Bakın sevmek öyle cümlelerde f lmlerde gördüğünüz gibi bir şey değil. yani öyle bir kaç sevg mesajı, b r kaç gece, b r kaç sah pl k fotoğrafları falan öyle değil daha farklı. Mesela onu görünce hızlanan kalbiniz değil. Her adımda ona yaklaşma, onu görme hissidir sevmek. O adımları onun için atmaktır. Bir sokak arasında elini tutmak, elini tutmak değil- dir sadece. Benimsin d ye-b lmen n dışavurummuş hal d r sevmek. Beraber ç len s garayı küllükte söndürüp bunu fo- toğraflamak değildir. Onun ciğerinden çıkan o zehri bile ciğerlerinde hissetmektir. O masada yanan şeyin sadece sigara değil, ciğerlerimiz olduğunun bilinciyle içmektir o sigarayı. Rakı içelim, güzelleşelim mantığıyla içilen rakı değildir. Suyla karışınca rengini kaybeden, ortaya farklı bir renk çıkan, birleşmenin, bütün olmanın bilinciyle içilen rakıdır, sevmek. Birlikte fotoğrafı olmadığı halde, olsun ab , ben onu hayal ed yorum... varmış g b davranıyorum demekt r, sevmek. Üstünden günler, aylar, yıllar geçmesine karşın, nefretle de- ğ l, hala, her şeye rağmen lk günkü g b bakab lmekt r. Ko- kusunu kilometrelerce öteden alabilmektir. Damarlarında akan kanda hissedilmektir, sevmek. Öyle çevres ndek üç beş insandan kıskanmak değil demek istediğim. esip tenine vuran rüzgârdan kıskanmaktır, sevmek. keşkeler de değil, iyi kiler de saklayabilmektir. İhtişamlı sevmeleri geçelim. Sevildiği için kendiyle onur duymaktır, sevmek. Bir meyvenin olgun- laşmasını beklemek değ l, düşüp onun toprağına karışmaktır. Sadece sevinçlerine, kötüsüyle y s yle her anında yanında olmak, olmasan da yanındaymış gibi hissetdirmektir, sevmek. Dinlediği müziğin sözlerinde anlam aramak değil, o müziği onunla yaşamaktır. Onu hep yanında stemek değil, kötü anında bile bir adım uzağında olmaktır, sevmek. Siz sevmeyi değil, sevginin anlamını bilmiyorsunuz. Gözle değil yürekle oluyor o. saçlarını arkadan toplardı abi... tam değil. hafif yanlarını salardı aşağı. hele hafif bir rüzgâr esse, saçlarını kıskanırdım rüzgârdan. bilirdi, bilmezlikten gelirdi. severdim, görmezden gelirdi.
Gönlün yoksa gideydin.
- Kahpelik zorla mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç Hasret ( Tüm Online Mağazalarda Ve Kitapçılarda )
Short StorySon olarak vasiyetimi yazmak isterim ben öldükten sonra ki zaten şu yaşıma kadar hiç yaşamadım bütün paramı ve değerli eşiyalarımı sokakta mendil satan çocuklara verin yazdığım ve kimseye göstermediğim bütün yazılarımı yakın iç organlarımın hepsini...