~3 years later~

180 22 14
                                    

Cała grupa przyjaciół bez Sunoo po 3 latach stała się już oczywiście pełnoletnia i wszyscy zaczęli swoje dorosłe życie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Cała grupa przyjaciół bez Sunoo po 3 latach stała się już oczywiście pełnoletnia i wszyscy zaczęli swoje dorosłe życie. Wiąże się to z samodzielnym zarabianiem pieniędzy, czyli pracą.

Riki, Heeseung i Jungwon pracują w policji, w wydziale kryminalnym. Najmłodszy i najstarszy byli detektywami, a Jungwon szefem wydziału.

Jay, jako iż miał doświadczenie w gotowaniu, został szefem kuchni w bardzo znanej restauracji posiadającej pięć gwiazdek. Praca ta mocno przypadła mu do gustu gdyż od zawsze uwielbiał przygotowywać jedzenie dla przyjaciół i rodziny.

Jake rozpoczął natomiast pracę jako fotograf. Nikt by sie tego po nim nie spodziewal, jednak idzie mu w tym zawodzie bardzo dobrze. Zdradzil on po rozpoczecia kariery, ze tak naprawde od malego robil zdjecia, a pozniej je edytował. Gdy je pokazywał chłopakom, byli zachwyceni, a teraz moze sie chwalic nimi oraz innymi zdjeciami w mediach spolecznosciowych oraz roznych katalogach z najslawniejszymi modelami.

Sunghoon interesowal sie modelingiem od malego, dlatego wlasnie skonczyl na tym zawodzie. Jest on glownie modelem Jake'a, ale poprzez sławę przyjaciela jest on coraz czesciej zapraszany na rozne sesje do slawnych marek.

W przeciagu tych trzech lat bardzo duzo sie zmienilo. Chlopaki znalezli swoje drugie polowki, co nie bylo wcale takie trudne.

Okazalo sie, ze spekulacje przyjaciół byly prawidlowe. Jay byl na zaboj zakochany w Jungwonie. Gdy tylko widzial w poblizu niego jakąkolwiek dziewczyne to stawal sie tak bardzo zazdrosny, ze często chodzil do różnych barów, aby jakkolwiek odreagowac. Nie trwalo to jednak dlugo, poniewaz zebral sie w sobie i wyznał mu uczucia. Co bylo zaskoczeniem, Jungwon czul to samo, a inne dziewczyny i randki to tylko byla przykrywka, bo bal sie wyznac Jay'owi wlasne odczucia.

Jake'a i Sunghoon'a nie dosc ze polaczyly prace to również uczucia milosne. To chyba bylo najszybsze wyznanie sobie milosci w tym calym gronie. Zaczeli sie spotykac, aby uzgodnic współpracę, pocałunek, wyznanie milosci i zwiazek. Szybko, prawda? Chlopaki tez w to nie wierzyli. Nic nie wskazywalo, ze tych dwich moze polaczyc uczucie milosci, a jednak.

Heeseung rowniez znalazl swoją milosc. Byl to przypadkowo poznany chlopak podczas nocnej sluzby. Przyszedl on na zeznania, ze zostal rzekomo okradziony. Okazalo sie, ze byla to prawda, a ze sam Heeseung zajął sie tą sprawą chlopak chcial mu jakos podziekowac, umawiajac sie z nim na spotkanie. Pozniej bardzo polubili swoje towarzystwo i wyszlo, ze rozpoczeli milosny zwiazek.

Riki jednak pozostal przy swojej obietnicy. Nie zakochal sie juz w zadnej osobie. Ciagle odwiedzal grób swojej jedynej milosci zycia. Wmawial chlopakom, ze pogodzil sie juz ze stratą Sunoo, jednak gdy przebywal sam na cmentarzu ciagle plakal i obwinial sie, ze mogl jakos to naprawic.

~~~~~~~~~~~~~~~

Witamy w kontynuacji ,,I've got my eye on you" !!!

Od razu mowie, ze jesli ktos z was nie czytal pierwszej czesci to kompletnie nie zrozumie o co tu chodzi.

Postaramy sie regularnie wstawiac rozdzialy, jednak przez nauke moze nam sie to troszke nie udac, lecz postaramy sie!!!

~𝑰 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒇𝒆𝒆𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒄𝒆 • 𝑺𝒖𝒏𝒌𝒊~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz