En son hana ile dovusuyordun
Hana cok sinirli oldugu icin gozu bir sey gormuyordu. Sen de ona kışkırtıcı şeyler söylüyordun. Hana üzerine atladı. Seni yumrukluyordu. Kollarınla kendini koruyordun. Sonra onu duvara fırlattın. O kemiğinin kırıldığını hissetmişti. Sen onun üzerine atladın. Sen daha sinirliydin. Ona vururken dohwi arkandan gelip sen çekti. Sen onu tekrar başka bir yere fırlattın. Hana'ya döndüğünde o senin üzerine yapıştı. Restoranda son iki çalışan kalmıştı. Hana onları gördüğünde sana "şimdilik duralım" dedi. İkiniz de ayağa kalkabildiniz. Sen kalktığın anda masada duran bıçakla onu öldürmeyi planlıyordun ki seni kalktığın anda duvar attı. Sonra hızlı bir şekilde çalışanları bayıltıp dohwi ile birlikte dışarı çıktılar. Sen bütün kemiklerinin kırıldığını anladın. " Kahretsin! Lanet s*rtük" diye bağırdın. Zar zor kalktın. Eve dönmen gerekiyordu. Telefonuna baktın. Wong seni 10 kere aramıştı. Onu geri aradın. Hemen "yn neredesin sabahtan beri!" diyordu. Sen sadece "wong beni x restoranına gelip alır mısın?"dedin. Wong "tamam geliyorum."dedi.
Hana ve dohwi'ye bakalım;
Dohwi Hana'yı kendi evine götürdü. Hana eve gitmeye çok ısrar etse de dohwi onu bırakmadı. "Hastaneye gidelim mi Hana? İyi görünmüyorsun" "benim için endişelenme. Az sonra evime döneceğim biraz oturup öyle giderim" dohwi Hana'ya bir kahve verdi. Ve "o kız kimdi. Neden dövüştünüz" hana dohwi'nin hafızasını silmek istemiyordu. Sadece "o benim düşmanım onu bir yerde görürsen uzaklaş. Çünkü gerçekten iyi dövüşüyor" diyebildi. Dohwi "gerçekten iyi dövüşütüğünü anladım,zaten siz dövüşürken artık olmayacak şeyler görmeye başladım" hana "ne gibi" dohwi "birbirinizi uçuruyordunuz" hana gülmeye çalıştı ve "saçmalama" dedi. Biraz gülüştükten sonra mun kapıyı çaldı. Geldi ve hana'yı eve götürdü. Hana neler olduğunu anlattı. Bayan chu " bu kötü ruhlar bizi çok zorlayacak" dedi.
Size dönelim;
Wong seni almaya gelmişti. Seni hemen iyileştirdi. Canın çok acımıştı. Eve döndünüz. Wong seninle sanki bebeğiymişsin gibi ilgileniyordu. Odana yatmaya giderken hwang seni gördü. "Ne bu halin, sürekli seni mi buluyor bunlar" gözlerin uykulu uykulu "hana diye bir bozuntu olmasa hiç biri olmayacak. Ama onu kesin ben öldüreceğim. Ne olursa olsun" dedin. Saat 12'ye geliyordu. Sen yatmaya gittin. Wong senin yanına geldi."bir daha tek başına dolaşmaya çıkma bence" dedi. Sen "güldürme beni. Niye korkaklık edeyim" dedin. Wong "korkaklıkla bir ilgisi yok neden kendine hiç dikkat etmiyorsun. Ben her zaman olmayacağım" sen "ölücekmişsin gibi konuşuyorsun. Bu kadar rahat olmamın sebebi zaten beni hayatta olduğun sürece koruyacaksın. Bunu biliyorum" wong "evet hayatta olduğum sürece seni koruyacağım." Sen "neden" wong " çünkü seni seviyorum"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uzun bir aradan sonra yeni bölüm geldi biraz kısa oldu umarım beğenmiştirsiniz 💗