Amber: Angel! Geç kalıyorsun tatlım!
Hafifçe gözlerimi açtım, yatakta yavaşça doğruldum, boş gözlerle etrafa bakıyorum... Doğru ya, bugün okulun ilk günü! Nasıl unuturum! Saat 7.00, geç kaldım! Hemen yataktan fırladım, ilk bulduğum kıyafetleri üzerime geçirdim, çantamın içine 3-5 kitap fırlattım ve çıktım. Bütün yaz bu günü bekledim. Sonunda tekrar okula gidiyorum.
Okula geldiğimde etrafa bakıp gülümsedim, onunla göz göze geldiğimde ise içimde kelebekler uçuştu. "Alec!" diye bağırıp ona sarıldım.
Angel: Seni ne kadar özledim tahmin edemezsin:)
Alec: Bende seni özledim:)
Sanırım sizi tanıştırmam gerek, bu Alec. Ortaokuldan beri aynı sınıftayız ve o en iyi arkadaşım. Her yaz ailesi ile tatile gittiği için onu görme fırsatım olmuyor.
Dolaplarımızı ve sınıfımızı öğrenmek için panonun yanına gittik, her şey orada yazar. Tahmin ettiğim gibi herkes kendini görmek için birbirinin üstüne çıkıyordu, çok kalabalıktı. Neyse ki Alec'in boyu uzun, önündeki birkaç kişinin önüne geçti ve listeyi taradı. Sonra bana döndü.
Alec: 11/B, dolaplarımız sınıfın hemen önünde.
Angel: Güzel, hadi gidelim.
Sınıfa gittik ve ortalarda bir yere çantamızı koyduk. Sınıfta çok kişi yoktu, tam seneye güzel bir başlangıç yaptığımı düşünürken içeri o girdi: Beauty.
Bu kıza gıcık oluyorum, Alec'e aşık ve her seferinde onu rahatsız ediyor. Geçen senelerde yan sınıftaydı ve Alec boşvermemi, zaten sadece aralarda gelebildiğini söylüyordu. Ama artık bizim sınıftaydı ve hemen arkamızdaki sıraya oturdu...
Beauty: Aleeeeec, çok özlemişim yaaaa. Bi sarılalım mı?
Alec: Hayır.
Beauty: Ama neden?
Alec: Çünkü rahatsız edicisin.
Beauty: Ama-
Angel: DUYMADIN MI KIZIM?! İSTEMİYOR SENİ!
Beauty: *Kaşlarını çatar* Sana soran olmadı.
...
Sonunda yemek vakti, ilk günden bu kadar da yormazsın. Bu ne abicim, adam uyumayalım ders çalışalım istiyor.
Alec: Ne düşünüyorsun yine:)
Angel: Alec ben uyumayı çok seviyorum.
Alec: Biliyorum...?
Angel: Gece gündüz ders çalışalım istiyorlar... Ben uyuyamayacak mıyım?
Alec: Haha tabi ki uyuyacaksın. Hiç uyumadan olur mu?
Angel: Neyse ki sen varsın:) Sen olmasan bu seneyi hayatta atlatamam.
Alec:...
Angel: Ne oldu?
Alec: Angel benim sana bişey söylemem gerek. B-ben...
Angel: Sen?
_______________________________