Chishiya šel po chodbě. Rozhlédl se kolem a hledal Rinu. Rina šla kolem a všimla si naproti Chisiyi. Usmála se a šla k němu.
Rina : čauky
Objala ho. Chishiya jen stál s rukama v kapsách. Jednou jí objal kolem jejích zád.
Chishiya : hledal jsem tě
Rina ho přestane objímat a podívala se na něj.
Rina : fakt ?
Chishiya : chtěl jsem se tě na něco zeptat
Rina : na co ?
Chishiya se naklonil k jejímu uchu, jednou rukou jí chytil za bok a stiskl její bok.
Chishiya : odešla bys se mnou z pláže ?
Rina se na něj podívala do očí.
Rina : ty odejdeš ?
Chishiya kývl hlavou.
Chishiya : tak co ?... chceš se mnou odejít ?
Rina se zamyslela.Rina
Oh můj bože. On se mě zeptal, jestli s ním nechci odejít. Já jsem z něj hotová. Ale co Niragi ? Nechci ho tu nechat samotného. To, co jsem na řvala a byla na něj hnusná, za to že tu byl vždycky se mnou. Nemyslela jsem to tak. Ale bude tu mít Miyu, ta se o něj za mně určitě postará. A jednoho se určitě vrátím.
Chishiya
Vypadá, že je zamýšlená. Ještě jsem zamýšlenou neviděl, je to roztomilý a zároveň mě to překvapilo. Jak jí znám, dopředu nemyslí. Nemám jí to za zlým. Nechám jí čas, aby se sama rozhodla.
Rina se na něj podívala, pousmála se a kývla hlavou. Chishiya se na ní celou dobu díval a pousmál se.
Chishiya :...ale nejdřív si pro něco dojdu...
Rina : půjdu s tebou...ale nejdřív se převleču
Chishiya jen kývl a pousmál se na ní.Rina než odešla mu dala pusu na tvář odcházela. Chishiya se na ní díval jak, odchází. Usmál se ještě víc, když mu dala pusu na tvář. Měl odptist na jeho tváři od rtěnky.
Ann byla sama v místnosti, kde Klouboučníkovo tělo leželo, pitvala ho, našla a vynadala z jeho těla náboj z postele z kterého někdo střelil.
ČTEŠ
𝐴𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝐵𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟𝑙𝑎𝑛𝑑
Mystery / ThrillerArisu chce zjistit, co se stalo z původním světem, přišel o jeho dva nejlepší kamarádi, potkal Usagi a spolu se dostali na pláž. Chisiyova a Niragiho sestry se vrátí na pláž. ( nemusí být přesně, podle seriálu ) ♥️♠️Varování ♦️♣️ 18+ scény, slovník...