1. Bölüm

29 2 0
                                    

Ablası'nın isteği üzerine jyp seçmelerine katılan Yéruw çok stresliydi. Eli ayağı titriyordu ve sıranın ona gelmesine cok az kalmisti. Ayni zamanda Yéruw sesine ve dansına guvenmiyordu. Bazi kisiler odadan ağlayarak cikiyordu. Buda Yéruw'un iyice stres yapmasına neden olmuştu. Sıra Yéruw a geldi.

Görevli:Sayın, Young Yéruw odaya bekleniyorsunuz.

Yéruw odaya girdi. Ama cok stresliydi.

Jyp:Stres yapmana gerek yok. Bize hangi sarkiyi ve dansi sunacaksın?

Yéruw:Cake sarkisin dansi.

Jyp:Peki basla.

Yéruw sarkiya baslamistir. 2 dk sonra sarki bitmiştir.

Jyp:Sesini hem kalin hem ince yaparak kontrol edebiliyorsun bu guzel. Simdi dans.

Yéruw dansa baslamistir. 2,5 dk sonra dans bitmiştir. Ama Yéruw guzel yapamadığını dusunuyordur.

Jyp:Biz size haber vereceğiz Young Yéruw.

Yéruw:Peki iyi günler.

Yéruw cikar. Ve havalimanina gider.

(Yéruw yarı Tayland yarı Avusturyalı.)

Orada dargin olduğu icin bir kıza carpar.

Yéruw:Ç-çok özür dilerim efendim.

?:Sorun yok. Nereden geliyorsunuz bu kadar darginsiniz?

Yéruw:Jyp binasından geliyorum. Ve suan evime gitmek icin  havalimanina geldim. Siz?

?:Hm. Bende alisveris merkezinden geliyorum. Gideceğim yol buradan daha hizli gidildiği icin buradan geldim. Birde vaktiniz varsa sohbet edebilirmiyiz?

Yéruw:Tabii.

?:Adınız neydi?

Yéruw:Adım Young Yéruw. Sizin?

?:Benim adımda Park Linnie.

20 dk sohbet ederler.

Yéruw:Benim ucagima 10 dk kaldı gitmeliyim. Görüşürüz Linnie.

Linnie:Görüşürüz Yéruw.

Yéruw uçağa biner. Ucaga geldiğinde kulakligini takar ve uyur. Uyandığında Tayland Havalimanina 15dk kalmistir.
Yéruw ucaktan indiğinde onu bekleyen abla ve abisini gormustur. Ve beraber yasadiklari evlerine gitmişlerdir. Yéruw esyalarini dolaba yerleştirip abi ve ablasının yanına gidip olanları anlatir. Ve beraber aksam yemeği yerler.

15 Days Later

Yéruw u bir numara arar. Yéruw telefonu acar.

Yéruw:Alo?

Görevli:Merhaba siz Young Yéruw musunuz?

Yéruw:Evet buyurun benim.

Görevli:Yéruw Hanım en yakin zamanda Jyp Entertainment binasına bekleniyorsunuz.

Yéruw:P-peki. (Telefonu kapatır.)

Yéruw sevinçten havalara ucmak uzeredir. Abi ve Ablasının neden sevindiğini ve arayanın kim olduğunu sorar.

Yéruw:Cok süru sormayın ve hazirlanin Koraye gidiyoruz Jyp binasından aradılar.

Herkes çok sevinir ve hemen valiz hazırlamaya odalarına cikarlar. Yéruw hazirlanip Koreye en yakin zamanda giden ucaga bakar ve yarin sabah 09.30'da olduğunu gorur ve abi ablasına soyler. Hepsi erkenden yatar. Sabah 08.15'de kalkıp kahvaltı yaparlar. Ardından giyinirler. Yéruw saatin 09.03 olduğunu gorunce hemen haber verip cikarlar. Koreye geldiklerinde Yéruw hemen binaya gidip görevli ile konuşur. Ve Yéruw u iceri alir. Yeruw hemen birilerine sorup Jypnin odasına girer.

Jyp:Sen Young Yéruw olmalısın.

Yéruw:Evet efendim.

Jyp:Tebrik ederim Young Yéruw Stray Kids grubunun bir üyesisiniz artik.

Yéruw heyecandan ölmek üzeredir.

Görevli Yéruw u Skz'nin yanına goturur.

Hyunjin ve Seungmin Yéruw u görür görmez fisildasmaya baslar.

Yéruw:M-merhaba

Chan:Merhaba sen yeni üye olmalısın.

Yéruw:E-evet.

________________________________________

Bölüm sonu

Umarım hoşunuza gitmiştir.

Nys byyy.

Stray Kids'in İstemediği ÜyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin