La sebo seninki değil mi şu Mert hakanın dediği şey ile genç adamın bakışları ofisine girmekte olan kadına dönmüştü onu görünce yüzündeki istemsiz gülümsemeye engel olamamıştı.Mert hakan bunu fark edince kadına sebonunki diye bağırmıştı bunu duyan kadın gülümsemiş ve ofisine girmişti.O sırada şarkı seçmekte olan irfancan bu olaya itafen dudu şarkısını açmıştı.
Ooo, ooo da biliyor
Ooo, ooo da seviyor
Ooo bile bile kafa tutuyor aşka, gözü kara
O yine bildiğini okuyorirfancanın şarkıya göbek atarken bir yandanda şarkıya eşlik etmesi herkesi güldürmüştü
mirayyvzz:Bu kadar açık olmanı beklememiştim eski korkak sebastian yok gibi ha?
mirayyvzz:Bana senden hoşlanıyorum dediğinde ciddiye almamıştım çünkü şimdi olmasanda feyenoord zamanlarında ne kadar çapkın olduğunu biliyordum.
mirayyvzz:çünkü sen insanların duyguları ile oynayan şerefsiz bir insandın bizim aramızda hiçbir şey olmamasının sebebi birbirimizi sevmememiz filan değildi sen ve sadakatsizliğindi.
mirayyvzz:bana çıkma teklifi ettiğin günün akşamında sana geldiğimde ben bizden olmayacagını anlamıştım.
flashback
Heyecanlıydı miray aşık olduğu kişi ona çıkma teklifi etmişti düşünmesi için süresi vardı ama miray sebastiana karşı olan hislerinden oldukça emindi sebastianın dairesinin kapısını açtığında duyduğu seslerle kaşların çattı ve içeri gitti sebastian ve başka bir kadın yataktaydı.Miray gördüğü manzara ile koşarak gitmişti sebastian ilk kez kalbinin sızladıgını fark etti onca kişiyle olmuştu ama olmadığı bir kişi onu kendine aşık etmişti. sebastian ilk ve tek aşkını kaybetmişti.
SebastianSzymański53:seni onlar gibi görmüyorum onlar geçiciydi ben sana aşığım bunu herkese söyleyebilirim
SebastianSzymański53:sen demiyor muydun bir insanın yaptığı şey değil kalbinden geçenler önemlidir diye.
SebastianSzymański53:sana kalbimden geçenleri söyleyeyim sana aşığım seni çok özlüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen or'da yoksun / Sebastian Szymanski
Fiksi Penggemar"Ama sen Miray sen benim sevgimi hiç bir zaman görmedin" sesinin titremesine engel olamamıştı genç adam "Ben her zaman senin için buradayım"