Розділ 1. У найхолодніший день зими Архімаг вирушив з Імперії.

107 17 5
                                    

Багато років тому, ще до народження Осса, кордони Імперії були захоплені драконом, який не робив нічого, крім того, що сіяв хаос у людських життях. Згодом лицарі та маги сформували легіон, щоб ліквідувати злого дракона ціною кровопролиття. Нещодавно з'явилася чутка, що є сирота дракона, який ховається глибоко в горах під назвою "Текуче полум'я".

Чутки ставали дедалі сильнішими. Вітер доносив до вух Осса уривки розмов мирних жителів прикордоння.

Осс був генієм, який вразив весь континент, створивши абсолютно нове заклинання голими руками у віці 18 років і достроково закінчив Академію Стелла. У віці 24 років Імперська Магічна Асоціація надала йому звання Архімага.

24 роки, і його призначили на посаду декана Академії, людину, яку студенти дуже шанують.

У найхолодніший день зими Архімаг вирушив з Імперії, сповнений рішучості вбити останнього у світі дракона і назавжди придушити загрозу для людей. Крім того, він хотів використати частини тіла дракона як матеріал для багатьох своїх заклинань.

~~~

На кордоні стояли люті морози, і таверна була єдиним місцем, де можна було наїстися, зігрітися і розважитися вночі.

Селяни зібралися галасливим гуртом і глузували з рудоволосого хлопця.

«Не забувай приходити сюди частіше, малий!»

«Покажи мені свій значок.» - сказала одноока жінка, піднявши високо до вогню блискучу медаль у формі сливи. - «Ну, вона була відлита із заліза, досить непогано. Коли ти докладеш більше зусиль і зміниш її на бронзову, повертайся та одружуйся з Фенті!»

«Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха!» - Сміх заповнив усю таверну.

Рудий хлопець, на ім'я Віно, збентежено схилив голову.

Фенті теж підвелася з червоним обличчям і сказала, що збирається принести їм ще випити.

«Віно — справжній молодець.» - п'яно поплескав хлопця по плечу Папа Марр. - «Всі нічні напої за мій рахунок!»

Атмосфера стала ще жвавішою. Ніхто інший, як рудоволосий Віно, отримав чудовий бал на тесті "Чарівне коріння", і буде відправлений лордом до Академії Стелл. Іншими словами, цей сором'язливий юнак вже був учнем магії.

Секретар магічної асоціації, Кіл, який щодня тинявся біля входу в їхнє село, був лише молодшим магом нижчого рангу.

Але навіть якщо це був нижчий ранг, він все одно міг їздити верхи на голові всього села, щоб показати свою силу і залицятися до молодої дочки голови села.

Віно був достатньо кваліфікованим, щоб вступити до Академії Стелла, а це означало, що він міг досягти статусу старшого мага. Чого було боятися простого Кіла?

Дочка пекаря, Фенті, принесла джина і сіла поруч з Віно, перш ніж поцілувати його. Віно був оточений групою людей і в душі поклявся, що буде наполегливо працювати, щоб змінити свій значок на бронзовий і повернутися, щоб захистити Фенті й жителів села.

У рейтингах Магічної Асоціації учні та чарівники низького рівня мали значки із заліза, середнього рівня — відлиті з бронзи, а чарівники високого рівня — золоті. А вісім геніїв континенту, Архімагів, були ушановані найвищої нагороди особисто президентом Асоціації, а вишита на срібному шовку емблема сливи супроводжувала їх усе життя.

Камін зігрівав кімнату. Двері скрипнули, свистячий вітер і сніг не могли дочекатися, щоб втиснутися всередину, а коваль біля дверей затремтів.

Увійшов високий мандрівник, весь схований під плащем. Очевидно увійшовши ззовні, на диво, на його тілі не було жодних слідів морозу. Натовп забувся, але Віно нервово випростався. Він ступив перед винним столом.

«Чого бажаєте, гостю?» - Учень продавця вина постукав по дерев'яному столу маленьким дерев'яним молоточком і з ентузіазмом запитав.

Нічого не кажучи, мандрівник простягнув руку і вказав на кілька позицій в меню, а потім витягнув золоту монету.

«Гаразд! Прошу, беріть.»

Він вибрав вино, м'ясо і сіль. Відтоді, як пішла чутка про дракона в прикордонній горі, всілякі сміливці один за одним приїжджають сюди, щоб випробувати свою удачу. Учень шинкаря вже не дивувався.

Після того, як непрохані шукачі пригод пішли, таверна знову стала жвавою. Фенті подивилася на обличчя свого нареченого і занепокоєно запитала: «Щось сталося?»

«Все добре, не хвилюйся.» - Віно похитав головою.

Він побачив візерунок сливового цвіту на лацкані чоловіка, що сяяв сріблястим, елегантним і таємничим відтінком.

Що тут робив Архімаг?

Архімаг та його драконWhere stories live. Discover now