1.

293 26 77
                                    

NINCS ÁTOLVASVA,
HELYESÍRÁSI HIBÁK ELŐFORDULHATNAK !!


Hyunjin pov:

Megint kurva korán keltem, ahogy szoktam. Mostanába valahogy nem tudok sokat aludni. Maximum 4 órát tudok ami írtó kevésnek számít.
Mindegy is, most van kb hajnali 5 van. Nincs mit csinálnom.
Egyedül vagyok, nincs szobatársam, aminek örülök. Nem akarom hogy bárki lássa hogy milyen gyenge vagyok valójában.

Elmentem a fürdőmbe, megfésülködtem és felkaptam magamra egy szürke melegítőt, egy sima fehér oversize polót és egy fekete pulóvert. Magamhoz kaptam egy kisebb táskát és beledobáltam pár cuccot ami kellhet: pénztárcámat, hajgumit, egy váltó pólót és a személyimet.

Elindultam lefelé a lépcsőn és az egyik szoba ajtaja nyitva volt. Minhoé es Jisungé, had ne mondjam hogy mit csináltak.

Ééés... elkezdtek folyni a könnyeim. Kurvára fáj hallgatni. Nekem tetszik Minho és gecire rosszul esik amikor Jisunggal enyeleg, vagy amikor megpuszilja vagy amikor csak megöleli. El se tudjátok képzelni hogy mennyire fájdalmas.

Leértem, írtam egy "levelet" hogy a cégnél vagyok, hogy ne aggódjanak értem. Felvettem a fekete converse-em és elindultam a céghez. Busszal mentem mert nem akartam egyik sofőrülket sem ugráltatni vagy esetleg zavarni, kijár mindenkinek a pihenés.

Odasétáltam a buszmegállóhoz, éppen jött a busz úgyhogy fel is szálltam rá.
Nagyon kevesen voltak a buszon úgyhogy leültem leghátra és bedugtam a fülembe a fülhallhatóm. A kedvenc számom indítottam el, az Ocean eyes-t Billie Eilish-tól (Írói szerk.: amugy most ez az egyik kedvenc számom, a best).

Tegnap konkrétan zuhogott úgyhogy most jó kis eső illat van. Imádom ezt az illatot, engem megnyugtat.
Pár megálló után leszálltam. Elsétáltam az épületig és bementem. Köszöntem pár staff-nak, itt dolgozónak es idolnak akik már ilyen korán bent vannak mint én.

Kerestem egy üres tánctermet, bementem es lepakoltam a kis kanapéra ami ott volt. Beraktam a következő comeback-ünk egyik zenéjét, a LALALALA-t. Van egy rész ahol a dance racha, én Felix és Minho táncolunk. Én vagyok középen, és valahogy nem megy ez a rész. Pedig mennie kéne, nem cseszhetem el ezt is.

[...]

Már kb 2 órája csak táncolok, de valahogy nem megy. Egyszer eltáncoltam a MEGAVERSE koreográfiáját, az ment. Viszont ez kifogott rajtam.

8.06 van, mindjárt itt lesznek a többiek. Még egyszer el szeretném táncolni, nehogy elbasszam.
Most jött volna a vége a számnak, viszont elkezdtem szédülni. Már fekete pontokat is látok.

Benyitott valaki, kiáltott is valamit, de már nem hallottam mivel a földre zuhantam...

_____________________________________________

Heloooo!

Ez eredetileg a oneshot-os könyvbe került volna, de mivel több része lesz sztem mint kettő ezért nem mertem oda rakni...

Amugy valakinek kérdése?
Mondjuk ezen nincs nagyon mit kérdezni lmao
DE nem muszály a könyvel kapcsolatban kérdezni!

Na, nekem mennem kell aludni, holnap history doga 😻
byee!

igen, gecire féltékeny vagyok! - hyunho [hiatus]Where stories live. Discover now