6.

250 2 0
                                    

~EMILY POV~
Sice jsme si s Mattheem dali pusu na astronomvce ale pořád nemám tušení co cítím jsme tu teprve 2 měsíce a půl a už jsem měla líbačku se synem Voldemorta kterej prý neví jestli to je správný když to začal...Jdeme na oběd a nebaví mě ta cesta,je tu hrobový trapný ticho a to nemám ráda ale radši budu sticha než mluvit protože Mattheo je zřejmně ponořenej ve svých myšlenkách....

~MATTHEO POV~
Nevim co ji mám říct,jediný holky který se dobře mrdají a nedělají z toho problémy jsou děvky.Možná Emily není děvka ale je sakra nudná,na tý Astronomce jsem zkoušel čeho je schopná a uznávám že líbání ji jde ovšem dokonale ale neni můj typ....Táta by nebyl moc nadšený kdyby zjistil že chodím s Malfoyovou i když to je Nottová ale nikdo to neví kromě mě,otce a rodina Malfoyových,Draco nemá tucha že by mohla být Nottová a Theodor prý něco tuší....

~Pohled z 3.osoby~
Mattheo a Emily došli k velké síni a šly dovnitř,Pansy hned zamávala na Emily a Emily ji zpět....
P:Víš že příští týden se koná zimní ples??
E:Ummm,víš že ne??A už vůbec nemám šaty
P:Tak půjdeme vybrat nějaký šaty, ne??*mile se usmála*
E:Kdy??
P:Klidně dneska...Může s námi i Delphine a Astoria??
E:Klidně
B:Lidi víte že Potter prý je s Grangerovou
L:Však byl ješte nedávno s Weaslyovou ne??
TN:Prý ho podvedla s Cormacem
*Emily se napila a jakmile to Theo dořekl se zadusila pitím*
TR:Dobrý Emily??
E:Právě jsem se zadusila džusem protože jsem zjistila věc která mě znechutila ale jinak dobrý...Já už půjdu přešel mě hlad*zvedla se a odešla*

~EMILY POV~
Právě jsem zjistila že někdo dokáže být s Cormacem...No nic jdu na pokoj si číst

~MATTHEO POV~
Emily odešla od oběda a Blaise s Dracem,Theem,Tomem a Enzem řeší s kým půjdou na ples,já tam nejdu nikdo mě tam nedostane....

~EMILY POV~
Už je 14:58 a já stihla dočíst moji oblíbenou knihu...Někdo zaklepal na dveře.Byla to Pansy
E:Ahoj to už jdeme na nákup šatů??
P:Jojo pokud ti to nevadí
E:Nene vůbec jen si vezmu peníze a můžeme jít*šla jsem pro peněženku a šla s Pansy*
E:Kde máš zbytek??
P:Řekli že mají něco důležitýho jako třeba najít někoho kdo by s nima šel
E:Jajj
(Time skip do obchodu)
P:Našla jsi nějaký svoje který se ti líbí??
E:Jo mám jich dost
P:Tak se v nich ukaž
1.

Byla to PansyE:Ahoj to už jdeme na nákup šatů??P:Jojo pokud ti to nevadíE:Nene vůbec jen si vezmu peníze a můžeme jít*šla jsem pro peněženku a šla s Pansy*E:Kde máš zbytek??P:Řekli že mají něco důležitýho jako třeba najít někoho kdo by s nima šel ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

2.

2

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
|Always mine|•Mattheo Riddle•Kde žijí příběhy. Začni objevovat