Alec'ten
Hadi ama Alec, ne düşünüyordun ki? Şimdi ben bunu ona nasıl söyleyeceğim.
Angel: Sen?
Hadi bi anda söyle, bunu başarabilirim...
Alec: Ben gidiyorum.
Gözlerindeki şaşkınlık ve üzüntü karışımı bakışı görebiliyorum... Canım yandı.
Angel: N-ne demek gidiyorum...?
Alec: Karate Turnuvaları'na gidiyorum, yani bir süre yokum...
Angel: Ne kadar süre?
Alec: Birkaç yıl...
Angel'dan
Herhalde benimle dalga geçiyor. Gitmiyor, gidemez...
Angel: Ne zaman?
Sanırım biraz katılaştım ama şu an ağlayabilirim...
Alec: Yarın...
Angel: Tamam... Ben doydum afiyet olsun...
Alec'ten
Alec ne yaptın sen, değer miydi onu tek başına bırakmaya? Ama eğer gitmeseydim ne yapacaktım, bu da benim kariyerim. Karateci olmak dışında başka bir seçeneğim yok, ben bunda iyiyim.
Boşver yemeği falan, kalkıp sınıfa gittim. Herkes yemekte olduğu için koridorlar boştu. Sınıfa yaklaştıkça bir kızın ağlama sesini duydum. Ah hayır ya, bu Angel...
Angel'dan
Koridordan ayak sesleri geldi ve gittikçe yakınlaştı. Gözyaşlarımı silip kendimi toparlamaya çalıştım. Sınıfa girdi.
Alec: Üzgünüm.
Angel: Sorun değil, biliyorum bu senin geleceğin. Çok ünlü bir karateci olmanı engelleyemem. Sadece ayrılmak can yakıyor.
Alec: Hey bu bir elveda değil ki. Geri geleceğim, söz veriyorum.
Angel: Sana inanıyorum:)
Alec: Bu akşam bize gelsene, takılırız.
Angel: Tabi.
Sınıf yavaş yavaş dolmaya başladı ve ders başladı. Bütün ders Alec'i izledim; bi hocaya bi tahtaya bakıyor, bir şeyler anlamaya çalışıyordu.
Defterinin köşesini yırttı ve bir şey yazmaya başladı. Kağıdı benim önüme koydu ve önüne döndü.
"N'oldu Angel, gideceğim deyince değerimi mi anladın? :)"
Hemen cevap yazdım.
"Yok değerini ortaokuldan beri biliyorum sağol:)"
...
Dersler bitti ve herkes toparlanmaya başladı. Bense Alec'e veda etmeme birkaç saat kaldığını hatırladım. Yine kötü hissediyorum...
Alec: Çok iyi gözükmüyorsun, hasta mısın?
Angel: Sadece dalmışım pardon...
Okuldan çıktık, bende Alec'lere gittim.
Angel: Annenler nerede?
Alec: Hazırlık yapıyorlar.
Logan: Hoşgeldiniz:)
Alec: Selam Logan.
Logan: Bavulun hazır abi yukarıda.
Alec: Sağol:) Bir şeyler içmek ister misin Angel?
Angel: Olur:)
Alec: Logan, işin yoksa gelmek ister misin?
Logan: Tabi gelirim:)
Alec: Hadi gidelim.
Çantalarımızı kenara atıp dışarı çıktık. Yolda gitar çalıp şarkı söyleyen bir adam gördük.
Alec: Deneyebilir miyim?
Adam: Buyur.
Alec: Teşekkürler:)
Gitarı aldı ve (söylediğine göre) kendi yazdığı bir şarkıyı çalmaya başladı. Sesi gerçekten büyüleyici.
Angel: Alec şarkı yazıyor muydu?
Logan: Bilmiyorum.
Alec: Beni dinlediğiniz için teşekkürler, benim adım Alec Benjamin, iyi günler:)
Gitarı adama geri verdi, tekrar teşekkür etti ve yanımıza geldi. Şaşkın gözlerle Alec'i izledim.
Angel: Ne oldu sana, en son koroda yer almamak için okuldan kaçtığını hatırlıyorum?
Alec: Doğum günümde gitar almışlardı, bende bir bakayım neler yapabiliyorum dedim.
Angel: Gerçekten çok yeteneklisin.
Alec: Teşekkürler:)
O akşam Alec'te kaldım.
_______________________________