9.

25 2 0
                                    

Aguni stál u prostklených dveří z balkónu a díval se na výhled. Pak si zaostřil na svůj odraz.

Kuina byla opřená o stěnu a hlídala s vysílačkou v ruce. Najednou se ozval Chishiya přes vysílačku.
Chishiya : Kuino...jak to tam vypadá ?
Kuina dala vysílačku blíž ke svým ústám.
Kuina : Aguni je pořád zalezlý v pokoji... fakt se tu začínám nudit
Chishiya : takže... můžeme zahájit nás plán ?

Chishiya vešel do místnosti, kde hledal obraz jelena, tam by měli být schované karty.
Chishiya : nevím jestli to má Arisu v hlavě v pořádku...karty by přeci nebyly v obyčejným safu
Kuina : tak...kam ukryli ten oprabdovej ?

Chishiya došel ke gaučům.
Chishiya : když dneska Arisu našel ten falešnej safe...nespouštěl jsem oči z Aguniho...a jeho mířili určitým směrem......myslím si... že v černé obálce tedy nebyl kód...ani prázdný papír...ale že tam musela být nějaká kresba...

Flashback

Aguni otevřel obálku, byl to obrázek Jelena. Který je nakreslený v obraze.

Chishiya došel k obrazu, sundal obraz a našel tam trezor, kde by měli být karty.
Chishiya opět promluvil přes vysílačku.
Chishiya : mám to.
Kuina odpověděla.
Kuina : tak k tomuhle si ho potřeboval...
Chishiya : když chceš něco získat.... musíš nejdřív něco ztratit... prostě jsem ho obětoval...to se stává

Kuina se dívala na vysílačku, poslouchala co Chishiya říkal. Pak jen vydechla a odpověděla.
Kuina : to teda ne...to nestává... vážně bych nechtěla být v pozici tvýho nepřítele...
Chishiya odpověděl.
Chishiya : to slýchám často.

Kuina najednou slyšela nějaké kroky, podívala se na Bosse, který šel kolem. Schovala si vysílačku. Pak sklopila pohled dolů.

Chishiya zadal kód a otevřel trezor. Byla tam malá, dřevěná krabička, kde by měly být schované karty. Kuina se nenápadně dívala na Bosse, když šel kolem ní. Najednou se Boss zastavil. Kuina se na něj dívala, nevěděla, jestli se otočí nebo ne.

Chishiya vzal dřevěnou krabičku do ruky, otevřel a viděl tam karty. Boss se nakonec otočil hlavou, aby se podíval na Kuinu. Kuina vůbec nevěděla, co má dělat, vůbec nepromluvila. Pak jen zamrkla jedním okem. Boss se na ní chvíli díval a odcházel. Kuina vydechla a podívala se jinam. Chishiya se díval na karty a vzal je do ruky. Zavřel krabičku, dal jí zpátky do trezoru a zavřel trezor.

Niragi s Miyou , kterou jí měl hozenou přes rameno odnesl do jeho pokoje. Hodil jí na postel. Odložil si revormer na druhou postel, cenil na ní zuby s úsměvem a doplazil se k ní. Byl nad ní. Miya jen ležela opřená loktama s vražedným pohledem. Niragi se na ní pořád culil, chytl jí kolem stehen a přitáhl si jí k sobě blíž. Pak si jí chytl za pás a díval se jí do očí.
Niragi : znásilnění.....napadení.. žhářství.
podrast a vražda....pročpak myslíš že jsme za ně trestáni ?

Naklonil se k jejímu krku, lehce jí kousl a olízl. Miya těžce dýchala jezdec víc. Jednou rukou sahala vedle po noži na nočním stolku, který tam nechala z minula. Nenápadně si chytla nůž pevněji a obě ruce dala na jeho záda, jednou rukou držela nůž. Niragi cítil, jak její nůž se dotýká jeho zad.
Niragi : proč si myslíš že nám je zákon odpíchá ?

Najednou sjel jednou rukou k bokam. Líbal jí na krku, kousal a lízal, pak začala na hruďi u prsou. Pak se na ní podíval a pousmál se.
Niragi : protože jsou přirozené...
Miya se najednou trochu zvedla a povalila ho, aby si lehl na záda, seděla mu na klíně. Niragi se lechce kousl do rtu, chytl její ruku, kde držela nůž a odhodil nůž. Miya se ho snažila zabít, ale moc jí to nešlo. Stále držel jednou rukou za její ruku.
Niragi : lidé chtějí znásilňovat krást a zabijet se....
Druhou jí sjel pod šňůrky kalhotek od plavek. Stále jí líbal, kousal a lízal hruď. Pak zvedl hlavu aby, se jí podíval do očí.
Niragi : takový jsme doopravdy
Miya se na něj dívala s trochou touhy a také s nenávistí.
Miya : u tebe to odpovídá...
Miya měla jednu ruku kolem jeho krku a druhou ruku jí chvíli Niragi držel, pak jí pustil a jel rukou po její stehně až k pasu.
Niragi : ale tady žádné zákony neplatí...není teda škoda tyhle ty věci nedělat ?....měli bychom dát průvod... naší lidské přirozenosti
Niragi se zasmál.
Miya : ty jedna bestiální zrůdo.... nejraději bych tě hned zabila
Niragi se na ní pousmál.
Niragi : ale pořád si to neudělala...ty mě chceš
Niragi jí začala lechce líbat na rtech. Miya to samé.

Najednou Miya ho kousla do piercingu v jazyku. Niragi křičel bolesti. Miya měla trochu krev na straně spodního rtu. Lechce si jí olízla. Niragi měl se na ní podíval s hněvem a vzrušením a chytil jí jednou rukou pod krkem. Miya se chytla obouma rukama jeho paže, kterou jí držel pod krkem.
Niragi : však ty se boddáš....
Olízl si krev ze spodního rtů, rukama jí chytil za bok ještě pevněji.
Niragi : moje zábava teprve začíná...

Najednou se světlo v suterénu shasla, ale pak se rozsvítila. Niragi jí chtěl kousnout do krku, ale přerušila ho televize, která se zapla. Oba dva se podívali na tu televizi. Niragi byl trochu v šoku. Miya měla jako vždy stejný výraz, který neukázoval žádné city.

Rina stála a čekala na Chishiyu před vchodem tak že, už byla mimo hotel, hrála si s kamínkem. Najednou přicházela před vchodem Kuina. Rina se na ní podívala. Kuina se opřela o lampu.

Rina : ahoj
Usmívala se, dělala že se nic nestalo. Kuina se na ní podívala.
Kuina : ahoj...co ty tady ?
Rina : odcházím....
Kuina : ty odcházíš s Chishiyou ?
Rina : jo... Chishiya se mě zeptal...
Kuina : .. nevěděla jsem že se tě na to zeptal
Rina : jo...taky jsem to nečekala...
Podívala se dolů. Sklesl jí úsměv. Kuina si toho všimla.
Kuina : jsi v pohodě ?

Rina

A sakra...Co mám odpovědět ?... nechci o tom mluvit. No budu muset dělat že je všechno v pohodě a nikdo nic nepozná.

Rina se na ní podívala a usmála se.
Rina : a proč bych nebyla ?
Kuina : vypadala si sklesle... opravdu jsi v pohodě ?
Rina : jo

Najednou přicházel Chishiya. Chishiya si sundal náramek s číslem. Podíval se na Rinu a šel směrem k ní a řekl Kuině vedle něho.
Chishiya : je načase se rozloučit...
Kuina : není ti ho ani trochu líto...Arisua ?
Chishiya se zastavil.
Chishiya : trochu líto ?
Kuina : jo... mě je ho vážně líto
Rina sledovala tento rozhovor mezi nima. Chishiya se ke Kuině otočil.
Chishiya : pro přece přežití uděláme cokoliv ne ?

Kuina se na něj podívala s kříženýma rukama stále opřená o lampu. Rina se podívala na Kuinu a pak na Chishiyu.
Chishiya : jestli je ti ho líto....měla bys mu jít pomoct...
Kuina se pak zadívala dolů. Chishiya se pak otočil k Rině a chtěl jít za ní, ale pak se zastavil, protože si něčeho všiml.
Chishiya : to snad ne
Rina : co se děje ?
Kuina chtěla jít také z hotelu za Rinou a Rina šla zase směrem k ním.
Chishiya : Zastvavte !
Kuina s Rinou se zastavily.
Chishiya : Rino...jdi dál od nás
Rina udělala pár kroků dozadu. Chishiya hodil před sebe náramek s číslem, laser prostřelil číslo na náramku. Kuina se podívala blíž a všimla si, jak červený lasery postupně jeden po druhém prosvítí.
Kuina : to jako fakt ?
Chishiya s Kuinou se podívali za sebou a Rina se podívala jejích směrem.
Najednou pak prosvítí kolem hotelu. Rina si toho všimla také a podívala se až nahoru a šla pár kroků dozadu.
Rina : a kurva....

𝐴𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑖𝑛 𝐵𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟𝑙𝑎𝑛𝑑Kde žijí příběhy. Začni objevovat