Tik Tak

623 35 2
                                    

Feritten

Aslında kalkalı çok olmuyordu ama yataktan kalkmak yerine bu tatlı uykucuyu izlemek daha cazip gelmişti.

Hergün Allah'a şükrediyorum, nasıl bir sevap işledim de böyle dünyalar tatlısı bir karım oldu bilmiyorum ama iyi ki bulmuşuz birbirimizi.

Seyrandan

Sabah feritin öpücükleriyle gözümü açtım. "günaydın uykucu" dedi ferit

"günaydıııın günaydınn." dedim uyku sarhoşluğuyla

"kalk hadi sana sürprizim varr." dedi ferit heyecanla. Tabii bende heyecanlanmıştım. Hemen yatakta dizlerimin üstüne çıktım.

" feriiit ne sürprizi söyle hadi lüüütfeeen." Ferit söylesin diye yine gözlerimi açtım ve dudaklarımı büzdüm.

"Bu sefer bu taktik işlemez fıstık gidince görürsün." diyerek yanağımı öpüp aşağıya indi. Bende daha fazla merak etmemek için hızla giyinip aşağıya indim.

(Seyronun kombini beğenmezseniz kafanızdakiyle devam edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Seyronun kombini beğenmezseniz kafanızdakiyle devam edebilirsiniz.)

"ben hazırım gidelim hadii." dedim hafif heyecanlı sesimle.
Kapıya doğru yönelmiştik ki bir havlama sesi duyduk tam o anda hatırladım bizim bir fınduşumuz vardı.

"Ferit fındık ne olacak tek bırakmıyacağız dimi korkar." dedim. Feritte benim gibi unutmuş olmalı ki düşünürmüş gibi kafasını kaşıdı.

"hıım tasmasıda yok ki bizimle gelsin hem aşılarını falanda yaptırmamız gerekiyordu ben tamamen unutmuşum." dedi ve ardından ekledi "şey mi yapsak önce aşılarını yaptırmak ve tasma falan almak için veterinere gidelim ardından da sürprizimize devam ederiz hep beraber." çok mantıklıydı ahh kimin kocası "çok mantıklı, yine ferit korhanlığını konuşturdun kocacığımm"
"eh bir ferit-" demesine kalmadan bende eşlik ettim ona " Bir Ferit Korhan kolay olmuyor"

🦸🏼‍♀️

Arabaya binmiş en yakın veterineri arıyorduk şansımıza yakında hiçbir veteriner yoktu bu yüzden feritin liseden bir arkadaşının kliniğine gitmeye karar verdik.

Kliniğe gelirler

"yakınlarda hiç yer yok Seyran siz içeriye girin gelirim ben arkanızdan." dedi ferit

"tamamdır fero bey giriyoruz biz içeriye." dedim ve fınduşla içeriye girdik ama danışmada kimse yoktu bu yüzden bağırma kararı aldım.

"pardon" yine ses gelmemişti yine bağırmaya kalkarken

"buyrun nasıl yardımcı olabilirim." diye bir ses geldi dibimden ben korkudan yerimde sıçramıştım resmen. "ne sessiz sessiz geliyorsunuz beyefendi." dedim sinirli bir ses tonuyla,adamdan da hoşlanmamıştım zaten inş feritin arkadaşı bu değildir.

"korkuttum sanırım" dedi sırıtan bir yüz ifadesiyle. Off neden tüm deliler beni buluyordu, şeytan diyordu çak ağzına bir tane, Allah'tan şeytanı dilemiyordum dinleseydim oohoooo "sessiz sessiz dibime kadar gelirseniz korkarım herhalde neyse konu bu değil" dedim ve fındığı göstererek ekledim "aşılarını yaptırmak ve tasma almak istiyoruz." dedim. "istiyorsunuz nasıl yani tek değil misiniz." tüm cümle de buna mı takılmıştı gerçekten nasıl bir ruh hastası bu.

"hayır kocamla beraber geldik o şuan arabayı park ediyor da bundan sizene üstünüze vazife olmayan konularla ilgilenmeyin lütfen." kocam kelimesini bastırarak söylemiştim çünkü adam resmen yavşıyordu, zaten bu cümleden sonra sırıtması silinmişti. "tamam odayı hazırlayım gelirsiniz sonra" diyerek gitmişti bende bekleme koltuğuna oturup fındığın başını okşuyordum.

"Seyran" dedi bir ses yandan ferit beni arıyordu "burdayız" dedim ve yanımıza oturdu. "tanıştınız mı efeyle?" dedi ferit "biriyle tanıştım ama omu bilmiyorum,nasıl bir tip?" dedim, önce tanıştığım kişinin efe olup olmadığını anlamam gerekiyordu.
"yani biraz kumral ve..." deyip kulağıma yaklaştı ve fısıltıyla "gerzekti hatta ben kavga falan da etmiştim sonra işte yaptıklarından pişman oldu özür falan diledi sonra çok yakın değil ama samimi olduk merhaba merhaba yani." dedi ve eski pozisyonuna geri döndü. Rahatlamıştım çok samimi bir arkadaşı değilmiş. "galiba ben de onunla karşılaştım, garip biri."

Birkaç dk sonra bir ses yükseldi "FERİT ne arıyon oğlum sen burada?" evet benim karşılaştığım efeydi sonra ferit kalktı klasik erkek tokalaşması oldu ve kucağımdaki fındığı göstererek "aşıları için geldik bu arada eşim Seyran tanışmışsınız galiba?" efenin yine suratı düştü "yaaa öyle mi? Evlendiği duyduğumda çok şaşırmıştım gerçekmiş demekki." bende kalkmıştım oturduğum yerden "aşk insanı çok değiştiriyor güzelleştiriyor sanada tavsiye ederim" dedi ve beni kolunun altına aldı ferit. Bende gülümseyerek alttan ferite baktım oda bana kahverengi gözleriyle bakıyordu bu bakışmamızı efe böldü. "ne güzel ne güzel, ama benim öyle bir adayım yok be oğlum" dedi bana bakarak, benden ne istiyordu bu adam.

🦸🏼‍♀️

Fındığın aşılarını yaptırıp tasmasını da aldıktan sonra arabaya binmiş feritin süprizine doğru gidiyorduk. Ne kadar ısrar etsemde ferit sürprizin ne olduğunu söylememişti bende pes edip radyoyu açmıştım. Birkaç şarkıya eşlik ettikten sonra yeni şarkının sözleri yankılandı. Sevmiştim bu şarkıyı eşlik etmeye başladık feritle

🎶
Dinle beni biraz, şşt
Sen, sen, İstanbul sever seni sen beni seversen
Dinle beni biraz, şşt
Sen, sen, İstanbul döver seni sen beni üzersen
🎶

Bu nakaratı feritle birbirimize bakarak, gülerek eşlik etmiştik.

🦸🏼‍♀️

"Geldik güzelim" dedi ferit bende kapıyı açıp indim arabadan fındığın ipi feritin elindeydi. Biraz yürüdük ve gözlerime inanamıyordum bu bu...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dıt-rı-rı-rım

Evettt öncelikle hepinize çok teşekkür ederim. Oylarınız ve yorumlarınız için 💗

Sizce feronun seyroya süprizi ne olsun fikirlerinizi bekliyorum çünkü benim aklımda hiç bir fikir yok 🙃

Efeyi sevdiniz mi? Acaba bizi neler bekliyor?

Şarkı seçimini nasıl buldunuz? Beklemiyordunuz dimiii, ilk defa şarkılı bir bölüm yazdım, bu yüzden biraz daha özel bir bölüm oldu benim için💓🥺(şarkının adı İstanbul)

YAZIM HATALRI OLABİR!

Ve bays

SEYRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin