iyi okumalar ask🎧

174 8 3
                                    

Arkadaşlar kusura bakmayın biraz geç attım

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın

Arayan jack'ti sesinden tanıdım nick telefonu kapatıp bana döndü 'hadi kalk güzelim tatile gidiyoruz' dedi heyacanlanmıştım dudağına öpücük kondurdurup yukarı kaçtım az önce naptım ben? Nick arkamdan bağırdı 'bu kız beni seviyo ya' ve sırıttı arkamdan geldi bavulumuzu hazırladık arabala yola çıkmıştık yol 5 saatlikti şarkı açıp eğlendik tabiki yine nick eliyle ayağımı tuttu:) hoşuma gitmedi değil:) ben uyuya kalmışım uyandığımda nick'in ceketi üstümdeydi üşüdüm diye bana örtmüştü ama kendi üşememişmiydi? Derken nick 'hadi geldik yawrum' dedi inip kapımı açtı karşımda kocaman saray gibi otel vardı marcus,emily,vera,jack indiler jack normalde komik bi insandır indiğimiz gibi halay çekti tek başına hepimiz güldük ama ben gülerken elimi ağzıma kapatmıştım nick gülmeyi kesti ve bana döndü 'neden gülüşünü kapatıyosun emma?' dedi ben 'yok b-' demeden vera atladı çocukluk arkadaşım vera herşeyimi bilir nick'e dönüp 'eskiden annesi emma'yla kavga ederken annesi gerçekten iğrenç bi gülünsemen var emma demişti' dedi gözüm doldu nick bana dönüp 'hayır mükemmel bi gülüşün var bunu saklama lütfen' dedi nick'e sarıldım jack 'aaaa hadi ağaç oldum yeter bu kadar romantiklik kıskanıyorum aaa' dedi güldük ardından bavulları alıp otelin içine girdik...

5.bölümün sonu~

Minel~

Nefretle Aşk ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin