'מתחבאים מאהבה" פרק 2

42 4 6
                                    

תקציר על הפרק הקודם: המורה ביקשה מג'ניפר לעזור ללואי בשיעורים לואי התעקש שלא צריך עזרה אך ויתר ואמר שבסדר כל אחד הלך לבית שלו ג'ניפר הורידה את נעליה ועלתה לחדרה פתאום שמעה דפיקה בדלת...

חלק 2
ג'ניפר ירדה במדרגות כששמע את הפעמון מצלצל. מי זה שאלה?

היי אמ אני יודע שאת לא ממש מכירה אותי אבל אני אח של לואי. ברור שאני מכירה אותך אתה תום נכון? השיבה ג'ניפר.כן ענה תום אפשר להכנס שניה יש לי משהו חשוב להגיד לך.

במחשבות של ג'ניפר:אני לא עד כדי כך מכירה אותו אבל אני יודעת שהוא בנאדם טוב.וגם אני יודעת שאמא שלי מאוד אוהבת אותו אז למה לא בעצם.

ג'ניפר ענתה ברור כנס ופתחה לו את הדלת.תודה אמר תום,אני יודע שאת לא ממש מכירה אותי אישית אבל רציתי להגיד לך משהו כבר הרבה זמן.

מה רצית להגיד לי ענתה ג'ניפר.רציתי להגיד לך שאני ממש אוהב אותך ושאת ממש יפה ונחמדה לפחות ככה זה נראה.

במחשבות של תום:שיט למה אמרתי לה את זה ברור שהיא לא תרצה הרי היא זמרת ממש מפורסמת ויש לה הרבה על הראש סוף סוף עד שאני רוצה מישהי אני אקבל דחיה לא הייתי צריך להגיד לה את זה.

ג'ניפר הופתע לשמוע ש דווקא תום הילד הכי מקובל בבית הספר ו ש כל הבנות רוצות אותו אתהאב דווקא בה.

אנ...אני...אני לא יודעת ממש איך להגיב ענתה ג'ניפר.

במחשבות של תום:אני צריך להגיד לה את זה ישר וברור בלי בילבולי סכל אני פשוט אנשק אותה. כן זה רעיון טוב.

תום ניגש לאט לאט יותר קרוב לג'ניפר ונתן נשיקה קטנה על פיה.גנ'יפר הבינה שהוא בקטע שלה אח לא ידע מה לעשות האם לנשק אותו בחזרה או לעצור את זה.

נקודת מבט של ג'ניפר:מה לעשות לנשק אותו בחזרה?... אבל אני לא ממש אוהבת אותו כאילו הוא חמוד והכל אבל לא יודעת משהו בו לא נראה לי.אבל אני יודעת שאמא שלי אוהבת אותו מאוד ואם היה בת זוגתו אולי היא תואהב אותי יותר ואני אצליח לרצות אותה.

ג'ניפר החליטה שהיא הולכת על זה וזרמה אם הנשיקה.הנשיקה הייתה ארוכה מאוד.

לואי חיפש את תום בכל הבית ולא מצא אותו הוא לא הבין איפה הוא נמצא כי בדרך כלל הוא יושב במסרד שלו ושותה קפה.

נקודת מבט של לואי:אוף אני לא מוצא אותו לאן הוא הלך בשעה כזאת בדרך כלל הוא עסוק מאוד. מה קרה שהוא כל כך חשוב שגרם לו לעזוב את העבודה.. טוב זה לא העניין עכשיו אני צריך ללכת לג'ניפר קבענו היום לעשות את העבודה.

לואי נכנס לביתה של ג'ניפר אחרי שאמא שלה פתחה לו את דלתה לואי עלה לחדרה ופתח את דלת החדר וראה אותה ואת אח שלו מתמזמזים הוא לא הבין מה קורה.

נקודת מבט של לואי:אני עולה לחדרה וחשכו עניי מה פתאום היא מתזמזת אם אחי עד סוף סוף מישהי מתנהגת אליי נחמד ורואה אותי כפי שאני הולכת לאח שלי?? אבל אין מצב אני אומר לה את כל זה אני צריך להתנהג כמו לואי שהיא מכירה.

לו..לו..לואי מה אתה עושה פה אמרה בבהלה ג'ניפר. אה באתי לשאול את אח שלי משהו .
איך ידעת שהוא פה אמרה ג'ניפר. לא ידעתי ניחשתי אמר לואי, תום. כן? ענה תום,אתה יודע שצריך לחלוק בקינוח יא שמן אתה גומר הכל תשאיר גם לי. ג'ניפר גיחחה.ותום הלך במבוכה הביתה,היי לואי ענתה ג'ניפר.היי השיב לואי.

אתה יודע שאני לא קינוח כן?. אני דווקא חושב שאת אחלה קינוח ענה לואי,ג'ניפר גיחחה ואמרה תהיה בשקט דביל חח.עלה על פניו של לואי חיוך אבל הפעם הוא לא הצליח להוריד אותו,הוא כנראה הרגיש משהו בלב.

נקודת מבט של לואי:אני באמת לא מצליח להוריד את החיוך שלי מפני אני באמת מרגיש שאני מתחיל להתאהב,אבל כבר אין לי סיכוי ברור שהיא אוהבת את אח שלי הרי הוא האח החתיך,המוצלח,המוכשר. ואני אני כלום ושום דבר סתם איזה ילד בעייתי שאף אחד לא סופר.

נקודת מבט של ג'ניפר:אני באמת לא יודעת איך להגיב לכל הסיצואציה שקרתה פה הכל קרה ב בום,אני יודעת שאני מחבבת טיפה את תום ,אבל למה שאני כל פעם אם לואי עולה לי חיוך,האם אני כבר לא אוהבת את תום. או שזה סתם ככה.. טוב לא משנה אנחנו חייבים להחיל ללמוד הרי אם הוא אקבל נכשל הוא יעוף מבית הספר.

ג'ניפר ולואי התחיל ללמוד.ג'ניפר שאלה אותו אתה יודע כמה זה פאי כפול 8 ועוד 9 פחות 6.
לואי הביט במבט שופט ואמר. את באמת חושבת שאני יודע את כל זה,אני יודע מינימום מזה פאי.

אז מה זה פאי ענתה ג'ניפר? . פאי זה סוג של אוכל כזה לא השיב לואי.ג'ניפר צחקה ואמרה לא דביל,פאי זה משהו שונה לגמרי,עזוב לא משנה ,תפתור בנתיים את אלה. אוקי ענה לואי.

נקודת מבט של ג'ניפר:הוא באמת חשב שפאי זה סוג של אוכל חח,דביל. אני יודעת שהיה לי קשה ללמד אותו אבל אני רואה שהוא באמת מנסה והוא כבר הצליח לפתור חמש תרגילים. זה קצת אבל לפחות התחלה של משהו....

ג'ניפר ג'ניפר אלווו אמר לואי.מה? כן כן אני מקשיבה במה אתה צריך עזרה?. לא משנה הסתדרתי ענה לואי אבל תודה בכל מקרה חיילת. שתוק ענתה ג'ניפר וצחקה.

לואי אמר,כבר מאוחר אני חייב לחזור הבייתה .בסדר אמרה ג'ניפר נתראה מחר? כן כן ענה לואי מחר. לואי הלך לביתו והרגיש פרפרים בבטן הוא לא הבין מה זה ולמה זה קורה לו אבל הוא לא היה מרוכז כל הדרך,הוא רק חשב על ג'ניפר ו עד כמה שהיא יפה.

רק שהוא שכך דבר אחד... להתכלס על הכביש .
מכונית התקרבה לעברו ופתאום נשמע בום חזק...

מה קרה ל לואי? האם הוא בסדר?
את הכל נדע בפרק הבא
ביי לבנתיים אם אהבתם בבקשה תסימו לייק ותגובה שזה יתפרסם תודה🤏

אם תקראו את הסיפור לא תצליחו לעצורWhere stories live. Discover now