~ Aşkı Kaybetmek ~

1 1 0
                                    

Düşenmesi bile kötü her sabah günaydın yazan her akşam sana iyi geceler yazan gün içinde hep konuştuğun ak- şam uyur-ken bile sesini özlediğin insandan ayrılı-yorsun aşkı kayb etmek diyorum ben buna çünki o benim aşkımdı ben ona aşık olmaya aşıkdım ama olmayınca olmuyor işte hani
sadri alışıkın budamı gol değil dediği sahne varya, değil arkadaş buda gol değil artıl herşeyden herkesden o kadar bı- kıyorsun ki yaşadığın ülkeyi bile terk ediyorsun. Terk ediyor- sunda hiçbirşey değişmiyorki kalbini saran o siyah karanlık acı ve nefret duygusu peşinden gelip sana dünyanın en güzel yerini bile cehennemden beter yapıyor. Yalnızlık nasıl birşey bilirmisin sevdiğim ? Etrafında bir sürü yakının olduğuna bilsende yeterli kadar yanında olduklarını düşünmüyorsun etrafında ne kadar çok insan olursa olsun sen içten-içe yalnlzlık çekiyorsun içini tam anlamıyla aça bileceğin biri yok gibi o yüzden bütün duygularınla ve hislerinle tek başına başa çıkmaya çalışıyorsun bu hayatda kendinden başka kim- senin sana tam anlamıyla yararı dokunmayacağının farkında- sın bundan dolayıda artık kim-seden birşey beklemiyorsun yaşadığın zorluklarıda mutluluklarıda kendi başına yaşıyor- sun insanların samimiyetine hiç inanmıyorsun herkese olan inancını kay-betmişsin bu yüzden derin düşüncelere giremi- yor o bağl kuramıyorsun hatda kurmak istemiyorsun zama- nında insanlar tarafından oldukca üzülmüşsün bir daha birile- rine inanıp yüz üstü blrakılmak istemiyorsun kendin için oluşturduğun kalkanı kullanıyor kimsenin bir adım ötene yak- laşmasını istemiyorsun çünki sen kendini değil etrafındakiler seni yal-nızlaşdırdı o yüzden kimseye güvenmi-yor yalnlz takılıyorsun içten içe kimsenin göremediği bir yalnızlığın var. İşte sen gitdikden sonra bende böyle yalnız kaldım sevdiğim.

Bir Avuç Hasret ( Tüm Online Mağazalarda Ve Kitapçılarda )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin