MÉG MINDIG UGYANAZ A HELYZET:
EZ SINCS ATOLVASVA, ESTE VAN ES
FÁRADT VAGYOK,
MÉG MINDIG LEHETNEK BENNE HELYESÍRÁSI HIBÁK!!
Hyunjin pov:
Kimentünk a korházból, mind beszálltunk a kocsiba és elindultunk. A hazafele úton mindenki csöndben volt és el volt merülve a saját kis világában.
Hazaértünk, mindenki rögtön felment a szobályába kivéve Chant. Gondolom azért maradt lent mert velem szeretne beszélni.
- Na mond, mi baj?
- Semmi, minden oké - erőltettem magamra egy mosolyt.
- Hyunjin... mindenki látja rajtad hogy semmi sem oké. - ésss itt tört össze a burok, a fal amit magam köré felépítettem.Bőgtem egy jó negyed órát, ha nem többet.
- Chan, nekem tetszik valaki, de az illető fiú és a banda tagja...
- Hé, Hyun, ezzel nincs semmi baj, nekem is tetszik valaki a bandából úgyhogy nem te vagy az egyedüli, meg látod ott van minsung ők együtt is vannak.
- Épp ez a baj, nekem Minho tetszik és kurvára fáj, hogy engem ignorál és úgy csinál mintha valami szardarab lennék, mindenkivel kedves de én vagyok az egyedüli akivel nem az és nem értem miért, nem tettem semmi rosszat - fakadtam ki megint.
- Shh, nincs semmi baj, nem tettél semmi rosszat és nem a te hibád... majd megpróbálok beszélni vele!
- Ne! Csak azt ne! Inkább elviselem ezt, minthogy mégjobban utáljon emiatt.
- Ha nem, akkor nem erőltetem viszont nekem most mennem kell mert egy alapot kell alkotnom az egyik dalszövegemhez, ha bármi van akkor nyugodtan szólj!
- Rendben, köszönöm Chan hyung - ölelem magamhoz, aztán útjára engedemFelmentem a szobámba és bedőltem az ágyba. Nem akarok itt lenni ahjjj. Fel álltam az ágyról és elmentem letusolni. Tényleg nem voltak ott a borotvák, biztos Changbin elvitte őket, vagy nemtom. Miután vegeztem visszamentem a szobámba de egy nem várt személy feküdt az ágyamban a telefonjával a kezében.
- Miért vagy itt? - kérdeztem ridegen, mire csak elmosolyodott.
- Hol a tisztelet Jinnie? - állt fel az ágyamról es kezdett közeledni felém mire én hátrálni kezdtem, de egyszercsak a hátam a falnak csapódott. Nagyon meg voltam lepődve mit ne mondjak.
- Akkor, miért jöttél Minho hyung? - nyomtam meg a hyung szót, mire a derekamba mart.
- Mit csinálsz? - kérdeztem rá amikor már majdnem összért az orrunk.
- Én? Semmi rosszat Hyunie - fogta össze kezeim, majd rakta őket a fejem fölé.Elkezdte a nyakam puszikkal behinteni miközben hozzámdörgölőzött lent.
- Joéjt Jinnie! - hagyott abba mindent és sétált ki a szobából otthagyva engem a meglepett fejemmel és a merevedésemmel._____________________________________________
helo mindenki!!
megint késtem a résszel bocsánat, most/holnap megírok pár részt előre hogy ne legyen gond vele
lehet hogy ma/holnap/a héten majd a straykids-es oneshot könyvembe update-elek, hihi.
nevermind hogy vagytok? hogy telt a szilveszter? remelem mindenkinek jol <33
most megyek mert már felig hulla vagyok úgyhogy byeee :3
YOU ARE READING
igen, gecire féltékeny vagyok! - hyunho [hiatus]
Fanfiction"Jinnie féltékeny?" "Igen, gecire féltékeny vagyok!" egy pár részes oneshot, amiből lehet hogy könyv lesz. TW: - gay - tragar szavak - nemnagyon lesz átolvasva! - 16+, esetleg 18+ (nagyvalószínűleg nem lesz, de idk)