1×18 - Podkoní

45 1 0
                                    

Před babiččinou jídelnou Emma s Ellou vyšli z jídelny, Ella si upravovala vlasy zatímco Emma si zapínala bundu. ,,Ello, Emmo! Ahoj." zavolal David, když k nim došel.

,,Davide, nemáme čas." řekla mu Ella, když s Emmou pokračovala v chůzi.

,,Ajo...to chápu." pokračoval David s deštníkem v ruce. ,,Jak je Mary Margaret?" zeptal se.

,,A co byste řekl?" zeptala se ho Emma, když všichni tři šli k Ellině autu.

,,Když jsem s ní mluvil posledně asi mě nepochopila." řekl David.

,,Ach, jako to, když jste ji řekl, že máte pocit, že je vinná?" připomněla mu Ella a David si povzdechl. ,,Poslyšte...celá tahle situace je dost matoucí a je příšerná pro všechny. Ale, já si nemyslím, že je vinna. A musí to vědět. Smím k ní?" zeptal se ji David.

,,Nikoho vidět nechce." řekla mu Emma, když nastoupila do auta. ,,Mě. Takže nechce vidět mě. " řekl David, když si díval na Ellu.

,,Upřímně, Davide, nejspíš budete hodnej člověk, ale to poslední, co teď potřebuje, je útěcha od vás." řekla mu Ella, když taky nastoupila do auta. ,,A co potřebuje?" zeptal se ji David.

,,Asi zázrak." řekla Ella, když zabouchla dveře a odjela. ,,Jo." povzdechl si David a taky odešel.

" povzdechl si David a taky odešel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

¨¨¨¨¨¨

Na oddělení šerifa seděla Mary Margaret ve své cele, zatímco Emma a Ella stály před celou s panem Goldem vedle nich. ,,Předsoudní rozhovor s obžalobou? Tak to mi řekněte čemu je to dobrý? "ptá se ho Ella.

,,Návladní chce paní Blanchardové položit otázky." řekl pan Gold.

,,Vždyť už vypovídala. Proč návladnímu lezeme do zadku? Proč nejdeme proti Regině, ona to na Mary Margaret ušila." řekla Ella.

,,A jaké pro to máme důkazy, šerifko? To, že se v cele našel její univerzální klíč, ještě nedokazuje, že jej tam dala ona." řekl pan Gold.

,,Tak jaký je plán?" zeptala se tentokrát Emma. „Největší šance na úspěch máme, když použijeme naši největší výhodu. " řekl pan Gold. ,,A to je co?" ptá se Mary Margaret.

,,Přece vy, drahoušku. Milá, hodná učitelka základní. To přece není prototyp vraha, nebo jo?" zeptal se pan Gold.

,,To ji chcete zprostit viny pomocí osobnosti?" zeptala se Ella.

,,Všechno je o vnímání, paní Swanová. A nejen v soudní síni, ale vždy. Proto jistě chápete jak by porota paní Blanchardovou vnímala, kdyby s návladním souhlasila, ona si získá jejich důvěru. Ukáže, že má aspoň snahu...." řekl pan Gold.

OUAT Swan Twins Kniha 1 CZKde žijí příběhy. Začni objevovat