Hesap vakti

69 4 3
                                    

Eve geldiğimizde direk odama girip yattım. Tavanla bakışarak düşünmeye başladım. Niye beni çizmiştiki ? Ayrica yüzümü yıllardir görüyormuş gibi en ince detayına kadar çizmişti. Yarin kesinlikle öğrenecektim. Göz kapaklarım kapanmak üzreydi. Fazla zorlamadim ve kendimi uykuya teslim ettim. Uyanmamı sağlayan şey tabiki selenin üstümde tepinmesiydi. Gözlerimi açmaya çalışarak küfür homurdandım. Gerçekten derdi neydi beni uyandırıyo bu manda yavrusu. "Ne var lan" diye tısladım "Kalk amk kac saattir uyyon bi bokada yaramiyon yemek hazir " dedi . Ben yine homurdandim. Odadan çıktı bende kalkıp pıtı pıtı odadan çıktım. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim . Bu kız işe yarıyo abi :D sofraya oturdum hemen yaprak sarmaya uzattim elimi. Ama elimdeki acıyla yerimden sıçradım . "Ne vuruyon gerizekalı" diye tısladım selene. O da pis pis sırıttı. Mal vallaha mal bu kız . Tek kaşımı kaldırıp cevap bekledigimi belirttim. O hala yuzundeki geniş sırıtmayla cevap verdi. "Yektayla ne oldu bugün kanka ?" Dedi. Hadi ama bn unutmustum niye hatırlatıyon piç. "Ne olmuş?" Dedim ."niye kavga ettiniz ? Ayrıca benim derdim sensin umursamaz kız ne demek ? " dedi. Bende "bilmiyorum" dedim . "Ne demek bilmiyorsun" dedi. Bende resme kadar herseyi anlattım. Selen ciyaklar gibi çıglik atti. " kızım bu sana aşık olmus " dedi ve kahkaha attı. Ben "malmısın selen ? Cocuk beni kolumdan tutup yere serdi diyorum sen aşık diyosun. Bildiğin nefret ediyor. Hoş bende ondan nefret ediyorum ama konumuz bu değil " dedim. Selen yine sırıtışının altından konustu. "En büyük asklar nefretle başlar yafrum " dedi kahkaha atti . Bende "çeneni....... yemek yiycem sus lan" dedim ve yemek yemeye koyulduk. Acayip lezzetliydi. Tamam selen çok konusuyo falan ama seviyorum bok kafalıyı be :) . Yemeklerimiz bittikten sonra selene yardim ettim bulasiklari yikadik. Sonra beraber film izledik derken odalarimiza geçtik. Yatağima yattim defterimin arasından resmi çikardim. Evet resmi yanıma aldim. Hesap sorarken işime yarayacak. Kagidi yerine koyup gözlerimi kapadım. Uyandığımda saat 7.10 geciyordu. Kalkip hazirlanmaya başladim. Üstümerenkli çicek desenli t-shirt umu ve bahçivan kot şortumu giydim. Sonra elimi yüzümü yikayip selenin odasina gittim . Uyyordu bu kez şasirtmak isdedim . Mutfağa inip kahvalti hazirlamaya basladim. Peynir,zeytin,salam,domates,salatalik,omlet,recel,cay derken hersey tamam. Bu kez ben selenin üzerine atladım . Şaşırdı tabi manda yavrusu :D "ne yapiyon lan kalk üstümden" diyerek tısladı . Bende kahkaha atıp "sana kahvaltı hazırladım yafrum" dedim. Selen abartılı bi şekilde gözlerimi açabildigi kadar acti. "Höst ulan ne demek kahvaltî hazırladım ? Sen ve kahvaltı? Ah tanrım şeytan günceyi ele geçirdi." Diye dramyapti. Vay mk keske hazirlamasaydimbu tepkiyi alcami bilseydim piçim hazirlamazdim. "Sıçtın selen yok kahvalti falan deyip çiktim odadan. Selen arkamdan patir patir koşup sırtıma atladi. "Amanda aman benim yafrum küsermiymis agucubugucu" deyip kafami karistirdi . "Lan manda yavrusu in sırtimdan deyip yere attim seleni. Poposunun üstüne düştü ve yavru köpek bakislari atti. Ben dudaklarimi sikarak bakarken daha fazla dayanamayip bu haline kahkaha attim . Oda kahkaha atmaya başladi. Derken kahvaltimizi yapip evden çıktık. Okula yürümeye başladık. Okula geldiğimizde derse daha vardı .Sınıfa çıkmak yerine kantine girdik . Her zamanki masamıza oturduk. Selenle sohbet etmeye başladık. Kapıdaki hareketlilik ve kahkaha sesleri dikkatimi çekti. O yöne baktim. Yekta ve arkadaşlarıydı bunlar. Kaşlarimi çatıp bakmaya devam ettim. Hah sanki ona baktığımı anlamışca bakışları beni buldu. Gülümsemesi yüzünde soldu hemen. Sinirli bir yüz ifadesi aldı gülümsemesinin yerini. Bi süre birbirimize baktık. Sonunda ben pes edip önüme döndüm. Kadir geldi yanımıza. Sohbet etmeye basladik. Cok komik bi çocuktu bu . Sürekli espriler yapip bizi güldürüyordu. Saçlarimi çok sediğini söyleyip karistirmaya basladi. Bende gùlerken bi ara gözüm yektanın masasina gitti. Acayip sinirli görüküyordu. Yumruğunu sıkmış kadire bakıyordu. Ona baktigimi farkedince bu kez bana yöneltti sinirli bakışlarını. Ben pek üstünde durmayip selenlere bakmaya koyuldum. Derken zil çaldı. Ayaklandık sınıfa çikmak için merdivenlere yòneldik. Bu sirada yektada merdivenlerde elleri cebinde omzunu duvara yaslamış bekliyordu. Itiraf etmeliyim boyle çok karizmatik görünüyordu. Tam yanindan geçecektikki kolumdan tuttu. Kadir ve selen bana bakti bende yektaya soru dolu bakislar attim. "Biraz konuşalım seninle?" Dedi soru sorar gibi. Selen ve kadir hala bana bakarken onlara "gidin siz ben gelirim" dedim. Onlar çikti merdivenleri. Yektanin eli hâlâ kolumdaydi. Sertçe çektim. "Nevar?" Dedimm . "Konuscaz dedim" dedi. Gerizekali sen kimsinde bana emir vererek konusuyorsun. Bununda bi ara hesabini soracaktim . "Evet dinliyorum" dedim . Kolumdan tutup sürklemeye başladı. Hey yeter ama . Ben dislerimin arasinda tısladım. "Derdin ne bırak kolumu!" Dedim o ise sadece "yürü" dedi. Gerçekten sinirlendim. "Birak beni "deyip kurtardim kolumu . Karsi karsiyaydik. "Sadece birsey istiyorum benimle gelirmisin? Zorluk çıkarmada yürü " dedi. Bende pıtı pıtı pesinden yürümeye basladim.. okulun çıkıs kapisina doğru yürüyorduk. Derken okuldan çiktik. Siyah çok güzel bi arabanin önünde durduk. Bu o arabaydı. Ilk gün yanimizda duran camları filmli o araba . Cebinden anaktari çikarip kapilafi acti."bin" komutuyla sürücü koltuğunun yanindaki koltuga oturdumm . Kemerimi takip kuruldum koltuğa. Yekta bu arabayi alacak kadar zenginmiydi? "Nereye gidiyoruz" dedim. Cevap vermedi. Bi sure sessizce ilerledik. "Nereye gidiyoruz dedim" diye yukselttim sesimi. "Kes sesini " diye bağırıp direksiyona sertce vurdu. Bu ani hareketi karşısında korkup yerimden sıçradım. Sustum. Ikimizde sessizdik . Ben biraz korkmuştum. Tedirgindim. Tirnaklarimla oynuyordum. Yekta farketmis olacakki derince nefesini disari verdi. "Özür dilerim seni korkutmak istememiştim" dedi. Bakislarimi ona çevirdim yolu izliyordu arada bi gözleri beni buluyordu. "Nereye gidiyoruz" dedim ürkek bir sesle. Tebessüm edip "çok seveceğin bir yere " dedi tebessümüne karşı bende tebessüm ettim. "Luna parkamı gidiyoruz" dedim tıpkı bi çocuk gibi heyecanlanıp. "Hayır amaburasida seveceğin bir yer . Çok sevdiğin bir yer. " dedi. Lunaparka gitmedigimiz icin üzülmüştm biraz. Hadi ama ne sacmalıyorum ben ? Ne lunaparki hemen yelkenleri suya indirdim. Olmaz boyle "Cek sagda bi yerde ne konysxaksan konus " sesim sinirli cikmisdi ama goturecegi yeride merak ediyordum. InsAllah durmaz diye icimdem dualar ederken dahada hizli kullanmaya basladi arabayi. Fazla hizli cok hizli host ulan ölcez yeminlen "yavaşla gerizekalı ölmek için çok gencim " dedim. "Haklisin" dedi piç smile atti ne demek haklisin öldürcekmiydi ? Icimden dalga gectim hokloson. Durmayacagini anlayinca basimi cama yaslayip gitcegimiz yere varmayi bekledim gozlerimi kapadim. Bi sure sonra bi el saçlarimda gezindi hareketlendim gozlerimi acmaya calisirken. Saclarimdaki el hemen cekildi ve yektanin sesini duydum "uyan geldik" gozlerimi actigimda yektayla burun burunaydik. Yekta gozlerimin icine bakiyordu bende oyle utanmis kizarmisdim yektanin bakislari dudaklarima kaydi. Bana noluyo anasini satiyim. "Artik cekilsende insem." Dedim. Yekta basini sallayip cekildi kapiyi acti . Bende arabadan indim arkami dondugumde gördüğüm seyle gözlerim doldu elim ayağim titremeye başladı. O sirada yekta gelip elimi tuttu . Buna şasircak yada kizcak vaktim yoktu karsimdaki yerle ilgilenmeliydim. Yekta burayi nerden biliyordu ? Ah hadi ama her zaman sasirtacakmi bu cocuk boyle.


Sizce yekta günceyi nereye getirdi ? Günce hakkındakileri nerden biliyor ?

MULTIMEDIADA YEKTA VAR

GünceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin