(YAZAR-KIZIMIZIN ADI DEĞİŞMİŞTİR. ADI YOUNG LİA OLMUŞTUR.)
Hyunjin ve Seungmin'in fısıldaştığını gören Lia çok endişelendi ve parmaklarını kütletmeye başladı.Changbin- Hadi yemek yemeye gidelim ben çok acıktım.
Chan- Tamam hadi çocuklar yemekhaneye.
(YEMEKHANEYE GELİRLER.)
Chan- Ben,Jisung,İ.N,Minho,Changbin,Felix yemekleri alıp geleceğiz burada bekleyin.
Herkes başı ile onaylar.
Diğerleri yemek almaya gidince Seung ve Hyunjin fısıldaşmaya başlar. Bunu gören Lia'nın anksiyetesi tutar ve boynunu yırtarcasına kaşımaya başlar. Hyunjin ve Seung bunu görür ama umursamazlar. Tam Seung ve Hyunjin fısıldaşmaya başlayacakları sırada Jisung gelir.
Jisung- İyimisin Lia?
Lia- Benim gitmem gerek.
Lia koşarak yemekhane'den çıkar ve rastgele bir prova odasına girer. Odada Twice prova yapıyordur. Ama Lia fark etmez ve Boynunu yırtarcasına kaşır.
Momo- İyimisin?
Lia- Ş-şey provanızı bozdum özür dilerim. Sizi fark etmedim.
Nayeon- Sorun yok, sen iyimisin?
Lia- İyiyim teşekkürler.
Jihyo- Sen stajyermisin?
Lia- Yok ben skz'nin yeni üyesiyim. Adım Lia.
Nayeon- Hmm anladım. İstersen seni götürebilirim.
Lia- Yok ben kendim gidebilirim birde şey diyeceğim.
Jihyo- Evet seni dinliyoruz.
Lia- Ben sizin bir hayranınızım bir fotoğraf çekebilirmiyiz?
Momo- Tabii. Ama bende bir soru soracağım biasın hangimizdik?
Lia- Oww bu çok ani oldu ama benim biasım Jihyo.
Jihyo- Oww çok teşekkürlerr.
Lia- Rica ederimm. Her neyse benim gitmem gerek.
Twice- Peki bay bay Lia.
Lia- Bay bay Twice.
(Bu olaylar geçerken skz.)
Han- Ne oldu burada?
Seung- Bilmiyoruz. Boğazını kaşıyordu. Gitti.
Han- Başka birşey oldu mu?
Hyunjin- Ha birde hızlı bir biçimde nefes alıp veriyordu ve parmaklarını kütletiyordu.
O sırada diğerleri gelir.
Chan- Lia nerede?!
Han- Bilmiyorum. Ama onu bulmalıyız onunda benim gibi anksiyetesi var ve biz yokken anksiyetesi tutmuş! Koşun!
(Skz Lia'yı aramaya başlar. Ama bulamaz belki yemekhaneye dönmüştür diye yemekhaneye giderler. O sırada Minho ve Lia karşılaşır.)
Minho- İyimisin Lia?
Lia- İyiyim Lee Kno-(Lia bayılır.)
Yemekhaneye giden Chan yolda yerde baygın duran Lia'yı görür.------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Bölüm sonuu
Rekorumu kırdım 301 kelime ile umarım beğenirsiniz.
Neyse uzatmıycam byeeee.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids'in İstemediği Üye
Historia CortaJyp Entertainment'e seçmelere katılan kızın Stray kids tarafından istenmemesi hakkında bir Wattpad hikayesi... İyi okumalar dilerim.