9.Bolum🤠(Smut var rahatsiz olan geçsinler)

2.2K 89 165
                                    

H: Felix kalk bebeğim saat şuan 00.00 dediklerimi yapmaya başlican.

F: Manyak mısın be adam?! Bu saate napc- LAN SİKCEN Mİ?!

H: Olabilir,kalk şimdi. En kısa eteğini ve üstünü giy gel.

F: Götüm kıymetlim..

Felix odasına gidip hızlıca giyindi.

Felix'in giydikleri(🤠)

Hyunjin'in odasına giderken ne yapcak diye düşünüyordum, HasbinAllah gece gece kaldırıyor neyse sikerse siksin ama kıymetli götüm gidiyor.. giydiklerime bak beni sik sik bi hal eder bu malak..

Tick tock tock tick*

H: Gel kedicigim

İçeriye girmemle Hyunji'nin o seksi vücudunu gördüm

H: Kedicik gel ve kucağıma otur.

F: Hayır

H: O zaman sevdiğin bir şarkıyı aç.

F: Olur!

Açtı işte bi bok*

H: Dans et, yoksa ceza alırsın.

F: Kolay ederim.

Felix 55 dakka boyunca dans etmişdi.

F: Hyunjin ne zaman durim!

H: Kucağıma oturunca durursun, şuan o güzel vücuduna kıvırman sertleşmesine bile neden oluyor.

Felix yorulduğu için umursamadan pat diye Hyunji'nin penisine oturdu.

H: ahm.. Zıpla.

Felix zıpladı.

F: Yeter mi?

H: Hayır

F: Of Jin daha napcam!?

H: Tırmalican Tırmalican, Tavşan gibi zıplican, Nabzın attıkça AZRAİLİ KANDIRACAN.

F: Nasıl istersen babacığım~
(Arsz oldu arkadaş)

H: Arsız olacaksın belli ki? Hm..

F: Elbette babacığım, bu yüzden ellerini şuan kelepçe var..

H: Siktir.. Kedicik beni hiptonize edebiliyorsun..

F: Elbette edeceğim, Felix cazibesi var burda?

H: Napcaksan yap kediciğim, altımda ki dayanamıyor..

F: Tabi uzun bir gece olucak..

Felix Hyunjin'in üstünde hızlı bir şekilde zipliyordu, eteği her havalandığında Hyunjin daha çok azıyordu, Felix Hyunji'nin karın kaslarını diliyle yalıyordur, Hyunjin'in boynuna geldiğinde emip ısırıyordu.

(YAZARKEN UTANCTAN OLUYORUM)

H: Ahm.. Bebeğim artık çöz beni içine girim çok şişdi..

F: O zaman emmekten zarar gelmez..

H: Ah.. Bebeğim şişliğim emmekle kolay geçmez içinede giricem.

F: Her zaman babacığım~

Felix altımdakileri hızla çıkardı, penisim düşündüğümden fazla diklesip şişmişti.

F: Babacığım.. fazla mı azdın?

H: Hızlı ol!

F: Elbette~~

Felix sıcak dilini attığında, azmam artıyordu o sıcak ağzı ile iyice kaplıyordu penisimi, kompile ağzına aldığında inlemelerimi durduramıyordum, boşaldım ama şişliğim hala vardı.

F: Babacığım işim bitti, vücudum artık senin~

Hyunjin kelepçe açıldığı gibi Felix'in ince belinden tutarak dudağına yapıştı. Felix'in dudağı kanamıştı.

Hyunjin Felix'i yatağa atıp soymaya başlamıştı, karşında sanat eseri vardı, bembeyaz vücudu, herkesi kendine hayran bırakacak mukkemmel vücudu ile harikaydı!

Hyunjin Felix'i öperken Felix Hyunjin'e sürtünme hareketleri yapıyordu, Hyunjin Felix'in elmacık kemiklerini ısırırken Felix inliyordu.

Hyunjin üç parmağını Felix'e doğru uzatmışdı, Felix ağzını açıp eli emiyordu, uzun kemikli parmaklarını ona zevk vericeğini biliyordu.

Hyunjin ilk parmağını Felix'in deliğine göndermişti. Felix ilklerde kasılsada alıştı,ikinci parmak gelince inlemesi hem derin hemde kalındı, Hyunjin tahrik olmuştu bile, Felix'in deliği dar olduğu için 3. parmağı gönderdi, makas hareketleri yapıyordu.

F: A-Ahmm babacığım benle birleş artık!.

H: Tabi ki kediciğim

Hyunjin 3 parmağını çıkardığında Felix boşlukta hissetdi, aniden içine giren şişlik ile Hyunjin'i belinden tutup acı ile inledi.

F: BABACIĞIM AHM ACIYO ÇIK!

H: Bebeğim sakin birazdan zevk alacaksın.

Hyunjin biraz bekledikten sonra hareket etmeye başladı gel gitler yapiyodu, Felix acı yerine zevk içerisindeydi, Felix'in gözleri yukarı kayıp duruyordu.

5 Tur boyunca yaptılar..

Saat 5.00 olmustu bile derin bir uykuya daldılar

••••••.

Utancdan geberiyom

Smut full yazmis oldum🥰

Begendiyseniz ne mutlu bana😈👹🔪

Suan yeni kalktim saat 6.39 okul var bunu atip kaçıyorum uyuya kalmışim,👁️👄👁️😔

532 kelime👹

Beni Sevmedin Mi?[Daddyking Hyunlix]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin