EZ SINCS ATOLVASVA, ESTE VAN ES
FÁRADT VAGYOK,
MÉG MINDIG LEHETNEK BENNE HELYESÍRÁSI HIBÁK!!
Hyunjin pov:Egy korházban keltem, de nemtudom melyikben. A "szobámban" csak egy ápolónő volt bent, de miután felébredtem kirohant, gondolom szólni valakinek. Pár perc múlva bejött egy orvos és a többiek. Gyorsan végignéztem mindenkin. Chanen, Innien és Felixen kiült az aggódás. Changbint és Seungmint ismerem, ők is aggódtak (vagy nem) csak nem mutatják ki, és ott voltak Jisungék. Minho fapofával állt ott és bámult engem, Han meg csak nézelődött a szobában és persze egymás kezét fogták, milyen jó...
- Mr. Hwang, ha nem szeretne többször elájulni akkor nem ártana ennie és szerintem az önbántalmazást is el kéne akkor hanyagolni - mondja az orvos nemes egyszerűséggel, mintha az utóbbi dolog egy olyan egyszerű téma lenne.
Miután az orvos végigmondta a monológját, kiment a nővérrel együtt és egy szigorú Chan tekintettel találtam szembe magam. Jeonglix sírt, Bin szomorúan nézett miközben egy könnyező Minniet ölelgetett.
Jisung majdnem sírt, Minho meg... pókerarccal nézett rám, mint ez előtt.- Nem engedem hogy ezt tedd magaddal, a borotvákat elveszem tőled, és ha majd kell akkor tőlem, ha én nem vagyok akkor meg Changbintől fogod elkérni az egyiket (Írói szerk.: megtörtént események alapján 😀👍🏻), értve vagyok!? - emelte fel a hangját, mire egy "picikét" megijedtem. - ja és be fogok nézni a fürdődbe minden második nap, hogy van e ott vagy nincs.
- Hyunnie kérlek, többet ne csinálj ilyet! - rohant hozzám Lixie sírva. Rögtön megöleltem őt, elkezdtem a hátát simogatni nyugtatás képpen. Miután megnyugodott, feltápászkodtam az ágyról, mire rögtön Chan húzott egy ölelésbe. Rögtön elbőgtem magam.
- Majd ha haza értünk elmondod mi bánt, rendben? - suttogta a fülembe, mire csak bólintottam egyet.
Nem akarom elmondani neki, azt szeretném hogy ezt az egészet ami történt elfelejtenénk és az élet menne tovább._____________________________________________
heloo!
bocsánat hogy csak egy ilyen hangyafasznyi résszel jövök, van ötletem, csak energiám nincsen úgyhogy azért nem jönnek a részek.
btww mindjárt (2hét) és teli szünet 😻
(amúgy nem várom)any questions? ^^'
még mindig nem muszaly a könyvel kapcsolatbananygays, hogy vagytok emberek?
én agyon stresszelem magam a kurvasok tz miatt 😍😍am mennem kell so byee!
KAMU SEDANG MEMBACA
igen, gecire féltékeny vagyok! - hyunho [hiatus]
Fiksi Penggemar"Jinnie féltékeny?" "Igen, gecire féltékeny vagyok!" egy pár részes oneshot, amiből lehet hogy könyv lesz. TW: - gay - tragar szavak - nemnagyon lesz átolvasva! - 16+, esetleg 18+ (nagyvalószínűleg nem lesz, de idk)