2 розділ. На знак подяки, я виконаю твоє бажання.

53 18 6
                                    

Осс поклав вино і м'ясо у свій простір і заглибився вглиб гори "Текуче полум'я". Сніг не вщухав, а гора була такою суворою і холодною, що Осс не знав, звідки походить назва "Текуче полум'я". Його талантом було сприйняття, і кожна стихія у світі мала якийсь зв'язок з Оссом.

Встановивши зв'язок з водною стихією, Осс патрулював усю гору крізь сніг, що вирував. Досить скоро він побачив хвіст дракона в найглибшій частині гори. Архімаг беззвучно активував заклинання вітру, як холодний пухнастий сніг пронизав його шкіру, і пейзаж по обидва боки надзвичайно швидко змінився. В одну мить він опинився на тому місці, де ховався дракон.

Від холоду дракони ставали млявими й ослабленими. Саме тому Осс вирішив вирушити й знищити дракона посеред зими.

Але він був здивований, почувши звук уривчастих зітхань, коли з нори виривалися крихітні іскри.

Дракони були хитрими створіннями.

Осс застосував закляття невидимості, підвищив свою обережність щонайменше на дванадцять пунктів і тихенько зайшов всередину, непоміченим. Він був пильним, але це було зайвим.

Чим глибше він заходив, тим більше Осс переконувався, що печера, в якій перебував дракон, не охороняється. Поки дракон лежав згорнувшись калачиком на камені... рухаючись вгору і вниз.

Цей дракон був прекрасний, його два тонких крила, підібгані за спиною, були прозорі, як крила комах, а срібляста луска сяяла блиском. Це був зовсім не той злий дракон, якого уявляв собі Осс — вивергаючий жовтий дим, міцний, як висока вежа, з маслянисто-зеленими очима, що спалахували злом.

Осс задумливо залишився на місці, уважно спостерігаючи за станом тічки дракона. Сперма дракона також була рідкісним матеріалом, який містив велику енергію.

Він довго чекав.

Коли слабкий рибний запах поширився, Осс раптом подумав, що якби він зміг утримувати дракона в неволі, то мав би постійне джерело матеріалу. Дракон, здавалося, втомився, тому він розвернувся, щоб залізти на зібраний ним скарб. Зіткнувшись з валуном, на якому він був раніше, він відкрив пащу: «Ху.»

З рота спалахнуло полум'я, видаючи шиплячий звук. За одну мить печера стала сухою і запашною.

Що ж до драконячої сутності, яку хотів отримати Осс, то тут не залишилося жодної краплі. Все було вичищено полум'ям. Він зняв свою невидимість і поклявся, що незважаючи ні на що, після перемоги над драконом, він обов'язково спіймає його.

Дракон гостро вловив рух у повітрі й повернув голову: «Хто там?»

Його голос затремтів. Дракон помітив Осса. Під плащем ховалася висока постать, капюшон закривав більшу частину обличчя, відкриваючи лише пару темних, глибоких очей.

«Ти такий гарний, ти ельф?» - У тоні дракона відчувалося ледь вловне щастя. У його неясному розумінні, ельфи мали дві передні та дві задні лапи, ходили прямо і мали дуже дружні стосунки з драконами.

Хоча він не міг бачити його обличчя, дракон знав, що при зустрічі з ельфом слід похвалити його за гарну зовнішність.

«Я людина.»

«Людина? Люди — тендітні створіння, то що ж ти тут робиш?»

Осс підняв брову, і у нього виникла неясна підозра — сирота дракон виріс глибоко в горах, не маючи освіти свого клану, нічого не знав про цей світ. Щоб перевірити цю думку, він залишився.

Дракон був дуже щасливий, адже всі ці роки він не мав з ким поговорити. У цьому рідкісному випадку, коли він зустрівся з Оссом, дракон задовольнив своє багаторічне бажання поговорити, і той повів його навколо всієї гори "Текуче полум'я". Він навіть сказав, що вибере зі своїх скарбів золоту монету завбільшки з долоню і подарує її Оссу.

Осс прийняв заплямовану слиною золоту монету з пащі дракона. Його сприйняття стихій було надзвичайно високим, він міг сказати з першого погляду, що складові цього шматка золота були дуже змішані, зовсім не цінні. Але чомусь Осс нічого не сказав про це. Він трохи погладив його і сховав до кишені.

Дракон все ще лежав на своїй улюбленій купі скарбів і дивився на Осса, його очі сяяли.

Осс простягнув руку і погладив срібний ріг дракона: «Хочеш бути схожим на людину?»

Дракон схвильовано кивнув. Він довго заздрив спритним рукам Осса, якими той може посипати сіль і намазувати мед на шашлик.

«На знак подяки я виконаю твоє бажання.» - Очі Осса стали лагідними. Він відчув, що дракон був настільки дурним, що не було ніякої що немає потреби його позбуватися. Але ще важливіше було те, що Осс не хотів, щоб дракон став нещасним.

Архімаг та його драконWhere stories live. Discover now