Örümcekler.
Arif, eğer bir kahraman kişiliği yaratacaksa bunun örümcek temalı olacağını biliyordu. Sonuçta yeteneklerini bir örümcek ısırmasından almıştı. Ona güçlerini veren böceğe saygı göstermek onun için mantıklıydı.
Onlar hakkında da her şeyi biliyordu, bu yüzden örümcek temalı bir kıyafetin parçalarını bir araya getirmek için saatlerce Google'da arama yapmasına ve araştırma yapmasına gerek yoktu.
Arif'in telefonundaki podcast, komodinin üzerinde çalmaya devam ediyordu. Bu, kendilerini dünyaya tanıtan kahramanlara adanmış bir podcast'ti ve haklı olarak, orijinal olmayan bir şekilde Hadi Adalet Hakkında Konuşalım olarak adlandırılmıştı.
Bazen podcast'in sahibi, Avengers'ı pek sevmeyen kişileri davet ediyor ve bu yüzden onlarla tartışıyordu. Arif bu bölümleri sevmedi, ancak sahibinin yalnız kaldığı birkaç anı ve bir mega hayran gibi gevezelik etmeyi ayarladı.
Ve bugünün konusu Arif'in içinde bulunduğu zor durum için mükemmeldi.
"İyi akşamlar millet ve Adalet Hakkında Konuşalım'a hoş geldiniz. Bugün sevgili kahramanlarımızın tüm ayrıntılarını, ne için çabaladıklarını ve neye inandıklarını derinlemesine inceleyeceğiz, ancak bugün farklı bir yaklaşım benimseyeceğiz. Şimdi, dışarıdaki insanların çoğunluğu, özellikle de dinleyicilerim, bir şeyi merak ediyor: Kahraman olmak için ne gerekir?"
Arif kaleminin kenarını çiğnerken kendini "Cesaret" diye yanıtlarken buldu. "Doğruluk."
"Süper güçler" dedi adam.
"Eh, yanılmıyor."
Dünyadaki en bariz cevap gibi görünüyordu ama haklıydı. Arif'in şu anda tavanında baş aşağı oturduğunu görünce, bunu kabul etmeden duramadı.
"Ama süper güçler yeterli değil." Bu ona pek uygun geliyordu. "İyi bir kahramanın bir temaya ihtiyacı vardır. Bir motif. Kaptan Amerika'yı ve onun vatanseverliğini, kendi ülkesinin bayrağından ilham alan takım elbisesini düşünün. Iron Man'i ve onun demir kostümünü düşünün. Büyük, büyük ve yeşil olan Hulk'u düşünün.
Arif büyük, büyük ve yeşil olmanın iyi bir şey olduğunu düşünmüyordu ama elbette. Podcast adamı bunun ikna edici olduğunu söyledi.
Arif düşüncelerini geri getirerek sözleri üzerinde düşündü. Bir tema, bir motif . Zaten bir tane vardı. Örümcekler. Artık ihtiyacı olan tek şey, insanların onu ciddiye almasını sağlayacak muhteşem bir kostümdü.
Sonra sorun ortaya çıktı: Arif hayatı pahasına çizim yapamadı. Elbette çöp figürler ve belki bazı yüz hatları yaratabilirdi ama bu zaten sanatsal yeteneğinin sınırlarını zorluyordu. Ebru, her şeyi anında çizebilen ve profesyonel görünmesini sağlayabilen tanıdığı tek kişiydi. Mevcut koşullar olmasaydı, kostümü için ona bazı konsept çizimler yapmasını isterdi.
Arif'in izlediği birçok süper kahraman filminden öğrendiği bir şey varsa o da yakın arkadaşlarına ve sevdiklerine güçlerinden bahsetmenin kötü bir fikir olduğuydu. Yani şu anda sahip olduğu tek şey kendisiydi.
Ve sonra başka bir sorun ortaya çıktı: Arif gözlerini kaçırıyordu.
Aniden süper güçlere sahip olmanın şokunun beyni için çok fazla olduğunu düşündü ve Arif'in artık odaklanabileceği tek şey gece esintisinin sesi ve podcast'çinin sesiydi; bu ses, o hakkında konuşmaya başladıktan bir süre sonra kulaklarında beyaz gürültüye dönüşmüştü. Avengers'ın bireysel temalarının ardındaki deha.
Bunun yerine Arif, not defterine düşüncesizce birkaç anahtar kelime yazdı. Örümcekler. Bir kahraman kostümü. Maske? Güçleri: Duvarlarda sürünmek, hız, güç, karıncalanma .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ankara Örümceği / ArCen
FanfictionRadyoaktif bir örümcek tarafından ısırılan Arif'in sıradan hayatı değişir. Babasının ruhunu yaşatmak için tiyatroya girmeye çalışırken, aşk hayatının karmaşıklığı ve bir süperkahraman olma sorumluluğunu üstlenir. Ve çoğu insana bu kadar kolay güveni...