•☆•

51 7 17
                                    

sarışın uyandığında koca bi gemide açtı gözünü.

içerisi karanlıktı.Korkmaya başladı sarışın çocuk.Aklına ailesi geldi yaşıyorlarmıydı bilmiyordu tek hatırladığı şey en son iki kolundan da çekilip ağzının kapatıldığıydı.kıpırdamaya çalıştı ama ellerinin bağlı olduğunu fark etti.Ağlamaya başladı.

Çok korkuyordu sarışın çocuk.gözlerinden yaşlar gelmeye başladı ve en sonunda sesli bi şekilde ağlamaya başladı.

Aniden kapı açılma sesi geldi ve gemide olan meşaleler yakıldı.O koca karanlık sonrası Sarışın çocuk gemide yanlız olmadığını gördü.Gemi neredeyse bir ev kadar büyüktü ve Kendi köylerinden kişilerde vardı.Hepsi uyanıktı.Sarışın çocuk daha şiddetli ağladı.herkes de onun gibi ağlamaklıydı ve düştükleri duruma anlam veremiyorlardı.

sarışın çocuk kaşlarını çatarak mavileriyle 3 adama baktı ve sordu"annem ve babam nerde? ne yaptınız onlara!"sarışın çocuğun bu denli hareket etmesi diğerlerini de gazladı."nereye götürüyorsunuz bizi kimsiniz siz?!"adamların 1 i söze girdi."kesin sesinizi! siz artık hür gezen biri değil,kral Uchiha sasukenin kölelerisiniz! aklınızı başınıza toplayın!"

sarışın çocuk anlık afalladı.Kral Uchiha Sasuke'yi bi yerlerden duymuştu.Duyduğuna göre de acımasız,acı vermekten zevk alan lanetli gücün sahibi Kral Uchiha Sasuke'ydi.

Ama naruto ondan korktuğunu sanmıyordu çünkü onu sadece koca bi gücün içinde kaybolmuş ne yaptığının sonuçlarını umursamayan biri olarak düsünüyordu.

O sırada içeri yeniden birileri girdi.
"herkesi çözün"gelen emir ile yardımcılar ipleri çözmeye başladı.Sarışın çocuk iplerini çözülür çözlümez görünce adamın elinden kaçmaya çalıştı."GEL BURAYA SENİ KÜÇÜK!!" sarışın çocuk direnerek kaçtıktan sonra gemide bulunan bi bıçağı gördü ve eline aldı."y yaklaşmayın!".gemideki askerler duraksadı."bi adım daha atarsanız kendimi öldürürüm!"aralarından bi asker."Hah! ölmen kimin umrunda? sen bi kölesin unutma"bunu diyen asker arkasından çok sert bir yumruk yedi."kapa çeneni aptal! Kral Uchiha kölelerin tam ve eksiksiz olmasını istedi.biri bile eksilirse o zaman görürsün canının kıymetini!"sarışın çocuk bıçağı şddetli bi şekilde boğazına yaklaştırdı ve ağladı."BİR ADIM DAHA ATARSANIZ ÖLDÜRÜRÜM KENDİMİ!!"bunu duyan askerlerden biri"tamam söz sana hiç birşey yapmayacağız indir o bıçağı!"
sarışın çocuk anlık askerlere inanıp bıçağı indirdi ama sonra arkasından kollarınjn tutulduğunu hissetti ve en sonunda arkasından bir asker onun ellerini bağladı.

Sarışın çocuk direndi"b bırakın beni!bırakın!!"sarışın çocuk gemide avaz avaz bağırmaya başladı.Susmayı da düşünmüyordu.

en sonunda yediği bi darbeyle affalladı ve ağzı bağlandı.sarışın çocuk gözyaşlarına boğularak ipin arkasından çığlıklar atarak ağladı.Artık kimsesinin olmadığı acısı onun içini yiyip bitiriyordu.Oda ölüp ailesinin yanına gitmek için can atıyordu.

Sarışın çocuk o anda bir yemin etti.Ailesinin intikamını alacaktı... hemde cok iyi bir şekilde alacağına bir yemin etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•slave of the blues• |sasunaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin