Kaçıncı bolumdu AMK neyse ne

1.4K 88 240
                                    

Varoslar fici boka sarmam gerekti daddy huncin var sonuçta😈😈😈
Ve bitane kurban oldugum baskin seme okuyucum surekli yb at diyo 🧕 bende Atiyorum kesinlikle korkumla alakasi yok neyse sege olun iyi okumalar🔪👺

          Bb.

Uykudan yeni kalkmıştım. Yanımda biri vardı. HWANG HYUNJIN.

F: ORUSPU NEDEN YANINDAYIM HA?!

H: BAĞIRMAYI KES! HASTA OLDUĞUN İÇİN OLABİLİRİMİ GİT BAKİM, OLMAYAN ŞEYLER GÖRÜCEK MİSİN GORMİYECEK MİSİN DİYE!

F: TAMAM! BENİ O ODAYA ATANDA BABAM-... Çıkıyorum.

H: Cümleni tamamla?

F: Boş versene.

H: Tamam.

Odadan çıktığımda, onun yanında uyumustum başkalarına ellediği gibi banada ellemişti, piç. Kendi odama geldiğimde kendi yüzüm için maske yapmıştım, Stella Aklıma geldi, Hyunjin beni kullanıyor. Bunları düşünürken maskemi çıkarmamın zamanı gelmişti. Herşeyi halledikten sonra aynada o adam vardı babam.

Felix gittiğinden beri bişey görmemiş olmalı ki ses yoktu ki ses gelmeye başlamıştı koşarak Felix'in odasına girdim ve yine konuşmasını dinledim.

F: BABA- EFENDİM ACIYIN BANA O SICAK KAŞIK İLE DELİĞİME SOKMA NOLUR! HERŞEY YAPARIM SADECE ONU SOKMA! AHHHH.. ACIYOR YAPMA.. HICK

Felix'e kimse bişey yapmıyordu fakat eskileri yaşıyordu. Hızlıca yanına gittim, çok fazla acı çekmiş, baba demek yerine efendim diyordu zaten en dogrusu benden başkasına babacığım diyemez.

F: Hyunjin o pis ellerini çek, bana bakcaksan bile elleme, onu hatırlatıyorsun o pis menili elleri ile herşey yaptı, sende başka kadınlara elleyip bana dokunma, eğer artık bırakcaksan elle.

Hyunjin sustu haklıydı, ilk defa birine karşı susdu.

F: Noldu? Pişman mısın? Seni sevmem suç gibi ama yinede kalbim sana atıyor. Ama senin bunu farketmen çok geç olucak, söylesene neden seks için bana yalan cümleler kurdun sadece beni kandırmadın herkesi kandırdın, benle bi gece geçirip bıraksaydın alışık olduğum bir durum kullanılıp atılmam..

Hyunjin Felix'i dinledi ve odadan çıktı, düşüncekti çünkü ilk defa ondan sonra birine acıdı üzüntü bedenini kapladı. Sanki onu o gün kaybettiği gibi..

Hyunjin Felix'i seviyordu 3 saaatini düşünmek ile geçirdi evet Felix'i seviyordu, kimse ile seks yapmicaktı ihtiyacı olursa banyoda hallederdi. Ama Felix'e duygularını belirtmicek bu sadece 5 ay için geçerli sonra ise duygularını belirtecekti, sadece Felix'e 5 ay içerisinde zaman geçirecek tedavisi 1 ay sürse yeterliydi, sadece kendini affetdirmesi gerekli, işte en zor kısmı, bunları yapmamalıydı.

H: Felix..

F: Noldu?

H: Artık seni kullanmıyacağım ve seks.. başka kadınlarla olmayacağım.

F: İyi...

H: Ve özür dilerim.. bişey fayda etmediği için istediğini yapicam, burdan gitmemek şartıyla.

F: Jisung'u görmek istiyorum..

H: Affedecek misin peki?..

F: Elbette, en ağırlarınıda yaşadım..

H: Bir gün seninle bu konu hakkında konuşucam Lix.

F:..

Hyunjin Felix'e bişeyler yemesi için onla beraber aşağıya doğru indi.

H: Ne yemek istersin Lixie?

F: ..Hmm Tavuk sote?

H: Peki. SinB buraya gel!

S: Evet efendim?

H: Tavuk sote yap.

S: Tamamdır, kaba olmasan iyi Hyunjin

H: Asistanım olarak baya iyisin herşeyde ama senin karşında patronun var.

S: Tamam.*Göz devirerek

F: OHA Hyunjin'in çalışanı saygısızlık yapiyor Hyunjin susuyor vay amina koyim

H: Bağırma ve küfür etme kedi, cezan bu sefer diğerlerinkinden zevk alacağın bir şey.

F: Of tamam b- HYUNJİN O ARKANDA!

H: Orda bişi yok, gel bakim

Felix Hyunjin'in yanına oturmuştu.

F: Jisungum bebeğim bitanemi ne zaman görücem.

H: O söylediğin kelimeleri kulllanma, bana kullan sadece yoksa hmm.. hafif bi boşalmana yardımcı olabilirim.

F: NEYYYYYYYYYY, CEZALAR BENİ SİKMEK Mİ! JİSUNG AŞKIM BALIM GEL SENİ SİKİM BİTANEMM

F: Bİ DAKKA LAN BEN SENLE NE ARA SAMİMİ OLDUM hıh..

H: Felix yapma böyle..

F: Bana ne yarrağımı yesende affetmem.

H: Bi denimmi affedirsin, hm?

F: Yaptın suan aynen

Hyunjin Felix'in altındakini bir çırpıda çıkarmıştı.

F: SİKTİR GİT VAROS

H: Bağırdın hemde bir çok defa.. Bence yapabilirim?

F: Hayır.

Hyunjin Lix'i dinlemeden boxeride çıkarmıştı.

F: Küçük Felix'e bakma öyle manyak!

H: Küçük Felix mi PUHAGSFHDFDJDB

F: Gülme be!

H: Peki.

Hyunjin Felix'in penisine minik bir öpücük bırakıp hepsini ağzına lop diye almıştı.

F: AHMMMMM~~~~

Felix 10 dakikada boşalmıştı.

H: Lezzetliydi.

F: Sana aşık olmasaydım o menileri yarrağına sokardım, hıh seni hemen affetdim diye kaşınma 1 Hafta boyunca kölede olcan ki kabul edim.

H: 1 Haftada sikilmeyen göt sikilir neyse kabul..

S: Efendim yemek hazır.

H: Tamam.

Yemek yemek için masaya oturdular, Felix'in sevdikleri olduğu için hızlı hızlı yiyordu.

F: SinB harika yapmışsın!

S: Afiyet olsun efendim!

Felix tuvalete gitmek için üst kata gidiyordu, tuvaletde yine biri vardi annem(?)

F: ANNE BIRAK NOLUR!!..

Felix yukarı çıktığından beri ses yoktu, en sonunda bağırma sesleri gelmişti.
Koşarak üst kata çıktım, Felix köşede ağlıyordu Hemen sarıldım.

H: Shss... Bebeğim tamam geçti..

F: Beni bırakmiyacaksın dimi Hyunjin?

H: Meleğimi asla bırakmam

F: Seni seviyorum..

H: Bende meleğim bunları görmen benim suçum.

F: Pişman olman beni mutlu etti, ilk defa biri benim için pişman.. Seni affettim..

H: İyi kalpli melek..

Hyunjin Felix'i alıp odasına getirir.
~~~•••••••
GEC ATTİM UZGUNUM BASKİN SEMELİ OKUYUCUM😩🧕
BOK GİBİ OLDU BOLUMLER NEYSE SİZ BEGENDİYSENİZ SORUN YŒK NEYSE

SEGE👺🔪

Beni Sevmedin Mi?[Daddyking Hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin