~Gıcık Profösör~

34 8 5
                                    

Sunghoon'un anlatımı

Az önce yaptığım hareketten dolayı fısıldamalar dahada artmaya başlamıştı. Bunu önemsemiyordum çünkü insan herkesi önemsese bu hayat hiç çekilmez bir yer olurdu. Şimdi ise odama doğru yürüyorduk. Arada yanımdaki bedenin mırıltısını duyuyordum. Büyük bir ihtimalle bana kendince kızıyordu ama cidden çok dikkatimi çekmişti. Onu ilk gördüğüm zaman çok garip bir his oluşmuştu içimde.

Sunoo
Daha ne kadar gidicez?

Sunghoon
Koridorun sonundaki oda.

Sunoo
Çok sinir bozucu, gıcık birisisin.

Ağzında bir şeyler mırıldandı ama anlamamıştım.

Sunghoon
Bir şey mi dedin?

Kafasını kaldırıp bana baktı ve sonra yüzüne sahte ama çok tatlı bir gülümseme kondurup konuşmaya başladı;

Sunoo
Yok demedim.

Ardından yürümeye devam etmişti. Kapıyı açıp içeri adımladım ve karşımdaki bedeni içeri davet ettim. Hala yüzünden eksiktmediği gülümsemeyle bana bakıyordu. İçinden sövdüğü çok belliydi.

Sunghoon
Şimdi ben oturucam ve sende benim gireceğim ameliyatların tarihini söyleyeceksin.

Sunoo
Ben ayakta mı kalcam?!

Sunghoon
Evet.

Yine ağzından bir şeyler gevelemişti. Alışcaz artık. Odamda ki dosya dolabına doğru yürümüş isimlere bakarak ona bulup vermiştim. Bana pis pis bakmış ve hınçla elimden dosyaları almıştı. Bende bıyık altı gülümseyip koltuğuma doğru ilerlemiştim.

Sunoo
1 saat sonra taburcu olacak bir çocuk var, beynindeki kisti alınmış, 2 saat sonra migren kontrolü için bir hasta gelecek. 3 saat sonrada beyin kisti olan bir ameliyatınız var, Bu kadar.

Sunghoon
Anladım.

Sunoo
Gidebilir miyim?

Sorusuyla kafamı kaldıtıp ona baktım. Şimdi hastaneyi tanımadığı için ona; hastaneyi tanıma amaçlı izin verecektim ama sonra tekrar yanıma çağıracaktım.

Sunghoon
Gidebilirsin.

Dediğimle yüzü gülmüş odadan çıkmıştı. Bu haline kıkırdayıp önüme dönmüştüm.

***

Yazarın anlatımı

Açık kahve saçlı genç odadan çıkar çıkmaz danışmanın oraya gitmiş Sunghoon'un abisi olan, Jay'in odasını öğrenmiş ve oraya doğru gidiyordu. Aklındaki plan Jay ile konuşup Sunghoon'un zayıf noktalarını öğrenmekti ama kapıyı açtığında karşılaştığı görselle tekrar kapatması bir olmuştu. Rahat açmıştı çünkü danışmadaki uzun saçlı kız ona Jay'in odada bir ihtimal olmayacağını söylemişti.

İyi ki Jay anlamamıştı kapının açıldığını, yoksa Sunoo şuan kendi mezarını kazıyordu. Çünkü içeride kucak kucağa öpüşen Jay ve Jungwon ikilisini görmüştü. Bunun üzerine vazgeçip başka bir şey yapmaya karar vermişti. İlk kendini insanlara sevdirmeliydi. Bu yüzden Felix'i bulması lazımdı. Sonuçta Felix buranın en sevilen hemşiresiydi.

Felix'i bulmuştu ama Felix şuan işi olduğu için ona burada yani Jisung'un odasında beklemesini söylemişti. Açık kahveli genç odayı biraz karıştırmıştı. Yani her şeyin yerini öğrenmekte kararlıydı. Jisung odaya girince durmuştu ve tekrar yerine oturmuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴛʀᴏᴜʙʟᴇ ᴍᴀᴋᴇʀ // sᴜɴsᴜɴHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin