Hazugság

73 12 12
                                    

Ott álltak hárman teljesen ledermedve. Armin még mindig válaszokra várt.

"Hagyj halljam! Mi ez és mit keres itt?"

Annie próbálta megközelíteni szerelmét, de Armin erre nem volt vevő. Ellökte magától a lányt.

"Még mindig nem kaptam rá választ!"

-Kopogni nem szokás itt Eldiában?- kérdezte Pieck.

-Kopogtam, de az erkélyen voltatok, nem hallottáttok. Amúgy meg van jogom belépni a saját szobámba, nem?

Túlságosan nagy volt a feszültség a szobában.

-Hát ez azt hiszem ennyi volt.- szólalt meg Annie sokkosan, majd Pieckre nézett.

-Esküszöm ez az idióta levél csak vonzza magával a balszerencsét.- mondta Pieck.

≪•◦ ❈ ◦•≫

"Akkor, te ismerted Eren Yeagert?"

Mikasa nem tudott normális választ adni. Ettől a kérdéstől hirtelen megijedt. Mit válaszoljon? Hazudjon, vagy nem?

Mikor már épp próbált volna megszólalni, a bolt ajtaja hirtelen kinyitódott.

"Esküszöm, te ezt direkt csinálod."

A helyiségbe egy fekete hajú, szakállas fickó lépett be. Egy kissé idegesnek nézett ki.

Oliver nevetni kezdett.

-Tán' eláztál, Ryan?- kérdezte az embertől, aki erre csak szarkasztikusan nevetni kezdett.

-Én értem, hogy te nagyon nagy úr vagy, de muszáj volt ilyen esőben is ide jönnöm?- tette fel kérdését mérgesen.

Ekkor vette észre Mikasát. Mivel már mesélt Oliver neki róla, csak egy apró mosolyt nyomott arcára.

-Egyébként örvendek! A nevem Ryan Tucker, ennek az idiótának itt a legjobb -és talán egyetlen- barátja.- mondta gúnyosan, majd kezét Mikasa felé nyújtotta.

-Mikasa Ackerman, örvendek!- szólalt meg.

Ryan egész jól leplezte, pedig igazán jól tudja ki is ő, Oliver megállás óta csak róla ábrándozik, de hát ez egy legjobb barát dolga, hogy meghallgassa, nem?

-Na, és Mikasa, mi járatban erre?- kérdezte.

-Igazából én csak erre sétálgattam.

-Az esőben?

-Igen. -nevetett félénken.

-Értem. Egyébként nagyon szorgosan dolgozunk már az ünnepi nyitásra, vagy is ahogy inkább elnézem, csak én dolgozok vele.- nézett Oliverre.

-Jól van már, szünetet kell tartani butuska. -mondta az előbb említett nevetve.

Az eső kezdett enyhülni, nem sokkal már teljesen elállt. Mikasa ezt egyből észre is vette.

-Szerintem most jobb, ha megyek!- szólt oda a másik kettőnek kedvesen.

-Nyugodtan maradj még! Ne is foglalkozz Ryannel, kicsit zsémbes az öreg. -válaszolt egyből Oliver.

-Testvérem, fiatalabb vagyok nálad egy évvel.

Erre Oliver Ryan vállára ütött.

"Hé, ez fájt!"

Mikasa viccesnek tartotta, főleg, hogy pont olyanok voltak mint Pieck és Annie, ők is mindig szinte veszekednek, és mindig jó kedvük van. (Kivéve most.)

Hóvirágom, Mikasa ❄️[Attack on Titan]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang