Bu oyuna resmen hem kalbimle, hem beynimle hem de ruhumla bağlandım. Benim için bir oyundan çok daha fazlası...
Eğer bir kimsenin bu oyuna laf ettiğini duyar ve ya görürsem yavrusunu koruyan bir anne misali savunurum...
Peki, bu oyun beni nasıl bu kadar kendine bağladı?
Bu bölümün bir eleştiri olması gerekiyor ancak ben söylenecek kötü bir şey bulamadım...
Oyunun hikayesi gerçekten muazzam bir hayal gücüyle yazılmış ve tek kelimeyle mükemmel. Yapımcılar bizlere hikayeyi anlatmayı reddederek oyun üzerinden teori yapabilmemiz için uğraşıyorlar.
Oyunda anlamı olmayan bir tane bile bir şey yok. Arka plana koyulan rastgele bir eşyanın bile bir sebebi var. Dikkatli bakarsak karakterlerin yürüyüşlerinden bile bir anlam çıkartabiliriz.
O kadar fazla detay var ki...
Karakterlerin beden dilleri... WOAH! Suratları bile gözükmemesine rağmen o kadar mükemmel, o kadar hayret ettirici bir animasyonu var ki, beden dillerinden duygu ve düşüncelerini anlamak mümkün.
Müzikleri... O kadar güzel müzikleri var ki...
Oyunun aslında küçük çocukların bakış açısından, onların dünyayı nasıl gördüğünden etkilenerek yapılmış olması ise ayrı bir güzellik. Bunun hakkında başlı başına bir bölüm yazacağım.
Oyundaki asıl kabusun savaştığımız yaratıklar değil, bizler olması da... Bunun hakkında da bölüm gelecek.
Tüm oyunların birbiriyle bağlantılı olması ve 2. oyunun alışılmışın dışında, devamı değil geçmişi olması da ayrı güzel.
Geçmiş dedim ama... Oyunda belli bir zaman olmadığı için bu kesin değil tabii (Bunun hakkında da bölüm gelec-)
Oyun hakkında söyleyebileceğim kötü bir şey varsa o da "Little Nightmares 3"tür. Ancak onu ben Little Nightmares kategorisine koymaya layık bulmadım. O, benim için ayrı bir oyundur. Kalbimde asla yer edinemez. Bunun içinde ayrı bir böl-
Oyunun sonunun asla tahmin edilemez olması ve gerçek anlamda ağzımı açık bırakmama sebep olması ise bir hayli harika. Klişe olaylara asla yer verilmemesi ve oyuncunun tahmin bile edemeyeceği olaylar yaşanması mükemmel.
Karakterlerin her birinin ayrı kişiliği olması ve bu kişilikleri oldukça net yansıtması da... MÜKEMMEL İŞTE!
Oyunun atmosferi oldukça güzel ve tam bir Little Nightmares vibe'ı veriyor (3. oyun hariç.). Rahatsız edici, tedirgin eden, bir yandan da huzur veren...
Söylenecek çok söz var ancak kelimelerim yetersiz kalıyor...
Sağlıcakla kalın^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Little Nightmares|
RandomLittle Nightmares oyunu hakkında olan düşüncelerim, eleştirilerim, fikirlerim, teorilerim, bakış açım, fanartlar, animasyonlar ve çok daha fazlası...