תחילת שנה הגיע וכולם נרגשים חוץ מלואי כמובן
אח שלו צועק לו לואי! לואי!! לואי קום!! יש בית ספר. לואי בכלל לא אהב את הבית ספר שלו אך היה חייב ללכת. לואי נכנס לבית ספר וכמו כל יום פפראצי הגיע לצלם את הילדה המושלמת .(ג'ניפר) וואי גם כן זאתי כל החיים שלה מושלמים אמר לואי.ג:ניפר הביטה בו במבט שופט,וענתה סליחה? דיברת אליי? חחח צר לי לבאס אותך אבל אתה לא יודע עליי כלום.רגע אתה לא הילד הבעייתי הזה שכולם מדברים עליו אמרה ג'ניפר. לואי ענה לה ואם אני אגיד לך שזה אני תברחי ותגידי איזה ילד מוזר כמו כולם?... מה פתאום ענתה ג'ניפר זה שאני נראת פקצה זה לא אומר כלום.
ולמה כולם חושבים את זה עליך ?? לואי ענה במבט מופתע את באמת לא תברחי או תגידי שאני מוזר? עלה על ג'ניפר חיוך קטן ואמרה ממש לא למה שאני אברח ממישהו. לואי הופתע לגלות שג'ניפר דווקא כן נחמדה. ג'ניפר אמרה,טוב אני חייבת ללכת יש לי שיעור בכיתה 205,מה באמת? גם לי ענה לואי.
ג'ניפר החזירה יא איזה יופי אז בוא מהר לא כדי ש נאחר לשיעור. לאחר השיעור המורה קמה אל ג'ניפר ואמרה לה. ג'ניפר, ג'ניפר
השיבה כן המורה?, תקשיבי אני רואה שאת מסתדרת אם לואי טוב ממש, ג'ניפר השיבה אוקי?.. . אז יש מצב את עושה טובה?, ג'ניפר אמרה ברור בטח מה הטובה?. תקשיבי ישמבחן חשוב מאוד לסוף שנה ואם לואי אקבל נכשל הוא אצטרח לעוף מבית ספר,אני צריכה שתשבי איתו כל יום ותעזרי לו להתעורר על
עצמו כי הוא עוד שניה מתמוטט מבחינה
לימודית. ג'ניפר ענתה ברור מתי את רוצה שאני
אתחיל ללמד אותו, ענתה המורה אני רוצה
שתתחילי כבר ממחר, אה ועוד דבר.
כן המורה? . תעשי טובה ותגידי לאינס שתפסיק
לתקוע מסיק מתחת לשולחנות זה מגעיל!..ג'ניפר צחקה מעט ואמרה. בסדר אמורה אני אגיד לה.ג'ניפר הלכה ללואי ואמרה לו מילה במילה ממה שהמורה אמרה. לואי השיב רציני אני לא צריך עזרה!. צקחה ג'ניפר ואמרה ברור ברור. לואי הביט בה במבט מאיים אני באמת לא צריך אנ...אני...טוב טוב אולי אני באמת צריך.
ג'ניפר ענתה חח אמרתי לך שאתה צריך. עלה על לואי טיפה חיוך אבל ישר הוריד אותו מפניו,לואי השיב מתי אמורים להתחיל את העבודה?. מחר השיבה ג'ניפר. לואי הביט במבט מאוכזב ושאל למה לא היום?.
השיבה ג'ניפר זה מה שהמורה אמרה אז נקשיב לה.טוב ענה לואי ביי לבנתיים.ביי השיבה ג'ניפר.ג'ניפר חזרה הביתה בידיעה שיש לה גם קריירה על הראש וגם לעזור לילד הכי בעייתי בבית הספר לבחן סוף שנה. ג'ניפר הורידה נעליים ועלתה לחדרה פתאום היא שומעת דפיקה בדלת האם זה היה לואי??
או בכלל אינס החברה המפגרת שלה. או שבכלל זה היה הפפרצי???? את הכל נדע בהמשך...פרק שתיים????