2.Fejezet

155 5 2
                                    

-Maga az új lány?-jött közelebb és meg éreztem a parfümje illatát ami nagyon jó volt.
-Öm igen,Melody Torres örvendek.-nyújtottam felé a kezem, amit el is fogadott.
-Tom Kaulitz a cég főnöke!
Majd végig mért,amitől egy kicsit zavarba jöttem.Ezért gyorsan el vettem a kezemet.
-Khm,foglaljon helyet.-mondta és a székre mutatott.
-Rendben,köszönöm.-mondtam és a vele szemben lévő székre ültem.
Fél percig csak bámultuk egymást.
-Nos miért ezt a céget választotta?-kérdezte és mélyen a szemembe nézett.
-Tudja most végeztem az egyetemen és hát ez látszott a legjobb döntésnek.-válaszoltam.
-Miért!?-kérdezte értetlenkedve.
-Hát mert sok jó dolgot hallottam már erről a cégről.-és idegeségemben az ujjaimat tördeltem.
-Nos ezt nagy örömmel hallom,és van pasija vagy férje?!
Itt le,fagytam.Most miért kérdezi? Semmi köze hozzá.
-Khm,hát elnézést de ez magánügy.-és éreztem hogy kezdek nagyon dühös lenni.
-De szeretném tudni.-mondta és fel le húzogatta a szemöldökét.
-Miért?- kérdeztem már dühösen.
-Tudja kedves Melinda...
-Melody.-javítottam ki.
-Melody,itt hogy is mondjam nagyon keményen kell dolgozni és lehet hogy nem fog haza menni este 6-kor ,ha nem csak 24:00 kor.
-Értem és tisztában vagyok vele.-mondtam és éreztem hogy kezdek le nyugodni.
Nem értettem hogy ehez mi köze annak ahoz hogy van e barátom vagy nincs.
-Jaaaj kicsi Melody.Szóval akkor máshogy mondom vagy a munkát vagy a magánéletett választja.-mondta és hátra dőlt a székében.
-Nyugodjon meg! Nincs senkim Mr.Kaulitz!-mondtam és,fel álltam a székemből mire ő is fel állt így jobban meg tudtam nézni azok a jól ki dolgozott vállak a amire feszült az inge és nagyon jól ki vehető volt a kockás hasa.
-Rendben.Ennyit akartam Britney meg mutassa az irodáját.

Britney meg mutatta az irodámat.Nagyon szép kis iroda.Szép a kilátás és nagy a tér.De az a baj vele hogy a főnököm irodája mellett van.Azt elfelejtettem mondani hogy a titkárnője leszek vagyis már vagyok.Valahogy ki kell bírnom.Amilyen jól néz ki olyan bunkó is.

Tom szemszöge

Amikor Britney be jött szólni hogy itt az új lány egy kicsit beparáztam hogy olyan lesz mint a volt titkárnőm.Aki nem tudott semmit,szétszórt volt a folyton el késett amit utálok és ezt a cégnél mindenki tudja.
-Főnök,itt van az új csaj.
-Rendben küld be.
-Aztán tudnánk beszélni?
-Majd meglátom lesz e kedvem.
-Rendben küldöm.
Britney egy kis ribanc.Itt ott meg fektettem.Jól jön amikor nincs más.
Soha sem voltam olyan típus aki letelepedik egy nő mellett.Épp a telefonomat bámultam amikor megpillantottam az új titkárnőmet aki egy kockás szoknyát és egy,fehér blúzt viselt a gyönyörű barna haja pedig ki volt vasalva és azok a gyönyörű zöld szemek,és a teste az valami elképesztő.Muszály lesz magam türtőztetni.
Vele szemben ültem amikor meg volt a bemutatkozás. Azok a gyönyörű hosszú lábak,és a többiről ne is beszélek inkább.
Muszály volt meg tudnom hogy van e valakije mert meg ölt a kíváncsiság.
-És van pasija vagy férje?!
-Khm,hát elnézést de ez magánügy.
Hát ebbe rohadtul igaza van de muszály meg tudnom.
-Tudja kedves Melinda...
Jól tudtam hogy nem Melindának hívják csak egy kicsit játszok vele. -Melody!
-Itt keményen kell dolgozni és lehet hogy nem haza menni este 6-kor ha nem csak 24:00 kor.
-Értem a tisztában is vagyok vele de akkor sem értem hogy miköze ahoz hogy van e barátom vagy nincs?
-Jaaaj kicsi Melody.Szóval máshogy mondom vagy a munkát vagy a magánéletett választja mert a kettő együtt nem müködik.
-Nyugodjon meg Mr.Kaulitz nincs senkim.
Itt egy hatalmas kő esett le a szívemről.Fel dobta az egész napomat.
-Rendben.Ennyit akartam Britney megmutassa az irodáját.
-Rendben.
Majd ki is ment.Én hátra dőltem a székemben és gondolkodtam. Ez a nő maga a tökéj hol volt eddig? Le hunytam a szemem és előttem volt ahogy ott állt az ajtóban abban a mini kockás szoknyában és a fekete magassarkúban és azok a hosszú lábai.Istenem.Egyszerűen maga a tökély.

Főnökbe Szeretve! Tom Kaulitz Where stories live. Discover now