Sen Kiminle Dans Ediyorsun

1.4K 31 2
                                    

Selamm💗ilk kitabım ve Seyranı çok güçlü bir kadın olarak yazıcam (zaten güçlü ama senarist pek gösteremiyor)
.
.
.
.
seyrandan
İçeriye bir anda bir adam girdi ve pelinin nerede olduğunu sordu
Ne pelini neyden bahsediyordu ferite baktım bu kadarını yapmamış olmasını diledim benim sevdiğim adamın böyle bir şey yapmamış olmasını diledim. Bir anda adamın feriti boğazlamasıyla içeriye pelin girdi evet pelin içimde fırtınalar koptu boğazım düğümlendi bayılacak gibi oldum ama bayılamazdım hemen yukarı çıktım. Pelinin hamile olduğunu zaten biliyordum ama Feritin bu kadarını yapacağını düşünmüyordum bütün planımı alt üst etmişlerdi ama bu benim daha işime gelirdi.

Yukarıya çıkarken arkamdan Feritte geldi 'Seyran gel konuşalım nereye gidiyorsun Seyran'  hiç aldırmadım hala Seyran diyordu ama pek umurumda değildi odasına çıktım ve bavulumu hazırlamaya başladım 'Seyran ne yapıyorsun saçmalama dinle önce Seyran güzeli-'Bana güzelim deme diye çıkışmıştım hem sen neyi anlatıcaksın yaşadığımız yere kadar getirmişsin kaçırmışsın onu ben sana muhatap dahi olma derken sen hergün görüşüyormuşsun neyse bırak beni aşağıda son iki çift lafım olacak orada duyarsın ne duycaksan. Hemen çantamı ve bavulumu alıp aşağıya inmeye başladım. Tabi Feritte arkamdan Seyran nereye gideceksin hem dinle beni diye bişeyler zırvalıyordu.

Aşağıya indim ve halis ağa ile şu adam babam, pelin ve diğerleri oturmuşlar bana bakıyorlardı pelinin yüzündeki o sırıtış ben kazandım sen kaybettin diyordu ama görecektik kime ne olacağını, ferit hala Seyran dinle beni lütfen gidemezsin diyordu ama ben takmıyordum halis ağa ise kızım nereye gidiyorsun oturup konuşalım babam ise Seyran Seyran ne ediyon sen diyordu ben ise son iki çift lafım var diye girdim konuya sonra çantamdaki belgeleri fotoğrafları sehpaya fırlatıp Peline o bebek Feritin değil Serterin ve aynı zamanda Feriti öpen kızıda sen ayarladın ve bana kuzeninle ulaştırdın ama yemezler canım sen giderken ben dönüyordum, buradaki herkesi kandırabilirsin ama beni ASLA sen o küçücük beyninle beni kandırabileceğini mi düşündün yazık dedim O da hemen 'sen ne saçmalıyorsun Yalan söylü-yor' ben ve yalan beni kendinle karıştırma hem çok istiyorsan kanıtlarım var diyerek telefonumdaki ses kaydını açtım

Ses kaydı (pelinlerin evi)

P- anne ya bu ferit anlarsa bebeğin babasının o olmadığını şüphelendi zaten bugün

Z-ne anlıcak be o ikafatla olan işbirliğimizi anlamadı da bunumu anlıcak hem sen Feritin gözünde ondan başkasını görmüyorsun

Ses kaydı bitti

Sehpayı göstererek Orada da DNA testi ve fotoğraflar var isterseniz bakarsınız dedim ferit ve adam peline bağırmaya başladı işte ferit sana güvenmiştim sana sordum⚡ yok beğn ne yapcağm canım yapağmıyım⚡dedin ve sana söyledim benim bu hayatta seyrandan daha değerli hiç kimde yok dedim gerekirse o bebeğide sahiplenmem dedim sana dimi ama sen arkamdan türlü türlü oyunlar yapmışsın bekle sen ben cezanı verecem sonra diyerek benim arkamdan koşmaya başladı 'SEYRAN BEKLE BENİ'
GELME GİT PELONUN BİŞİYE FALAN İHTİYACI VARDIR sinirlenmiştim sabrımı zorluyordu 'Ne pelosu Seyran dinle bir beni' öfffff tek dediği dinle beni dinleyelim bakalım. Evet dinliyorum 'Bak benimde sonra haberim oldu sultanın ilaç attığı gece abi çağırdı çok önemli gelmen gerek diyerek ilk hayır dedim ama Bi şekil getirdi beni parka, sana yemin ederim anlatacaktım hem ayak üstü konuşulacak konu değil bu ' Anlamıyorsun galiba konu sadece metresin değil davranışların mesela  benim içeceğime ilaç atıldığını öğrendiğimde  yanımda değil metresinin yanındaydın  belki bana zarar verebilirdi o ilaç, gerçekleri öğrenmek istedim sakladın yetmedi yanımda destek olman gerekirken  bara gittin neymiş paşamızın dünya üstüne geliyormuş bunalmış onu rahat  bırakayımmış  daha sayayım mı? 'ohhh rahatlamıştım 'Seyra-n  be-n çok özür dilerim'  'Dileme özür falan dileme çünkü hata sende değil ben de hayatım da bir sürü insanla karşılaştım ama hala senin gibilere güvenmemem gerektiğini öğrenemedim' sessizce yaşlarımız akıyordu tam gidiyordum ki 'Bitemez böyle Seyran' 'Sen bitirdin Ferit'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Dırı-rı-rımmm
çok önce gidişatı beğenmediğim için yazmıştım taslaklarda kalmış atayım dedim. (peki şuanki gidişatın boktan olması AFRAM harcanıyorlar böyle iğrenç bir yapımın elinde :( üzdü biraz)

YAZIM HATALARI OLABİLİR!

SEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin