תקציר לפרק הקודם:לואי נכנס לחדרה של ג'ניפר וגילה שהיא ואח שלו קיימו יחסי מין אבל לא היה לו ממש אכפת.אחרי שאח שלו הלך ג'ניפר ולואי דיברו מלא ולואי הרגיש משהו בלב הוא חזר הביתה ,ובום...
שניה לפני שלואי נדרס ג'ניפר ראתה הכל וישר קפצה לכביש לדחוף אותו לואי גילה שלא הוא מכוסה בדם אלה היא,הוא לא ידעה איך להגיב
נקודת מבט של לואי: אני מרגיש דחיפה חזקה במיוחד,ואני פשוט מאבד הכרה אני לא הבנתי איפה אני.. ואז אני קולט שג'ניפר מכוסה בדם אני הייתי בשוק לא הבנתי איך הכל קרה ממש מהר.
לואי קם מהר מהמדרכה וישר רץ לג'ניפר שהייתה מכוסת דם בכביש.ג'ניפר ג'ניפר קרה לואי, ג'ניפר את בסדר???.היא לא ממש הבינה מה קרה אבל ישר בא אבולנס הרים אותה.אמא שלה באה בריצה ואמרה.
מי אתה? ולמה אתה גרמת לזה שהבת שלי תידרס אתה משוגע?!!! אתה בכלל יודע מי היא!!! . לואי לא הבין כלום מרוב הצעקות והקול של האמבולנסים,ורץ ישר הבייתה.
לואי נכנס לביתו בוכה, תום שאל אם הכל בסדר,לואי ענה לו שלא והתחיל לספר לו הכל,חשכו עניו של תום כששמע שג'ניפר נדרסה והצילה את לואי.
נקודת מבט של תום:אני לא באמת הבנתי מה קרה אבל אני יודע שאני חייב לבדוק שהיא בסדר הרי היא הצילה את אחי.ומגיע לה הרבה יותר טוב מזה.
לואי ותום נסעו כמה שיותר מהר כדי להגיע לבית החולים.לואי שאל תום..., מה? ענה תום.
אני חושב שאני מאוהב בה אמר לואי,תום חטף שוק,הוא יודע שגם הוא ממש אהב אותה.אבל הוא יודע שאם לואי אוהב מישהי זה כנראה מישהי מיוחדת.תום ענה,זה בסדר אני והיא לא זוג,חשבתי שאתם כן ענה לואי.לואי ותום הגיעו לבית החולים וישר רצו לכניסה,לואי שאל אפשר להכנס?. נתנו להם אישור והם נכנסו וישר רצו. ל חדר שבוא ג'ניפר נמצאת,תום נכנס ראשון כדי טיפה להוריד את הלחץ של לואי.
היי ג'ניפר,היי,איך את הכל טוב?.כן אני בסדר רק רגל שבורה זה הכל.חח יש מזל שזה נגמר ככה.חח כן.. איפה לואי שאלה ג'ניפר? הוא בחוץ הוא טיפה לחוץ בגלל שאת הצלת אותו הוא לא יודע ממש איך להגיב.תגיד לו שזה בסדר,ושיכנס אני רוצה לראות אותו.
תום יצא ואמר ללואי שהכנס,אתה בטוח? אמר לואי.כן אני בטוח ענה תום,
היי.. היי השיבה ג'ניפר.א..אנ..אני לא יודע ממש איך להגיב כאילו אני זה שהייתי אמור להיות פה.ג'ניפר ישבה על מיטת בית החולים והניכה את ידה על כתפיו של לואי ואמרה.לואי אני בסדר באמת אין לך מה לדאוג לפחות עכשיו אני לא נראת כמו קינוח חח.חח השיב לואי אבל את יודעת שאת תמיד תראי כמו קינוח גם אם תשברי אם כל הגוף.
לואי החליט שהוא נשאר איתה כל הלילה והודיע זאת לתום.תום חזר הביתה בידיעה שאח שלו סוף סוף מאוהב במישהי אחרי ככ הרבה זמן.
לואי ישב על הכיסא והם דיברו שעות עד שהיא נרדמה,לואי קם וכסה אותה בסמיכה אמר לילה טוב ונתן לה נשיקה על הלחי,ונרדם
יום למחורת לואי קם ופשוט לא הפסיק לבהות בג'ניפר ישנה,שניה אחרי זה ג'ניפר קמה ושאלה אותו אני נראת לך תמונה שאתה פשוט בוהה בי. את נראת כמו אחלה תמונה שאני הולך לתלות בחדר חמש כאלה.
ג'ניפר צחקה מעט ושאלה אם הוא יכול להביא לה ארוחת בוקר.לואי השיב אבל את ארוחת הבוקר, ג'ניפר צחקה ואמרה נו בריצינות,ברור שאני אביא לך מה את רוצה? אמ לא ממש אכפת לי אבל שהיה טעים אז אני פשוט יביא לך אותי,נו באמת לואי לך כבר חח. אוקי אוקי חח.
לואי שאל איפה חדר האוכל וישר הלך לשם ,הוא לקח את כל מה שהיה בלי שום פיספוס אחד,חזר אם שלוש מגשים ושאל איזה את רוצה? ג'ניפר נקרע מצחוק ושאלה למה הבאת את כל זה? כי אם אני לא יודע מה את רוצה אז לפחות שאני אתן לך אפשרויות אמר לואי.
תודה רבה שאתה עוזר לי ככה ענתה ג'ניפר,ברור שאני העזור לך אם לא את כנראה שאני זה שהייתי פה עכשיו ומגיע לך את כל העולם על זה, בוא תגזים אמרה ג'ניפר,אני רציני אמר לואי ,כל מה שאת צריכה פשוט תגידי ואני העשה.
אני צריכה שתתקונן למבחן ותעשה את הכי טוב שאתה יכול אני סומכת עליך אמרה ג'ניפר,אוקי השיב לואי,ופשוט עמד ובהה בא נו כבר לך טיפשון,אוקי אוקי הלכתי .
ג'ניפר הרגישה שיש לה אחריות עליו כאילו הוא הדבר הכי חשוב לה ועכשיו והיא חייבת לשמור עליו.
לואי חזר לביתו וישר קיים את האבטחה שלו וצילם אותו בוודיאו עושה את כל השיעורים,ושלח לה את הכולג'ניפר ראתה את כל הסירטון ופשוט בהה בו לומד.בנתיים לואי גמר את הכל וירד לאכול תום שאל אותו איך היה בבית חולים? לואי ענה בסדר היה אחלה ,אמרת לה ? מה אמרתי לה? השיב לואי.
שאתה מאוהב בה דפוק אמר תום,נראה לך שאני אומר לה את זה עכשיו... במיוחד לא במצב הזה השיב לואי,אוקי בסדר אני הולך לאן שהוא,לאן השיב לואי?,מה אכפת לך ,נווו, אני הולך לידידה שלי ,ידידה אה? השיב לואי במבט בוהה.
לואי נשאר בבית ופתאום שמע דפיקה,לואי קם אל הדלת וראה את ג'ניפר עומדת מול הדלת לואי קפץ ואמר ג'ניפר השתחררת,כן השתחררתי ענתה בחיוך,מה אתה עומד ליד הדלת בואי כנסי אמר לואי.
רוצה לאכול לשתות משהו?
לא זה בסדר הכל טוב איך היה השיעורים אה היה בסדר.יופי רוצה לראות משהו אממ כן בטח,מה בא לך לראות?אמא לא יודעת תבחר אתה טוב בואי נראה מתחבאים מאהבה.מה זה שאלה ג'ניפר חכי ותראי זה ממש מעניין.הם התחילו לראות ולואי נרדם על רגלייה וג'ניפר החליטה להשאר.
יום למחורת לואי קם ונבהל, ג'ניפר את בסדר הכל טוב,כן הכל טוב למה?,כי נרדמתי לך על הרגל,הכל בסדר זה כבר לא ממש כואב,אוקי ענתה ג'ניפר,תום הגיע הביתה ביחד אם אינס.
אינס??
ג'ניפר??
מה את עושה כאן??למה אינס פה ??מה קרה??
את הכל נדעה בפרק הבא