ϟϟϟ
WARNING: ENTERING THE WIZARDING WORLD
𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝘈𝘋𝘏𝘈𝘙𝘈.
"ᶠᴬᴺᶠᴵᶜᵀᴵᴼᴺ ᴵˢ ᵀᴴᴱ ᵛᴵᴮᴿᴬᴺᵀ ᵀᴬᴾᴱˢᵀᴿᵞ ᵂᴴᴱᴿᴱ ᴵᴹᴬᴳᴵᴺᴬᵀᴵᴼᴺ ᵂᴵᴱᴸᴰˢ ᵀᴴᴱ ᴮᴿᵁˢᴴ, ᵂᴱᴬᵛᴵᴺᴳ ᴺᴱᵂ ᶜᴼᴸᴼᴿˢ ᴵᴺᵀᴼ ᵀᴴᴱ ᶜᴬᴺᵛᴬˢ ᴼᶠ ᴮᴱᴸᴼᵛᴱᴰ ᵂᴼᴿᴸᴰˢ."
𝙳𝚎𝚊𝚛 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛,
𝙸𝚝 𝚒𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚋𝚘𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎 𝚘𝚏 𝚍𝚞𝚝𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚒𝚗𝚏𝚘𝚛𝚖 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚒𝚕𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚙𝚊𝚐𝚎𝚜. 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛𝚘𝚞𝚜 𝚙𝚊𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚊 𝚏𝚘𝚛𝚋𝚒𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚛 𝚊 𝚓𝚘𝚞𝚛𝚗𝚎𝚢 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚎𝚙𝚝𝚑𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙳𝚎𝚙𝚊𝚛𝚝𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝙼𝚢𝚜𝚝𝚎𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚕𝚎 𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚍𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛, 𝚍𝚎𝚌𝚎𝚙𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚖𝚊𝚐𝚒𝚌.
𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐟𝐮𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐡𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐜𝐚𝐮𝐭𝐢𝐨𝐧:
1. ᴡɪᴛʜɪɴ ᴛʜᴇ ʟɪɴᴇs ᴏғ ᴛʜɪs ᴛᴀʟᴇ ᴅᴇʟᴠᴇs ɪɴᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋᴇʀ ᴀsᴘᴇᴄᴛs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡɪᴢᴀʀᴅɪɴɢ ᴡᴏʀʟᴅ, ɪɴᴄʟᴜᴅɪɴɢ ᴛʜᴇᴍᴇs ᴏғ ᴠɪᴏʟᴇɴᴄᴇ, ᴛʀᴀᴜᴍᴀ, sᴇɴsɪᴛɪᴠᴇ ᴛʜᴇᴍᴇs, ᴀɴᴅ ᴍᴀᴛᴜʀᴇ ᴄᴏɴᴛᴇɴᴛ. ʀᴇᴀᴅᴇʀ ᴅɪsᴄʀᴇᴛɪᴏɴ ɪs ᴀᴅᴠɪsᴇᴅ, ᴀs sᴇɴsɪᴛɪᴠᴇ ᴛᴏᴘɪᴄs ᴍᴀʏ ᴀʀɪsᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴄᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ᴅɪsᴛʀᴇssɪɴɢ ᴛᴏ sᴏᴍᴇ ɪɴᴅɪᴠɪᴅᴜᴀʟs. ᴘʀᴏᴄᴇᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴄᴀᴜᴛɪᴏɴ ᴀɴᴅ ᴘʀɪᴏʀɪᴛɪᴢᴇ ʏᴏᴜʀ ᴡᴇʟʟ-ʙᴇɪɴɢ ᴀʙᴏᴠᴇ ᴀʟʟ ᴇʟsᴇ.
2. ᴛʜᴇ ᴡɪᴢᴀʀᴅɪɴɢ ᴡᴏʀʟᴅ ɪs ᴀ ᴘʟᴀᴄᴇ ᴏғ ᴡᴏɴᴅᴇʀ ᴀɴᴅ ᴡʜɪᴍsʏ, ʙᴜᴛ ɪᴛ ɪs ᴀʟsᴏ ᴀ ʀᴇᴀʟᴍ ᴛᴇᴇᴍɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ᴛʀᴇᴀᴄʜᴇʀʏ ᴀɴᴅ ᴛʀɪᴄᴋᴇʀʏ. ᴛʀᴜsᴛ ɴᴏᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ʏᴏᴜ sᴇᴇ ᴏʀ ʜᴇᴀʀ, ғᴏʀ ɪʟʟᴜsɪᴏɴs ᴀɴᴅ ᴇɴᴄʜᴀɴᴛᴍᴇɴᴛs ᴍᴀʏ ʟᴜʀᴋ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ᴇᴠᴇʀʏ ᴄᴏʀɴᴇʀ. ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ᴇɴᴄᴏᴜɴᴛᴇʀ ᴅᴇᴠɪᴀᴛɪᴏɴs ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴇsᴛᴀʙʟɪsʜᴇᴅ ᴄᴀɴᴏɴ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡɪᴢᴀʀᴅɪɴɢ ᴡᴏʀʟᴅ. ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs ᴍᴀʏ ғɪɴᴅ ᴛʜᴇᴍsᴇʟᴠᴇs ᴇᴍʙᴀʀᴋɪɴɢ ᴏɴ ᴜɴғᴏʀᴇsᴇᴇɴ ᴘᴀᴛʜs, ᴛʜᴇɪʀ ᴅᴇsᴛɪɴɪᴇs ᴅɪᴠᴇʀɢɪɴɢ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴛᴀʟᴇs ʏᴏᴜ ᴏɴᴄᴇ ᴋɴᴇᴡ. ʙʀᴀᴄᴇ ʏᴏᴜʀsᴇʟғ ғᴏʀ ᴜɴᴇxᴘᴇᴄᴛᴇᴅ ᴛᴡɪsᴛs, ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ʙᴀsʜɪɴɢ, ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ ᴄʜᴀɴɢᴇs ɪɴ ɢᴇɴᴅᴇʀ - ᴀɢᴇ ᴀɴᴅ ᴍᴏʀᴇ. ᴀs ᴡᴇʟʟ ᴀs ᴀʟᴛᴇʀɴᴀᴛᴇ ᴛɪᴍᴇʟɪɴᴇs ᴛʜᴀᴛ ᴍᴀʏ ᴄʜᴀʟʟᴇɴɢᴇ ʏᴏᴜʀ ᴜɴᴅᴇʀsᴛᴀɴᴅɪɴɢ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡɪᴢᴀʀᴅɪɴɢ ᴜɴɪᴠᴇʀsᴇ.
YOU ARE READING
𝐀𝐃𝐇𝐀𝐑𝐀: 𝐓𝐡𝐞 𝐏𝐡𝐢𝐥𝐨𝐬𝐨𝐩𝐡𝐞𝐫'𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐧𝐞
Fanfiction𝘈𝘥𝘩𝘢𝘳𝘢 𝘗𝘰𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘤𝘬 𝘢 𝘥𝘦𝘢𝘭, 𝘣𝘶𝘵 𝘋𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘩𝘢𝘥 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘴. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘭𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘦𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘴𝘰𝘶𝘭, 𝘵𝘰 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘭...