naruto konoha da yaşayan bir erkek omegaydı.Bir erkek omegaya göre de büyüleğici saf bi güzelliği vardı.Güneşin bile kıskandığı sapsarı saçları ve bir bir inci boncuk kadar güzel maviş gözleri vardı sarışın çocuğun.her gülüşünde etrafa mutluluk saçardı
bu sarışın çocuğun güzel oldugu kadar da sinirlendiğinde o sarı saçlarından alevler saçar,inatçı söz dinlemez bi çocuğa dönüşürdü.
Ailesiyle mutlu mesut rahat bir hayatı vardı ve hiçte sikayetçi degildi.Ama konohadaki insanlar için aynısınj söyleyemeyiz.Çocuğu her gördüklerinde korku ve tehdit saçan gözlerle bakarlardı çocuğa.Sanki o onlardan başka bir varlıkmış gibi bakışlarıyla sözleriyle dışlarlardı sarışın çocuğu.Neden böyle yaptıklarını bir türlü anlayamıyordu.Sarışın oğlan çocukken hep annesinin yanına gider ve neden ona öyle davrandıklarını sorardı ama annesinden de net bi cevap alamazdı.Ama sarışının annesi yavrusuna ne kadar üzülsede söyleyemezdi,söylerse daha çok üzülürdü.
Bir gün naruto annesine dışarda çamasır asmada yardım ediyordu.Aniden dışardan cingarlar koptu.Herkes çığlıklarla kaçışmaya başladı.En sonunda sarışın çocuğun görüş açısına siyah zırhlı,sivri hançerleri ve kılıçları olan iri adamlar girdi."naruto çabuk ol koş!!"sarışın coçuğun annesi sarışın çocuğu alıp depoya saklamaya götürdü.Zavallı kadın kocası kendisi ve çocuğu için korkuyordu.Naruto nun babası Konoha kasabasının güvenlik rütbesinde çalışıyordu.Aniden kadın kendilerini depoya saklanmaya giderken o askerler arasında kan,ter içinde savaşan kocasını gördü.Görür görmez oraya koştu."MİNATO!!"
Naruyo korkudan titriyordu.Hayatında hiç savaş görmemişti.Ailesini de bu durumda görmek onun kalbini sıkıştırıyor daha da titretiyordu.
Aniden Naruto nun görüş açısına omzuna balta giren annesi girdi."ANNEEE!?!"gökleri inletecek bi çığlık çıktı ağzından ve hıçkırıklar içinde ağlamaya başladı. annesinin yanına doğru koşmaya çalıştı ama kollarından iki kişininde tutulmasıyla çabası boşaydı."BIRAKIN BENİ!!ANNE BABA!".
aniden ağzına konulan bezle gözlerini yumdu sarışın cocuk.
___________________________________
SELAAMMM💋evet bu benim ilk kitabım ve hiç okunucak mı okunmayacak mı bilmiyorum.
ama okuduğunuzda yıldıza basıp desteklerseniz cok mutlu olurumm
görüsürüüz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•slave of the blues• |sasunaru
Romancekitap omegaversedir.sasunaru üzerine yazılmış bi kitaptır.sasunaru shiplemiyorsan,saygın yoksa git.