PB4

16 2 0
                                    

"Shhhh diam. Sini ikut aku." Arah Vinn.kepada Rina. "Umm tapi mcm mana-" belum sempat Rina menghabiskan ayatnya Vinn terus memotong " kau ikut je apa yg aku ckp blh x jgn nk membantah." Ok aku ikut." Jawab Rina. " Kau dudk kat sini skjp biar aku pergi settle kan abg Henry." Vinn lantas pergi setelah selesai menyuruh Rina duduk disitu sehingga dia selesai dia juga berpesan kepada Rina walau apapun tejadi jgn bangun dan keluar dari tempat tersebut. Rina akur dgn arahan Vinn sehingga...

BANG BANG!!

Rina yang terdengar bunyi tembakan itu lantas bangun. Belum sempat dia membuka satu langkah untuk melihat apa yg terjadi dia terus teringat akan pesanan Vinn untuk tidak keluar dari tempat yg didudukinya. Rina terus duduk dan menunggu sehingga Vinn kembali.

Setelah 1 jam menunggu akhirnya pelajar lelaki tersebut datang untuk membawa Rina dan menghantarnya pulang ke rumah. Semasa Vinn datang untuk membawa Rina pulang dia melihat Rina yg sedang tidur kerana menunggunya. Tanpa membuang masa vikram lantas mendukung Rina dibelakangnya.

Keesokan harinya....

"Adik bangun woi dh pagi ni." Kejut Ryan. "Emmm bang adik x nk gi sklh lah harini." Jawab Rina. "Eh kau ni buang tebiat ke harini sabtu mmg lah kau x yah gi sklh." Balas Ryan. "Dah jom turun mkn sarapan, tu mak dh buatkan makanan fav kau. Kawan kau pun ada sekali." Ujar Ryan. " Kawan??" Soal Rina. "Yelah kawan kau Vinn nama dia x silap abglh." Balas Ryan. "HAH!!" Jerit Rina. "Oi x payahlah jerit kat telinga abg." Balas Ryan dgn nada yang tinggi sedikit. "Oh okk sorry ²." Rina meminta maaf pd abgnya. Ryan lantas keluar dari bilik adiknya dan menyuruhnya untuk mandi dahulu sblm turun makan. Setelah Rina selesai mandi dia pun turun kebawah untuk makan. Dia melihat seorang jejaka yag amat dikenalinya x lain x bukan mestilah Vinn. Rina berasa hairan knp jejaka tersebut berada didalam rumahnya sedangkan dia tidak pula menjemput jejaka tersebut untk dtg ke rumahnya.
Akhirnya dia mengambil keputusan untk tidak memikirkan perkara tersebut dan lantas menuju ke kerusi meja makan untuk menjamah sarapan kegemarannya.

 Psycho BoyfriendWhere stories live. Discover now