MÉG MINDIG UGYANAZ A HELYZET:
EZ SINCS ATOLVASVA, ESTE VAN ES
FÁRADT VAGYOK,
MÉG MINDIG LEHETNEK BENNE HELYESÍRÁSI HIBÁK!
Hyunjin pov:
Ez meglepett, mit ne mondjak. Miért csinálta ezt? Ott van neki Jisung, nem? Tuti hogy nem szakítottak mert még reggel basztak a szobájukban. Én ezt nem értem...
Mind1, miután könnyítettem magamon (Írói.szerk.: mondják ezt így nem? help) elővettem a mindenes füzetem. Ezalatt azt kell érteni, hogy ebben van minden, rajzok, dalszövegek es minden más feljegyzendő dolog. Mindenhová magammal viszem. Az eleje tele van ragaztózva matricákkal, van rajta Billie Eilish-os, Cigarette After Sex-es és Shinee-s matrica is. Képzeljétek Taemin a kedvencem (Íróiszerk.: amugy fr ő a kedvencem).
[...]
02.00 van és kurvára nem vagyok álmos. El akarok menni a táncterembe, ilyenkor mindig segít, elfáradok és akkor már alszom is. Vagy elmehetnék a stúdióba, dalszöveget írni. Nemtudom mit akarokkkk...
Átöltöztem, a szettem: fekete melegítő, nagy foszöld oversized polo és egy szürke cipzaros pulover egy converse cipovel, nagyon kreatív lett ez a szett is mondhatom. Fogtam egy nagyobb sporttáskát es beleraktam egy lepedőt es egy nyakpárnát, pénzt, a mindenes füzetem, meg még egy másikat is, az írós tolltartóm, meg a rajzolósat is, egy fülhallgatót és egy plusz pulcsit.
Ráírtam egy lapra hogy JYP, innen tudni fogják hol vagyok. Bebuszoztam a cégig, kerestem egy stúdiót ami össze van kötve egy táncteremmel. Lepakoltam, vettem 1 kávét, 1 vizet meg 1 kólát az automataból. Leültem a kis kanapéra, levettem a cipőm es felhúzott lábakkal kezdtem el dalszöveget írni. Elősször a mindenes füzetbe írtam le aztán pedig átírtam a másikba. A címe is megvan már, Miss you (Írói szerk.: tudom hogy ez a szám eredetileg, Kkomi-ról szól, de most nem róla szól, vegyük úgy)
Jött az inspiráció úgyhogy nekiálltam rajzolni, a mindenes füzetembe. A rajzolás végére annyira elfáradtam hogy bealudtam.
[...]
- Ki van a rajzon? - kérdezte valaki, nem ismerem fel a hangját
- Az nem Leeknow? - kérdezi Changbin, talán?
- Miért lenne Leeknow? Nincsenek is jóba - ez tuti Jisung volt.
- És ha jóba lettek azóta? - ez meg biztos hogy Minnie volt.Kinyitottam a szemem és ott állt 7 fiú előttem, azt hittem ez csak egy álom volt... de ezekszerint nem.
- Miért rajzoltad le Leeknowt? - kérdezi rögtön Han
- Hogy mi? - kelek fel a kanapéról
- Le rajzoltad Leeknowt!.
- Én nem rajzoltam le senkit
- Dehogynem, nézd meg a füzeted - mutatott az említett tárgyra ami éppen a földön hevert.És tényleg, lerajzoltam Minhot.
- Én... nemtudom mikor rajzoltam ezt - motyogom meglepetten. - Nem is emlékszem arra hogy rajzoltam, tegnap... -
- Ne hazudozz itt nekem, mond el az igazat! - mondja Han, mi lett vele? Sose volt ilyen velem...
- Hyunjin azért rajzolta le Minhot amiért a többieket is - mondja Chan hyung
- Miért is? - vonja kerdőre őt Jisung
- Azért mert a ROCK-STAR albumunk concept fotóiból ő választ ki egy pózt mindenkinek. - Mondja higgadtan Chan
- Jaaaa, ez esetben bocsánat Hyunjin - kér bocsánatot Jis mire csak leintem hogy semmi baj.Nagyon hálás vagyok Channek ilyenkor.
Mindig segít és vigyáz ránk. Pedig nehéz lehet neki egy csapat 20 evessel akik olyanok mint az ovodások.
- Amúgy nagyon tetszik a dalszöveg, olyan mintha már profi dalszövegíró lennél - mosolyog rám Han, mire én is elmosolyodom.
- Ne túlozz azért hogy jobb kedvem legyen, Han - kezdek el pakolni.
- Nem is azért mondom, ha van még pár szöveged akkor nyugodtan megmutathatod és együtt átnézhetjük őket, akár még fel is vehetjük őket együtt - tarja ölelésre a karjai, amibe konkrétan belerohantam.Ez az a Jisung akit én ismerek.
- Sajnálom hogy úgy rádripakodtam, csak most sok a stressz és veszekedtünk Minhoval is- -
- Veszekedtetek? Min? - csodálkoztam el
- Majd később elmondom... na gyere, énekeld el nekem a mesterművedet - adta a kezembe a füzetem amibe a szöveg van._____________________________________________
heloooo <3
598 szó, na az nem semmi az eddigiekhez képest.
este van, almos vagyok, megyek aludni sziasztok!!
just kidding, kérdezzetek bátran bármiről <3
byebye!! <333
🎀
YOU ARE READING
igen, gecire féltékeny vagyok! - hyunho [hiatus]
Fanfiction"Jinnie féltékeny?" "Igen, gecire féltékeny vagyok!" egy pár részes oneshot, amiből lehet hogy könyv lesz. TW: - gay - tragar szavak - nemnagyon lesz átolvasva! - 16+, esetleg 18+ (nagyvalószínűleg nem lesz, de idk)