4. bölüm

52 5 17
                                    

•En son bayilmistin
Uyandiginda wong basindaydi
Yn:wong?
Wong:YN UYANDIN MII
Yn:yok wong uyuyorum hala
Wong:neden kendini tehlikeye atiyorsun
Yn:wong...
Wong:efendim?
Artik soylemenin vakti gelmisti. Ama soylemeye cesaret edemiyordun. Simdi soylemezsen ilerde belki daha da zorlanabilirdin. Bunu dusundun.
Yn:....... Neyse bosver ya onemli degil. Hadi asagi inelim.
Wong: dinlensen daha iyi olur.
Yn:iyiyim ben. Diyerek odadan ciktin. Yine soyleyemedin. Artik aglamak istiyordun. Ama "saçmalama yn cidden aglayacak misin" cümlesi aklindan cikmiyordu. Aglarsan herkesin seni artik kucuk gorecegini, bir ezik gibi oldugunu dusuneceklerini biliyordun. Salona gittin. Bir anda basini tuttun. Gozun karardi. Bayilacak gibi oldun. O sirada wong seni tuttu.
Wong: yn iyimisin? Diyerek seni koltuga oturttu. Eline de bir bardak su verdi.
Yn:wong neden benimle bu kadar ilgileniyorsun.
Wong: yn basindan yara aldin. Ölmek mi istiyorsun? Lutfen artık şöyle boş soruları bırakır mısın? Sen bardaktan bir yudum su içtin
Yn: tamam tesekkur ederim. Ama ben iyiyim. Ölürsem ben öleceğim sen niye telaş yapıyo-
Wong: bi daha 'ölürsem' gibi kelimeler söylediğini duymak istemiyorum.
Yn:wong niye bu kadar umrunda!
Wong: çünkü......
Ortam bir an sessizleşti. Öylece birbirinize bakıyordunuz.
Yn: çünkü ne?
Wong: çünkü... Çünkü...... Neyse boşver yn önemli değil.
Yn: önemli olmayan ne
Wong: sadece ölmeni istemiyorum ve senin 'ölürsem' gibi kelimeler kullanmanı sevmiyorum. Sadece senin değil hwang ve gelly'nin de ölmesini istemiyorum.
Wong bunları söyledikten sonra gelly ve hwang oraya geldiler. Gelly sizi görünce gözleri açıldı.
Gelly: oooo aşk görüyorum hocamm.
Hwang: çok hızlısın wongg
Yn: saçmalamayı bırakır mısınız artık. Yok öyle birşey.
Hwang: wong itiraz etmiyor ama.
Wong: hwang artık yeter
Gelly: hwang sanırım bizi salak sandılar anlamamış gibi yapalım bari.
Yn: çok daraldım burada ben dışarı çıkıyorum.
Dedin ve evden çıktın. Biraz yürüdün. En sonunda bir denizin karşısına oturdun. Burayı çok sevmiştin. Artık sıkıntılı zamanlarında nereye geleceğini biliyordun. Biraz oturdun ve wong'u düşündün. "Ona açılacak cesaretim neden yok " "bir kere denesem" "belki o da seviyordur" bunları düşünüyordun. Bir kaç saat sonra tuvaletin geldiği için bir restorana gittin. Baktın ki içeride sadece bir kadın var. Kadın elini yıkadıktan sonra çıkmak için kapıya yöneldi.
Yn: bir dakika bekler misiniz?
Kadın: efendim?
Yn:Burada bekleyin lütfen, size birşey söylemem gerekiyor ama çantamı alıp geleceğim
Kadın: bir randevum var ama ne söyleyeceğinizi merak ediyorum.
Yn: tamam hemen döneceğim
Restoranda ki bütün kameraları kırdın. Sonra tekrar tuvalete gittin.
Kadın: çantanız nerede? Onu almak için gitmiştiniz ama.
Yn: bu kadar saf olmayın hanımefendi
Diyerek lavabodaki aynayı kırdın. Ve kadını öldürdün. Temizlenip dışarı çıktın. Günlük aktiviteni de yaptığına göre artık eve gitme vaktin geldi. Giderken başka bir restoranda hana'yı gördün. Yanın da da bir adam vardı(dohwi). Ne yapacağını çok iyi biliyordun ama orada 2 kişi daha vardı. O iki kişi de gidince onların yanlarına gittin. Hana seni görünce biraz şaşırdı.
Yn:n'aber hana sürprizzz!
Hana: şu an olmaz
Yn: hana ben seni her zaman beklerim. Orası öyle ama şu yanındakini bekleyemem. Bak yanımızda kimse de yokken bitsin benim işim.
Dohwi: hana bu kim
Yn: ben senin canını almaya gelen kişiyim.
Diyerek dohwiyi telekenzi ile duvara fırlattın. Dohwi o acıyla yerinden kalkamadı. Hana "DOHWİ" diye bağırdı. Sonra sana döndü "sana şimdi olmaz demiştim yn" dedi ve üzerine gelmeye başladı. Siz dövüşmeye başladınız.

                                                                                                                                                         



Umarım beğenmiştirsiniz♡

Tuc evreninde kötü ruh oldunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin