23: işte buydu seo changbin (f)

643 66 111
                                    

god

seo changbin, manipülatif bir kişiliğe sahipti ve bu su götürmez bir gerçekti. karşısındakini manipüle etme, beynine hakim olma konusunda kimse su dökemezdi onun eline.

henüz genç ve taze olan yang jeongin de onun için kolay bir lokmaydı elbet, basit bir adım.

jeongin bunu anlayamadı, kendisini sevdiğini düşündüğü bu adamın her bir iyi hareketine kandı, gözleri kapalı güvendi ona, tecrübesizdi yang jeongin.

sevmediği söylenemezdi tabii ama seo changbin'nin asıl derdi karşısındaki taze ve deneyimsiz, çaylak çocuğun ta kendisiydi. sevgisini, aşkını güvenini istemiyordu, bedenini istiyordu. istediği de oldu her zamanki gibi, sahip oldu ona.

yanında mışıl mışıl uyuyan gence bakıp zafer edasıyla gülümsedi ve bir sigara yaktı kendisine. bir nefes çekip dumanın karanlık odaya dağılmasını izledi.

düşündü, tıpkı dediği gibi olmuştu. yemek yedikten sonra jeongin'i biraz tahrik etmesiyle kendilerini anında yatakta bulmuşlardı.

uzun sürmüştü gece, saat sabahın ikisiydi şimdi. hayli yorgun olan jeongin, changbin'nin öpücükleri sırasında olan çıkma teklifini de kabul etmişti. pişman değildi ancak farkındaydı bir şeylerin.

ama aşkı gözünü kör etmişti, engel olamamıştı kendisine. sorgusuz sualsiz kandı changbin'e, ileride pişman olur muydu orası meçhul. fakat changbin artık gözünün önündeki bu güzel fırsatı iter miydi, kesinlikle hayır.

bir kere bağımlısı olmuştu bu gencin, ayrıca seviyordu da. asıl amacı her ne kadar vücudu olsa da, changbin de seviyordu.

birkaç dakikalığına düşündü changbin, bu çaylak genci elde etmesinin ne kadar kısa sürdüğünü düşündü. aslında birbirine bu kadar zıt olan iki kişinin nasıl koskoca bir buçuk yılı geçirdiklerini düşündü.

karşısındaki genç körkütük aşık olunca kolaydı bu, bakar kördü yang jeongin.
bu da seo changbin'nin işine geliyordu fazlasıyla.

ve artık seo changbin'nin tek bir amacı vardı; yang jeongin'i sev, ilgi ver, hediyelere boğ.

bu üç unsuru tamamlarsa, yang jeongin ömürü boyunca kendisine ait olacaktı, bu kadardı basitti o genci tavlamak.

ve işte buydu seo changbin; seks bağımlısı, manipülatif, istediğini elde eden bir adamdı.

yang jeongin ve seo changbin böyle bitti.
tecrübesiz bir genç, seks bağımlısı bir adam.

*

boyle bittigi icin lutfen anama sovmeyiniz😞🙏🏻☝🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

boyle bittigi icin lutfen anama sovmeyiniz😞🙏🏻☝🏻

bence dbm'e yakısır bir final oldu, ne eksik ne fazla.

sonuc olarak angst bitmedi ama iyi bittigi de soylenemez. changbin'nin derdi jeongin'i sikmek, jeongin de bunun farkında ama sevdigi icin ses cıkartmıyor.

E bu kadardı don't blame me... okudugunuz ve destek verdiginiz icin tesekkur ederim. diger ficlerimde bulusalım❤

han-wang sundu.

don't blame me ☓ jeongbin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin