33 කොටස 🍓

922 141 91
                                    









" චිකන් වැඩිපුර දාන්නකො අශස්.... ඒක රසයි අනේ "

" මමනේ හැදුවේ ඉතිම්...ඒකයි ඒ "

ආරුල් අයියා පපඩමකුත් අතේ තියාගෙන මගෙ අතේ තියන බත් පිගාන දිහාට නැමෙද්දි මං හොදට චිකන් කෑල්ලකුත් දාලා පරිප්පුයි අලතෙල්දාපුවයි ගොටුකොල සම්බෝලෙයි එක්ක අනපු බත් කට එයාට කැව්වා.

ප්‍රැක්ටිස් ඉවර වෙලා එයා කෙලින්ම ආවේ යුගාන් අයියගෙ ගෙදරට.... එයා එද්දිත් මමයි සහස් අයියයි උය උය උන්නේ... ඉතින් ඒ නිසා සහස් අයියා ආරුල් අයියට වොශ් දාන් එන්න කියලා බලෙන්ම බාතෲම් එකට යවලා එයා ඔක්කොම කරගෙන එනකොට අපි කෑම උයලා ඉවර වෙලා මේසෙටත් ඇරියා.

යුගාන් අයියා බෙහෙත් බොන්න ඕන නිසා සහස් අයියා ඉක්මනට බත් එකක් බෙදාගෙන යුගාන් අයියට කැව්වා...ඒ කන ගමන් එයත් කෑවා...මාත් ඉතින් ආරුල් අයියට බත් එකක් බෙදලා දෙන්න හැදුවම එයා මගෙ අතින් අල්ලලා සහස් අයියාව ඇස් වලින් පෙන්නුවා..ඔය කියන්නෙ එයාටත් කවන්න කියලානේ...මට දැන් හොදට ඉගි භාෂාවත් පුලුවන්....

ඒ උනාට වෙන වෙලාවක නම් මං ඔය මනුස්පයාට කවන් නෑ...ඒත් පවුනේ....උදේ ඉදන් අව්වෙ ප්‍රැක්ටිස් වෙලා වෙලානේ ආවේ...ඒ හින්දා කවන්න ගත්තා.

" ලොකූ "

" ඕඕඕ "

" මේ පාර පෙරඩ් එකට අපිට ඔයාගේ කට්ටිය ඕනා ඈ "

" මගේ කට්ටිය...කවුද මගෙ කට්ටිය "

" ඇයි අර පොලීසියේ ඉන්නේ "

" අනේ මේ ඔය දැන් ඉන්න කොල්ලො කුරුට්ටො නාහෙට අහන උන් නෙමෙයි...අපේ බෙලිත් ගලවන සයිස් එකේ උන් ඉන්නෙ "

" ඒවා මං දන් නෑ...කොහොමත් ප්‍රින්සිපල් සර් ඔයාට කතා කරනවා කිව්වා "

ආරුල් අයියා කන ගමන් යුගාන් අයියට කිව්වාම සහස් අයියා මං දිහා බලලා ඇහිබැමක් උස්සලා අයියා මලෝගෙ කතාවට ඇද කරා.

" එක්කෙනෙක් පෙරෙඩ් එක ඕර්ගනයිස් කරන්න භාර අරන්නෙ විහස්න...."

" කවුද "

" කවුද කියන්නෙ ඉතින් එක්කෙනෙක්....නේද චූටි "

♥🍓 _𝗦𝘁𝗿𝗮𝘄𝗯𝗲𝗿𝗿𝘆_ 🍓♥ ( Non ff )Where stories live. Discover now