkı..... anonim olduğunu öğrendikten sonra engellemek isteyen Almila söylediği sözlerden ötürü onu engellemez ve arkadaş grubuna anlatır bakalım Almila ve bilinmeyen numarayı neler bekliy...