6. Bolüm

1.4K 94 249
                                    

Bu siktigim Wattpad koydugugum fotograflari siliyor sikicem Felix ve Hyunjinin seksiligini goremiyonuz🤬

Neyse bu bolum bana istediginiz kadar sovun pic bir yazarim ama beni sikemezsiniz semeyim😘😘💋💋

                                  --

Sabah olduğunda Felix uyanmıştı. Hyunjin'in odasına gitmişti, Hyunjin hala uyuduğu için geri çıkıp mutfağa gitmişti.
Kendi isteğiyle, Browni,pankek, yumurta yapmıştı, yemek konusunda kendini kaptırıyordu, Hyunjin'i beklemekten sıkılıp yukarıya onun odasına doğru ilerlediki, Hyunjin'in telefon konuşmasını duydu, keşke duymasaydı.

Hyunjin telefon konuşması;

H: Kadını akşama hazırlayın,eğlenmem gerek.

....

Felix duyduğunu tahammül edemiyordu. Evden  gitmek istesede yapamazdı.

Felix aşağıya inip Hyunjin'i bekledi, gelmişti.

F: Hyun ben yaptım beraber yemek için.

H: Sen ye geç gelicem, uyuduğunu görmüş olim.

F: Tamam.

Hyunjin gittiğinde Felix'in içinde fırtınalar kopmuştu. Kabullendi onu sevdiğini, rüyasında onunla sevişiyorlardı, ama sadece rüyadan ibaretti. Sevdiğini uyumadan önce aklına getirdi. Ama belliki o sevilmiyordu, Jisung bebeği olsa belki biraz mutlu olurdu.
---

Felix sıkılmıştı, şansa evde kimse yoktu, dışarıya çıktı.

Hyunjin'den;

Felix'i seks için kullanıyorum, evlendiğimizde büyük ihtimalle hizmetçim olur, Aptal biri, bu yaşadıklarımız sadece yalan, sadece seks için iyi davranıyorum, evlenince öyle olmicak beni seviyorsa bile cidden saf, benim ve zarar gelmemeli yoksa o güzel vücuduna zarar gelir. (Hyun pici sizide kandırdı🤗 Felixe zarar vermekte aslında hic üzülmedi ama siz yinede buralari ss alin.😏)

Eve geldiğimde içim boşalmış, üstümde meniler vardı, Felix'e bakmayı es geçip yıkanıp temizce giyindim. Korumalara seslendim çıt yoktu, hizmetlilerde aynı şekilde.. dur bi saniye bugün izinlilerdi.. Felix umarım kaçmamışsındır.

Felix'in odasına gitmiştim yoktu tam düşündüğüm gibi ama bir not vardı.

Telefon ile konuşmanı duydum,senin seks oyuncağın olmak istemiyorum. Aptalsın benimde bir kalbim var sinirli olduğunuda biliyorum merak etme kaçmadım sadece kafa dağıtmam gerekti, ****** Parkındayım.

Cezam her neyse sikimde değil.
                  Lee Yongbok..

Cidden lanet gelsin, ceza hak ediyor. En azından kaçmamış.

Felix'den;

"Saat 00.00 olmuşdur belliki işi uzun sürdü. Canım aciyacak ama dayanırım, sonuçta beni seks oyuncağı olarak görüyor güzel bi vücudum olmasa bunlar olmazdı ben hep kalpsiz oldum okulda birinci olabilirim fakat geçmişim bokdu şuan bu adamdan dolayı böyle olması ne komik."

Hyunjin'den;

Geçmiş.. belliki zordu herşey onun için ama sikimde olmicak yada olucak bunları söylerken sesli söyledi, içimde acı oldu ilk defa.. neyse sonra düşünürüm

H: Vay bizim kaçak burda.

F: Evet.

H: Kalk gidiyoruz!

Felix Hyunjin'e bakarak kafa salladı, Felix'in gözleri kan çanağına dönmüştü.

Eve geldiklerinde Felix'i bi odaya getirmişti her tarafta ayna vardı. Felix nereye baksa korkunç halini görüyordu Tavana kadar her yer ayna ile doluydu.

F: Hyunjin beni burda bırakma!

H: Senin suçun.

Felix odada tek kalınca korkmaya başlamıştı Felix'in orda kalması 9 saat sürmüştü. Odaya örtü getirmişti koruma.

F: Bana y-yardımcı ol.. nolur

Koruma her ne kadar yardim etmek istesede ölürdü, örtüyü verip çıktı.

Felix örtüyle kendini kompile kapatmıştı, o lanet olası adamı ve seslerini duyuyordu.

Hyunjin'den;

Baya düşündüm, geçmişi nasıldır diye belki onu umitlendirdim aslında ondan çocuğum olsa.. erkek veya kız herkes çocuklarıma hayran kalırdı.. Düşüneceğim odada 11 saattir kaldı..

Kapıyı açtığımda konuşuyordu,dinledim.

F: NOLUR VICUDUMA ELLEME OKULDA ADIM SURTUK OLARAK ÇIKTI NOLUR SATMA KIMSEYE NOLUR HERSEY YAPARIM BABA NOLUR KIMSENIN ALTINA GIREMEM NOLUR ANNE BARE SEN YAPMA!

Altına girmek.. vücudunu satmak o lanet aileyi sikim onu bu odaya getirmemeliydim, en ağır travmalarını yaşıyor olmalı! Ah sikim olmayan şeyleri görüp duycak.

Hyunjin Felix'i kucağına alıp odasına getirir. Beraber hem huzurlu hemde gerilimli bir uykunun kollarında olurlar.

••••••••

Sovebilirsiniz... Şaşırdınız dimi neyse spoiyi vercem simdi bi sonraki bolum pisman olucak bu huncin 1 bolum sonrasida smut olur mu bilemem🤗🧕

Suan dediginiz sey biz nasil kandirildik olabilir ama insanlari sasirtmaya bayılırım🧕
Soverken sikemezsiniz tekrar hatirlatim seme picim ben🤗
  

607 Kelime idare eder🌚🙌

Byss😘💋🔪🔪😈

Tiktok hesabim (sstar.felix takip edin yoksa gotunuze 🔪 bunu sokarım)

Beni Sevmedin Mi?[Daddyking Hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin