Yazarın anlatımı
İki genç arabaya binmiş ve az önce yaşananları konuşuyorlardı. Açık kahve saçlı gencin evine geldiklerinde ikisi bir biriyle vedalaşıp, biri evine doğru yürümüş diğeri ise evine doğru yol almıştı. Sunoo kapının önüne geldiğinde zile basmış ve beklemeye başlamıştı. Kapıyı sarı saçlı ve yüzünde küçük yıldızları andıran çilli hyungu açınca gülümseyip sarılmıştı.
Felix
Birazcık geç geldin bu yüzden hyungun sana biraz sinirli olabilir ama ben o siniri alırım ondan, sen merak etme.Ardından göz kırpmıştı sarı saçlı.
Sunoo
Tamam hyung~İçeriye doğru yürürken salondan gelen sesler yükseliyordu. Bu seslerden anlamıştı açık kahve saçlı genç ne kadar geç geldiğini. Salona girdiğinde Hyunjin Sunoo'ya bakarak konuşmaya başlamıştı;
Hyunjin
Sonunda gelebildiniz Sunoo beyciğimiz.Açık kahve saçlı genç yüzüne en güzel gülümsemelerinden birini takınmış, hyunguna sarılmıştı.
Sunoo
Üzgünüm hyung.Siyah saçlı olan yüzünde hiçde gerçek olmayan bir gülümsemeyle başını sallamıştı. Açık kahve saçlı genç şimdiden helvasının neli olacağını belirlemişti. Tekrar misafirlere dönmüş ve konuşmaya başlamıştı;
Sunoo
Hoşgeldiniz.Hyunjin
Sen mi hoşgeldin onlar mı?Siyah saçlı hyungu ağzında gevelemişti kelimeleri ama Sunoo anlamıştı. Sonra çilli hyungunun yanına oturmuştu. Bir gelenlerin ve ailesinin üstüne bakmış bir de kendi üstüne bakmıştı. Onlar şık giyinmişti ama kendisi gökküşağından fırlamış gibi rengarenkti. Aslında bunu pek umursamazdı ama tam karşısında oturmuş, ayak ayak üstüne atmış, siyaha çalan hafif uzun saçlarını serbest bırakmış ve üstünde siyah bir takım elbisesi olan adam tam gözünün içine bakıyordu. Bu şık ve yakışıklı adamın karşısında rengarenk giyinmiş olmak onu nedense gururlandırmıştı.
Tanışma faslından sonra bu yakışıklı adamın aslında gideceği hastanenin profesör doktoru olan Park Sunghoon olduğunu öğrenmişti. Hem ailesinden hem de kendi çabalarından dolayı ünlenen bu doktor çok dikkatini çekmişti. Hem orada biraz eğlenmeye ihtiyacı vardı değil mi? Biraz bu adamı deli etmekten zarar gelmezdi.
Sunoo
Şimdi ben senin hem asistanın hem de hemşire mi olacağım?Sunghoon
Aynen öyle.Sunoo
Ben asistan mıyım ya!? Git kendine asistan bul işte, ben hemşireyim niye senin asistanın oluyorum kardeşim!Açık kahve saçlı genç yandan siyah saçlı hyungunun ona öldürücü bakışlar attığını hissediyordu ama bu doktor bozuntusu çok sınırını bozmuştu. Siyaha çalan kahve saçlı genç ise büyük bir rahatlıkla konuşuyordu.
Sunghoon
Keyfim öyle istiyor çünkü.Sunoo
Ben senin keyfinin kâhyası mıyım?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ ᴍᴀᴋᴇʀ // sᴜɴsᴜɴ
Fanfic"Hey, yeter artık sen başıma çok bela olmaya başladın! " Sade ama bir o kadarda inişli çıkışlı bir hayat süren Hemşire Kim Sunoo, 2 yıl önce annesini ve babasını trafik kazasında kaybettikten sonra, aile dostu olan Hwang'lar ile yaşamaya başlamıştı...