Selammm💓
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yazardan'Seyran ciddi misin sen? '
'Evet ferit bir daha o eve adım atmam biliyorsun değil mi?'
'Neden Seyran biraz daha açık konuş'
'Bana neler yaşattınız siz ailece farkındasınız dimi bunu, hele o deden!Sen diyordun ya dedem torununu görmeden bu dünyadan gitmek istemiyor falan diye... '
Ferit çok şaşırmıştı dedesi ne alakaydı tamam Seyran ile dedesi aralarında ufak bir tatsızlık olmuştu ama sonra çözülmemiş miydi?
Seyranı dikkatle dinlemeye devam etti. Seyran çok kızgın ve kırgındı, genç adam bunu canından çok sevdiği o yeşilliklerde görüyordu.'... İşte o deden benden değil o metresinden istiyormuş herhalde torununu çünkü bana doğum kontrol hapı verdirirken o kızı sorgulamadan evine alıp canı pahasına korumadı mı?
İşte Dananın kuyruğunun koptuğu o an.
' NEY!!! '
' EVET SENİN O ÇOK SEVDİĞİN DEDEN BANA DOĞUM KONTROL HAPI VERİYORMUŞ. SEN NASIL BENDEN HALA O EVE GELMEMİ İSTERSİN?'
Ferit hemen ayağa kalktı ve fıstığının yanına geldi.
'Güzelim gel beraber gidelim yalıya herkesten tek tek hesap soralım görsünler Seyran Korhan ve Ferit Korhan'ı '
Elini uzattı masum gözlerle baktı seyrana, Seyranda dayanamadı ve tuttu genç adamın elini.
' meydan yiğit görsün be!' dedi fero.
Ağzını tuttu ve gülmemeye çalıştı seyro' hadi seyro kabul et güldürdüm seni'
'yooo hiçte bile'__________________________Yalı Ahalisi _____________________________
Ağam ağam diye koşturdu İfakat halisin odasına
Ne oldu ifakat
'Seyran ve ferit geliyormuş ağam o kız nasıl gelir hala bu eve rezil rüsva etti bizi misafirlerin önünde. '
'Ne diyorsun sen be ifakat! '
'Ağam gerçekten geliyorlar'
Halis yine çok öfkeliydi yaptıkları ahlaksızlıklar gün yüzüne çıkınca yapanı değil ortaya çıkaranı suçluyorudu çünkü onun şerefi de ahlakı da bukadardı. geleceği varsa göreceğide var dedi sessizce
'tamam çık artık odadan be kadın!'
Seyro ve fero
El ele giriş yaptılar bu dışı görkemli ama içinin boş olduğu bu eve
içeriye girdiler halis ve yancıları onları salonda oturmuş onları bekliyordu.
Seyran ve ferit derslerine çalışmışlardı, anlaşılan bu akşam yalı ateş alıcaktı bakalım kimler bu yangından kurtarılabilecekti.
'Vay vay vay be güzel ailem toplanılmış bakıyorum. Bizimde işimize gelir çünkü hepinizle konuşacaklarımız var.' dedi fero
Sonra da geçip oturdular en baş köşeye
Halis: 'hala hangi yüzle getiriyorsun bu kızı be çocuk'
Ferit: 'Dede karım hakkında doğru konuş' demesine kalmadan lafı Seyran devraldı.
Seyran: ' Pardon? Yaptığınız ahlaksızlıkları gün yüzüne çıkardım diye mi kötü oldum yoksa, o gayrimeşru torununu torunun (hamsiden karnında ki bebekten bahsediyor) olmadığını kanıtladığım için diyeceğim de bu kadar torun sahibi olmak istesen, içeceklerime doğum kontrol hapı attırmazdın değil mi?'
Halis:ne saçmalıyorsun be!
Seyran:halam beni size emanet etmişti hep şey derdi bana' o yalıda senin halinden bir tek halis anlar bize sahip çıkamadı ama sana sahip çıkar al bu kolyeyi başın sıkışırsa işin işinden çıkamazsan halisin görebileceği şekilde tak yardımcı olur o sana' ama görüyorum ki halam ömrünü boş yere harcamış. Benim kimsenin yardımına ihtiyacım yok kendi ayaklarımın üzerinde dik durmasını bilirim. Deyip elindeki kolyeyi halisin ayaklarına atar. (dizideki gibi)
İfakat: Ne diyorsun sen! Nasıl böyle konuşursun terbiyesiz.
Seyran: En azından senin gibi ölmüş kocamın kardeşiyle yatmıyorum!
İfakat hemen halisin ayaklarına kapanır 'yalan söylüyor ağam inanma ona ağam lütfen inanma yalan sö-söylüyor'
Orhan: baba yalan söylüyor baba
seyrana dönerek ' ne saçmalıyorsun sen!'Ferit: Hem buda bişey mi siz ikiniz bir olup şirketten para aklamadınız mı? Deyip dosyaları halisin önüne atar
'Gördün mü dede şimdi asıl teryesiz olanı Seyran burada ki en ama en masum kişi.'Gülgün göz yaşlarıyla ayağa kalkıp 'boşanacağım senden ORHAN yeter artık keşke benimde zamanında sesim çıksaydı' Deyip yüzüğü orhanın ayaklarına atar.
Seyran hemen gülgünün yanına gelir ' gel Gülgün anne biz seninle dışarıya çıkalım.'
Ferit:senin hiç bir şeyini istemiyorum dede al bu aileni başına çal.
Deyip Seyran ile gülgünün peşinden gider.Yalıyı resmen ateşe vermişlerdi.
Durumu en iyi özetleyen foto phahhahaha YAKIN YALIYI YAKIN BEN ARKANIZDAYIM hahahahahaha (mecazi olduğunu söylememe gerek yok sanırım)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dıt-dı-rırım631 kelime❣️
Çok ama çok içime sindi umarım sizde beğenirsiniz.
Vote ve yorum atmayı unutmayınn🤩YAZIM HATALARI OLABİLİR!