1×22 - Země bez kouzel

23 1 0
                                    

Ve Storybrooke General Hospital Henryho převáželi na nosítkách na JIP, Ella a Emma byli po jeho boku.

,,Henry, slyšíš mě? Tak Henry, prober se, prosím! No tak,Henry. No tak, zvládneš to!" řekla mu Ella.

Sestra se pokusila odtáhnout Ellu. ,,Madam..." začala říkat sestra.

,,Já, nikam nejdu. Henry!" řekla Ella a oni je následovali. Doktor Whale prohlédl Henryho. ,,Zorničky nereagují. Co se stalo? Praštil se?" zeptal se doktor Whale.

Ella mu ukázala obrat jablek v plastovém sáčku. ,,Snědl tohle. Asi je vtom jed." řekla.

Doktor Whale pokračoval ve vyšetřování Henryho. ,,Průdušky má čisté." podíval se na Ellu. ,,Nezvracel? Nebil dezorientovaný?" zeptal se doktor Whale.

,,Jenom si kousl a zhroutil se! Tak udělejte testy na arsen nebo bělidlo nebo nějakéj jinej jed!" řekla Ella, když zvedla obrat v igelitovém sáčku.

,Chlapec nevykazuje žádné známky po neurotoxinech. Ať už je to cokoliv...." převzal si šáteček od Elly. ,,Jed to určitě nebude!" řekl doktor Whale.

,,Tak, co teda?!" zeptala se Ella.

,,To nevím. A chci na to přijít." řekl doktor Whale.

Ella si povzdechla a přešla k nedaleké posteli, aby se pokusila uklidnit. ,,Bude v pořádku, že?" zeptala se Emma.

,,Teď ho musíme stabilizovat, protože ho ztrácíme. Vzpomenete si ještě na něco, třeba jakýkoliv detail?" Řekla doktorka Whaleová.

,,Už jsem vám řekla všechno. Dělejte něco!" přikázala jim Ella, než se podívala na Henryho batoh a pak ho vysypala na postel, když se na ně doktor Whale podíval. ,,Já chápu, že vás to rozhodilo, paní Swonová. Vážně. Ale teď nemám, co léčit. Zatím nemám žádné vysvětlení. Je to...." řekl doktor Whale.

,,..Jako kouzlo." dodala Ella a zvedla pohádkovou knihu. Název Bylo, nebylo zářil a Henryho hlas vyprávěl, když viděla obrazy prince Krasoně jak bere malou Ellu a Emmu do šatníku a dávaje obě dovnitř.

,, Každá s těch příběhu se doopravdy stal. Ty bys o tom měla vědět nejlíp, píšou tam i o tobě." zazněl Henryho hlas v její paměti.

Když to pominulo, Ella se otočila na svou sestru, která měla zmatený výraz

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když to pominulo, Ella se otočila na svou sestru, která měla zmatený výraz. ,,Viděla si to taky?" ptá se své sestry. ,,Jo." vydechla Emma.

A v ten moment dovnitř vešla Regina ,,Kde je můj syn?!" zeptala se. ,,Ell, hlavně klid, ano." řekla své sestře, ale Ella jakoby ji  ignorovala.

OUAT Swan Twins Kniha 1 CZKde žijí příběhy. Začni objevovat