"The Devil's Queen"
⚠️TW : Matured content, disturbed content, 18sxx 🔞
"Uwerkk..." Qismi duduk di hadapan mangkuk jamban sambil memicit kepalanya yang terasa seakan terpusing-pusing. Air mata mengalir di pipi dek kerana memuntahkan isi perutnya tadi dikesat lembut.
Ya Allah... tersalah makan ke ni? Nak kata demam... tak juga.
Nafas dihembuskan berat.Dia cuba untuk bangkit dari duduknya namun tekaknya masih lagi terasa loya.
Ya Allah... kenapa dengan aku ni... Qismi mengadu perlahan sambil berkerut-kerut menahan sakit di kepalanya.
"Hmph... uwerkkk..." Qismi memuntahkan isi perutnya lagi. Tiba-tiba terasa ada usapan pada belakang tubuhnya. Rambut panjangnya juga digenggam dari belakang agar tidak berserabut di kawasan wajahnya.
"Sayang kenapa ni??" suara Anas kedengaran cemas. "T...tak tahu... dari pagi muntah...tak sedap badan..."
Anas kemudian menarik tubuhnya bangkit. Dia kemudian mengangkat tubuh lemah tersebut menuju ke arah katil. Sempat dibilas wajah pucat tersebut dengan air.
"Dari pagi lagi muntah? kenapa tak call Anas?" Tanya Anas sambil mengambil botol air di atas meja lalu disuakan ke arah mulut isterinya. Qismi menolak botol air tersebut dengan lemah. Dia kemudian menggelengkan kepalanya.
"Minum air ni... baru lepas muntah kan..."
"Tak nak. Nak tidur..." rengek Qismi perlahan. Kepalanya dipicit-picit. "Pening kepala ke?" Qismi memejamkan mata erat lalu mengangguk saja.
Anas terdiam sesaat sebelum keluar dari bilik tidur mereka. Selang beberapa minit, dia kembali dengan satu plastik di tangannya.
"Sayang, bangun... test pregnancy jap." Anas mengusap lembut kepalanya. Qismi mencelikkan matanya dan melihat benda kecil tersebut.
Dia membuntangkan luas matanya. Seolah-olah tersedar dari mimpi yang ngeri. Mengandung...
Ya! kesakitan yang dialaminya saat ini merupakan simptom-simptom wanita mengandung!
Tidak! Dia tidak mahu... dia tidak rela mengandungkan anak kepada anak lelakinya!
Perutnya yang kempis diraba perlahan. "No... no! umi tak nak!" Anas berkerut kening. Kedua bahu Qismi disentuh lembut. "Sayang..."
"Stop, Anas!! umi tak nak ni... umi tak nak kita macamni...iskk..." Qismi spontan menangis kuat.
Anas terus memeluk tubuhnya kemas. "Sayang...shhh... test ni dulu, okay?"
"Aku tak nak!! kalau betul pun aku mengandung... aku sendiri akan gugurkan anak ni!!" Anas yang mendengarkan kata-kata yang kedengaran nekad tersebut terus berubah air muka.
"Qismi Nirdirra!!"
"Berani, buat lah. Aku akan pastikan kau hidup dalam keadaan sengsara. You better behave and be a good girl, Qismi." Anas memberi amaran dengan tegas.
"Sekarang ni test benda ni dulu." kata Anas lagi. Qismi menarik nafas panjang dan menggeleng laju. "Tak nak! You can't force me, Anas Malik!"
Anas kemudian tersenyum senget. "Tak boleh cara lembut, aku buat dengan cara kasar." usai itu Anas mengangkat tubuhnya menapak kembali ke arah bilik air.
Masuk sahaja ke dalam bilik air, Anas terus mengoyakkan baju dan seluar Qismi secara agresif.
Sekelip mata sahaja, Qismi sudah berbogel di hadapannya.
Pang! Qismi menampar kuat wajah Anas. Dia menutup dada dan kemaluannya sendiri sambil merenung tajam ke arah suaminya.
"Kau tampar aku?" Anas kemudian mencekik lehernya kuat lalu menolak tubuhnya agar tersandar ke dinding. "Kau ni makin lama makin tak behave. Mungkin aku patut ajar kau dengan cara yang lebih teruk... itu kemahuan kau sebenarnya, kan?"
YOU ARE READING
Mrs. Izrel
Romance[ON-GOING] Antara perasaan yang tidak harus. ⚠️PLAGIAT DILARANG KERAS ⚠️ Published: 8November2023. ©Thelesyeuxdelily 2023, 2024.