Herkesin aklından çıkmayan ve onca zaman aklında kalan kötü bir anısı vardır.Benim ki babamın ölümü.
Yıllarca çektiğim acının intikamına çok yaklaşmıştım artık ona yakındım bir avukat olarak belki bir cinayet işleyecektim ama bu benim umrumda değil bunu büyük bir zevk ile yapacağım.Kaya Süvari onun hakkında elimde birkaç bilgi vardı kendisi uyuşturucu bağımlısı Birden fazla bar sahibi aile şirketi ile uğraşmayan kendi kendine takılan biriydi.
Kaya Süvari'ye yaklaşmamın sebebi abisi Atalay Süvari'ye yaklaşmaktı en büyük kozum kardeşi Kaya Süvari idi.Kaya Süvari'ye yaklaşmamın en düzgün olan yolu onunla sevgili olmaktı.Telefonumun sesi ile irkildim ve gelen aramayı cevapladım.
Vira-Alo?
Gizli-Selam Vira Mavi Yıldırım nasıl gidiyor.
Vira-Uzatma Jack ve benim ismim Mavi değil Vira.
Gizli-Şakaya gelmiyorsun hiç her neyse bu ne zamandır peşinde olduğun Kaya Süvari bugün kendi barında bir parti veriyor bu şansı kaçırma derim.
Vira-Bu çok işime gelir sağol Jack..
Gizli-Ne demek Vira..
Telefon kapandı ve bana çok işime gelecek bir bilgi kazandırdı.
Hemen hazırlanmaya başladım üstüme kırmızı bir straplez elbise ve sade ama parlak bir makyaj yaptım her şeyimle tamamdım.Evden çıktım ve arabama doğru ilerledim.Arabama bindim.Hızlıca barın olduğu konumu girdim ve ilerlemeye başladım.
Yaklaşık 10-20 dklık araba yolculuğundan sonra bara geçtim.Bar çalışanı beni bir masaya yönlendirdiğinde Kaya'nın dikkatini çekmem çok az sürdü bakışları hemen bana dönmüştü.
Kaya Süvari yanıma yaklaşırken özgürlüğünün katiline yaklaştığını bilmiyordu.
Kaya-Naber prenses?
Bu sözcük ne zamandan beri var çok iğrenç..
Vira-İyi sen?
Kaya-Güzelliğin sayesinde bugünüm iyi.
Vira-Hmm
Kaya-Numarını versene yani istersen..
Vira-Biraz düşüneyim.
Kaya-Hadi ama
Kaya'nın elleri beni rahatsız edicek bir şekil de vücudumu sardığında gerçekten fazla oluyordu.Tüm gücüm ile Kaya'yı itmeye çalıştım.
Kaya-Naz yapmasana..
Vira-Rahatsız oluyorum.
Kaya-Bunu isteyen sendin güzelim..
Gerçekten çok özgüvenliydi ama bunlar klişece boş çabalardı..yazık.
Vira-Kapat çeneni ve git başımdan.
-Yazarların anlatımı ile-
Vira ve Kaya kavga etmeye başlıyacak iken Kaya'nın en büyük abisi Atalay yanlarına geldi.
Atalay-Bu saçma işlerinden bıktım Kaya,kadınları rahat bırak.
Kaya-Sanane oğlum.
Atalay-Sınırını aşıyorsun Kaya biraz olsa saygı göstermelisin.
Kaya-İşlerime karışma Atalay.
Atalay Kaya'yı sert bir şekilde iter ve Vira'yı kolundan tutarak Kaya'dan uzaklaşır.
Vira-Bırak beni sende onun gibisin aynısınız..
Atalay-Bak dinle kardeşimin yaptıkları için gerçekten çok üzgünüm gidebilirsin istersen seni eve bırakabilirim.
Vira-İstemez kalsın.
Atalay-Sadece evine bırakacağım özür olarak kabul et lütfen.
Vira-Çok ısrar ettin madem bırak.
-Vira'nın anlatımı ile-
Atalay beni evime bıraktıktan sonra eve geçtim ve kapanmamış olan davam ile ilgili olan dosya ile ilgilenmeye başladım.
İşlerim bittikten sonra yine uykum yoktu daha fazla araştırma yapmaya başladım zaten yarın izinliydim ve babamı ziyaret edecektim.
Sabah uyandığımda saat sabah 7 sularıydı.Bugün izinliydim 1-2 saatlik uykumla hazırlanmaya başladım.Yüzümdeki dünden kalan makyajı temizledim ve soğuk bir duş aldım.
Duştan sonra üstüme ve altıma siyah bir takım giydim.Araba anahtarımı ve çantamı alıp evden çıktım.
-Yazarların anlatımı ile-
Vira babasının mezarına giderken arabasının radyosunu açtı.Radyo da çalan şarkı "Okyanus gibiydik sen hırçın, ben sakin bir dalga..."
diyordu.Uzun bir düşünceye daldı lakin babasının gömülü olduğu mezarlığa gelmişti.Arabasından indi ve annesinin hediye ettiği yazmasını başına geçirdi.
-Vira'nın anlatımı ile-
Yazmamı başıma geçirdim ve mezarlığa girdim ve babamın gömülü olduğu sıraya döndüm.Döndüğüm de babamın mezarının yanında bir adam duruyordu.Tanımaya çalıştım ancak ne akrabalarımızdandı ne tanıdığımzdı.Adam yüzünü biraz daha çevirip göz hizama girdiğinde kafama dank etti.Babamın mezarının yanı başında duran kişi Kaya Süvari idi.Ben şok içinde dururken Kaya Süvari ağlamaya başladı ve sesli bir biçimde özür diledi...
DEVAM EDECEK...
Yazarlar.Nisa Ç.Selin Ö..
Kapak tasarım;
Şeval D.
Ecrin Ç.
Tuana D.
Nisa Ç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN NOTALARI
Teen FictionDaha önce çok yazarlı bir kitap okudunuz mu? Bu kitabımızın 6 yazarı var ve hepsi birbirinden farklı düşünceler ile dolu... Hem heyecan ve gerilim,aşk ve korku yaşayacağınız bu kitap çok yakında gerçek bir kitap olarak karşınıza gelecek şimdiden iyi...